Forum

Topic: Probleem met downloaden van Psn?

Anoniem's avatar

Hallo iedereen,

Ik heb sinds vandaag een nieuwe Playstation 3 gekocht en weer aangesloten op mijn kamer. Ik heb d.m.v. een externe harde schijf mijn opslagdata overgezet en nu doet het volgende probleem zich voor.

Op het moment ben ik met Mass effect 2 bezig, dit spel had een promotiecode zoals bij alle nieuwe spellen tegenwoordig.Dit was een papiertje en daar stond een 12 cijferige code op. Als je die code ingaf kon je dit downloaden. Maar nu komt het:

Als ik dit wil downloaden krijg ik het volgende:

Kan dit Ps3 Systeem niet activeren. Deze content kan niet worden gebruikt.
Er zijn voor uw account al 5 ps3-systemen geactiveerd. Als u dit systeem wilt activeren, moet u een ander systeem de-activeren.

Ik heb alle oude gebruikers op mijn oude Playstation 3 verwijderd en ik heb laatst zelfs nog mijn wachtwoord veranderd, dus dat kon het ook niet zijn. Heeft iemand hier misschien ervaring mee? En zo ja, dan zou ik het zeer op prijs stellen als iemand mij hierop antwoord kan geven over hoe ik dit kan oplossen.

Het is voor mij ook best wel belangrijk aangezien ik voor ruim 150 Euro in de PSN store heb gekocht. Waarvan veel uitbreidingen en ook enkele volledige games.

Bij voorbaat dank,

Luc

Edit: In het geval van Mass Effect 2 zijn mijn savegames nu ook waardeloos geworden aangezien het betreffende DLC Pack van 15 euro niet te downloaden is. heb ik er alsnog niks aan dat ik ze heb overgezet

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Je moet op je oude ps3 via account beheer van de gebruiker waar het om gaat hem deactiveren.

  2. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Ik had dit ook.

    Dan moet je eventjes met Sony bellen. (zal ff telefoonnummer voor je opzoeken) en dan je verhaal uitleggen.
    Dan kunnen ze dat resetten óf een systeem de-activeren waardoor je het nog één keer kunt activeren op je nieuwe systeem.

    Al duurde het bij mij wel een tijdje (paar dagen) omdat ze daar toestemming voor moeten vragen bij de supervisor. Die bekijkt het probleem en beslist dan of het mag of niet.

    TIP: Vertel NIET dat je ooit hebt ingelogd bij iemand anders op de PS3. Want dit is tegen de regels en dan zullen ze dit dus niet doen. 😉

    EDIT:

    Dit zou het telefoon nummer moeten zijn van Sony Benelux:
    tel.: +31 20 6581888

  3. Engel_des_Doods's avatar

    je bedoel de dlc code die erbij za deberus dlc was geldig tot 12 feb 2011

  4. 1878 XP
    NL-3rR0r-NL's avatar

    Maakt niet uit, dan zou hij die alsnog moeten kunnen downloaden vanuit zijn Download historie. 😉

    Zolang die code maar is geactiveerd voor die datum, en zoals ik het lees heeft hij dat toen ook gedaan.