Forum

Topic: Epic ziet Gears of War op PS3 wel zitten

Anoniem's avatar

De Gears of War-reeks is al lang een mikpunt voor rabiate PS3-fanboys. Misschien kunnen zij ooit hun jaloezie opbergen, want als het aan ontwikkelaar Epic zou liggen komt de third person sh ooter ook naar de PlayStation-consoles. Jammer genoeg zal Microsoft dat niet zomaar laten gebeuren.

“We zouden het leuk vinden om de reeks op zoveel mogelijk consoles te krijgen. En natuurlijk zouden we graag willen dat alle Killzone- en Resistance-fans ook kunnen zeggen hoe ‘awesome’ Gears is”, zegt Capps.

Maar Epic heeft een zeer goede relatie me Microsoft. “We kregen ontzettend veel steun van Microsoft, GoW was voor hen een manier om te laten zien waartoe hun console in staat is”, aldus Caps. De man kon niet bevestigen of Gears of War ooit naar de PS3 zal komen: “De IP is van ons, dus wij beslissen wat er mee gebeurt, maar Microsoft geeft ons altijd zeer overtuigende argumenten om exclusief met hen te werken.” Niet voor meteen, dus.

WANEER KOMT GEARS OF WAR OP PS3 WAT DENKEN JULLIE .
IK HEB HEM OP XBOX360 GEARS OF WAR 1 EN 2 ECHT GOED GAME IS HET .

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 143 XP
    polopolo's avatar

    Als Gears of War 4 uitkomt op de volgende generatie consoles, dan zal dat gebeuren denk ik.

  2. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ik denk ook de volgende generatie consoles. En hoogstwaarschijnlijk zal KZ ook naar de Xbox gaan etc.

  3. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik denk als eind van dit jaar komt gears of war 3 uit .
    dan denk ik dat die op ps3 op nieuw jaar uitkomt denk ik .

  4. 571 XP
    r03n_d's avatar

    ik denk als eind van dit jaar komt gears of war 3 uit en dan denk ik dat die op ps3 op nieuw jaar uitkomt denk ik

    Serieus, neem een LOI-cursus Nederlands aub. Hier is niks van te bakken.

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Serieus, neem een LOI-cursus Nederlands aub. Hier is niks van te bakken.

    Whahahahahahhaa ! Zoiets wou ik ook typen 😛

  6. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Serieus, neem een LOI-cursus Nederlands aub. Hier is niks van te bakken.

    Hier hebben meer mensen last van op dit forum…
    Shiszlezz, Chris :whistling2:
    😛