Forum

Topic: PS3 60GB Phat valt uit, maar geeft geen YLOD of iets

Anoniem's avatar

Allereerst, goedendag. Ik ben Thomas, 23 jaar oud, Student-en-dus-continu-grootendeels-blut :p, en kom uit Oostzaan.