Forum

Topic: Irritant Probleem Internet Explorer

Anoniem's avatar

Haai mensen!
ik heb egt een irritant probleempje..
iedere x als ik een site open waar ik me moet inloggen, (ookal sta ik op die site op: aangemeld blijven)
dan krijg ik onderstaandemelding.

eerst had ik dat alleen op de site van mijn bank, en als ik bv bij Bol.com iets bestelde en bij het afrekenen bezig was,
maar nu dus bij zowat iedere site?!

weet iemand of ik dit uit kan zetten?
zoja hoe?

Greetz..

Florian

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

1. 261 XP
    marcovk's avatar

Als je nou eens je browsegeschiedenis verwijderd? Inclusief alle anderen dingen (cache, etc. etc.)

2. 451 XP
    Florian's avatar

Als je nou eens je browsegeschiedenis verwijderd? Inclusief alle anderen dingen (cache, etc. etc.)

Heb ik na een tip van mn neef ook al geprobeerd, maar het mocht niet baten..

3. 571 XP
    r03n_d's avatar

Sowieso moet je geen IE gebruiken.. Heb je al een keer alle instellingen teruggezet? Ik raad je toch aan om FireFox of Chrome te gaan gebruiken als standaard browser.

4. Engel_des_Doods's avatar

chrome opties ff alles uitzoeken en whalla chrome de beste optie voor je browser

5. 124 XP
    killer-donkey90's avatar

Wat dacht je anders van Rockmelt, (http://www.rockmelt.com/) is op basis van chroom alleen met een paar geweldige toepassingen. (zeker als je op meerdere computers werkt). Zeer zeker de moeite waard om te proberen (enigste nadeel werkt niet op linux)