Forum

Topic: ps3 gaat na 10 seconden uit. geen ylod.

Anoniem's avatar

hoi ik had een vraag,
ik heb hier een ps3 en als je hem aan doet dan hoor je hem heel zachtjes brommen het lijkt alsof hij maar half aan gaat.
en na 10 a 15 seconden weer uit gaat.
in die tijd heb ik ook geen beeld.
please help mij google hebben ze het alleen over ylod en dit is geen ylod.


dit is hoe het gaat
helper krijgt een krat bier van mij (y)
M.v.g mi_nl

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. Engel_des_Doods's avatar

    check voor stof?
    je kan je ps3 beter laten liggen dan recht op staan.

  2. 656 XP
    Killermen's avatar

    Ik denk dat de HDD kapot is, moet je eens de HDD van de andere PS3 (ik zag toch dat je er 2 hebt) erin stoppen. Als hij opstart en vraagt om te formatteren, weet je dat het de HDD is die kapot is. Met deze guide kan je je HDD vervangen

  3. 5 XP
    Mi_nl's avatar

    dat stof verhaal vind ik okee die 2e ps3 is namelijk niet van mij normaal liggen ze allebei plat maar ik had geen ruimte 😛
    ik ben nou niet bepaald een leek in ict het is namelijk mijn beroep dus dat van de hdd heb ik al geprobeerd en dan krijg ik de zelfde reactie 🙁

  4. 310 XP
    killbilspier's avatar

    dit had ik ook eerst dat hij steeds uitviel en vlak daarna kreeg ik ylod, ik wil je niet bang maken maar zo had ik ook ylod gekregen.

  5. 5 XP
    Mi_nl's avatar

    zoals ik al zei dit is geen ylod en dat word het ook niet die ps3 heeft in totaal een keer 150 brand uren en dat denk ik nog niet eens en zo’n ylod heb ik nog niet veel mee gemaakt met deze versie… please help helper krijgt krat bier :$

  6. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    please help helper krijgt krat bier

    Ik zaL vanmiddag na school-tijd ff wat rondneuzen op internet voor je 😉

    maar, ben geen drinker, dus doe maar wat anders xD

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Probeer dit is:
    When the console switches itself off do you get a red blinking light?

    If you don’t try rebuilding the os:

    How to Access Playstation Recovery Menu

    1. Turn off Playstation®3.
    2. Hold The power button down; The system will turn on and turn off once again.
    3. Once the System has been shutdown, re-press you finger until you hear 2 consecutive beeps
    4. When you hear the 2 beeps take finger off power button.
    5. You will be promted to plug in your controller via usb and then hit the PS button
    6. The Recovery menu will pop up.

    Pick ‘Rebuild database’ It will restore the OS. You may lose playlists/messages with this option.

    If that fails try ‘Restore file system’ It will try to recover bad sections of your HDD.

    If you manage to get the PS3 up and running again download the new FW to a USB flash drive here:

    Bron: http://community.eu.playstation.com/t5/PlayStation-3-General-Discussion/PS3-shuts-down-after-few-second-nothing-appears-on-the-screen/m-p/11537262

    1) turn the console off.
    2) take the Lv2diag.self FIlE#2 on your USB Drive and plug it into ur ps3.
    3)turn the switch off in the back, and turn it on, and hit power and eject.
    (once the ps3 switches service mode off, it will power off.)
    4)remove the usb and turn on ur ps3 and ur all done.

    of dit 🙂

  8. 5 XP
    Mi_nl's avatar

    hee heel erg bedankt alvast voor jullie reacties nWo jouw oplossingen heb ik allemaal al geprobeerd maar geen resultaat op een ander forum is iemand die het weet (zegt die) maar die wil er geld voor zien…..

  9. 69 XP
    frankaugurk's avatar

    Heb je een keer geklooit met custom firmware of een jailbreak? Ik denk dat hij gebricked is

  10. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    maar die wil er geld voor zien…..

    Luister daar NIET naar aub. Geef nooit geld 😉
    Hoe oud is die, en is het een Engelse?

  11. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Anders, probeer ..

    * Een nieuwe Fan. ( http://www.miniinthebox.com/ps3-fan_c1880 )
    * Lees dit ff na: http://www.associatedcontent.com/article/1880712/what_to_do_when_the_hard_drive_breaks.html?cat=19 ( Hoop voor je dat je Engels kan xD )

    anders, weet ik het ook niet, 1 oplossing, Sony bellen. (nog garantie?)

    Robbert.

  12. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik heb dat ook gehad precies de zelfde vraag
    je moet je ps3 opsturen want je ps3 is kapot
    :blow:

  13. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dan is het hierbij opgelost, ik hoor wel graag de uitslag 😉

  14. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Het is gewoon de YLOD zonder het gele lampje. Je hebt 2 vormen daarvan, één waarbij je een geel lampje krijgt en één waarbij hij gewoon na 10 sec uitvalt. Als hij nog geen 150 branduren heeft neem ik aan dat er nog garantie op zit, anders kun je hem ook altijd nog naar www.free-box.nl sturen.

  15. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    nou ik ben benieuwd dat het gemaakt wordt

  16. 5 XP
    Mi_nl's avatar

    lekker makkelijk gezegt ps3 is kapot opsturen…
    daarvoor kom ik niet op een forum xD
    ik denk nu zelf ook dat de ps3 gebricked is want er is dus met de firmware gekloot dit is fout gegaan xD
    iemand tips om hem te unbricken

  17. 486 XP
    distefano's avatar

    in de vuilbak gooien en een nieuwe kopen en hopla , hij is geunbrickt :whistling2:

    niet met de firmware kloten he manneke :whip: