Forum

Topic: Playstation 4

Anoniem's avatar

Wat denken jullie, dat er toch stiekem aan PLAYSTATION 4 gediscuseerd/plannen of er aan gewerkt word?!
Ik mag hopen van wel, want ik las als laatst dat MICROSOFT, mensen aan het huren zijn voor XBOX720.

SONY moet natuurlijk niet het zelfde fouten maken als PLAYSTATION 3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

40 reacties

  1. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Mooi concept. Zeker omdat die technologie bestaat alleen f***ing duur is.

    Ik denk:

    -De PS4 gaat nog steeds gebruik maken van Blu-Ray maar dan wel de 100GB of 200GB discs
    -Ze gaan de Cell processor behouden (pas een cell fabriek gekocht dus….) alleen ene die veel sneller is
    -De videokaart wordt de grote verandering (ik denk met de kracht van de huidige GTX580)
    -Online gaming blijft gratis maar er komen vele betalende premium services zoals: Een online film bibliotheek (officiële), muziek service (beter dan de huidige), apps
    -Controller zelfde concept maar beter in de hand maar ik denk dat er varianten gaan komen of instelbare
    -Graphics zullen 1080p zijn op het niveau van Crysis max op pc (DX11, tessalation, PhysX…)

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik hoop dat er een Controller komt met een Ventilator erin, ( Zoals de GameCube dat had ) zodat je in de zomer echt lekker kan spelen.
    Voor de rest hoop ik dat Sony goed nadenkt !
    Mooi concept !

  3. 1268 XP
    luctheman's avatar

    omg, als dat de ps4 wordt is hij wel RETEGAAF! niet normaal he! Ga ik sowieso een week voor kamperen voor de winkelxD

  4. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Wat denken jullie, dat er toch stiekem aan PLAYSTATION 4 gediscuseerd/plannen of er aan gewerkt word?!

    Ja duh. Het is echt niet zo dat ze over een jaar iets hebben van, hee laten we eens een playstation 4 maken, en binnen een halfjaar ligt ie in de winkels.

  5. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    waneer komt playstation 4 dan uit ?

  6. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    @ro3n_d: Wat geef jij altijd van die rare antwoorden voor een mod.
    Maar ja, op jou ga ik dus niet op in

    @elazzja: ik denk dat als ps3 uitkomt, dat online geld gaat kosten.

  7. 486 XP
    distefano's avatar

    mensen aan het huren voor xbox 720 ? wat is er dan gebeurt met xbox 420 , 520 en 620 ??

  8. 181 XP
    Abel's avatar

    mensen aan het huren voor xbox 720 ? wat is er dan gebeurt met xbox 420 , 520 en 620 ??

    360 slaat terug op een sprong van 360°, dan draai je eenmaal om je as. Bij een sprong van 720° draai je tweemaal om je as.

    EDIT: heb het eens opgezocht, blijkbaar heet het 360 omdat de gamer dan in het midden van de cirkel staat. Zeer vaag. xD

  9. 486 XP
    distefano's avatar

    360 slaat terug op een sprong van 360°, dan draai je eenmaal om je as. Bij een sprong van 720° draai je tweemaal om je as.

    EDIT: heb het eens opgezocht, blijkbaar heet het 360 omdat de gamer dan in het midden van de cirkel staat. Zeer vaag. xD

    haha lol , ik zit gewoon in mijn zetel hoor haha

  10. 571 XP
    r03n_d's avatar

    @ro3n_d: Wat geef jij altijd van die rare antwoorden voor een mod.
    Maar ja, op jou ga ik dus niet op in

    @elazzja: ik denk dat als ps3 uitkomt, dat online geld gaat kosten.

    Dat is gewoon logisch nadenken ; je weet gewoon dat die ontwikkelingen constant doorgaan.

  11. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dat is gewoon logisch nadenken ; je weet gewoon dat die ontwikkelingen constant doorgaan.

    Precies, en geloof me, de Playstation 4 is al 90% klaar 😉
    En dat zelfde gelt voor de Xbox 720.
    Want, hun willen nog wat meer aan de Playstation 3 verdienen, en nadat iedereen denkt van, saai ding, dan komt de PS4 op de markt 🙂

    Dus, denk over een jaartje..

  12. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Van mij mag die PS4 nog even wachten. Heb op dit moment niet het geld ervoor en zou zonde zijn van mijn 25 PS3 games…

  13. 486 XP
    distefano's avatar

    Van mij mag die PS4 nog even wachten. Heb op dit moment niet het geld ervoor en zou zonde zijn van mijn 25 PS3 games…

    niet als je de ps3 games ook op de ps4 kunt draaien he , wat wss wel zo zal zijn

  14. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    niet als je de ps3 games ook op de ps4 kunt draaien he , wat wss wel zo zal zijn

    Hoop het maar, zou echt zonde zijn om rond de 1000 euro’s aan games gewoon weg te doen…

  15. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Same here, ik hoop dat je ps3 ook op ps4 kan spelen…

  16. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    de eerste batch waarschijnlijk, daarna halen ze de backwards compatibility er weer af net als met PS2/PS3 xD

  17. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Wat zeuren jullie?
    Je kan toch zowel op de PS3 als op de PS4 gamen?
    Of is dat ineens gay, als je een PS4 hebt, dat je dan op de PS3 gaat…?

  18. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Of is dat ineens gay, als je een PS4 hebt, dat je dan op de PS3 gaat…?

    Lijkt me niet, maar het is natuurlijk niet zo praktisch om 2 apparaten te hebben als het ook in 1 kan. Daarnaast kan je dan je PS3 voor een leuk bedragje kopen, en heb je 1 apparaat, dat als het goed is langer meegaat dan dat je PS3 nog mee zou gaan.

  19. 181 XP
    Abel's avatar

    Volgens mij gaat het nog heel lang duren eer er een nieuwe PlayStation komt, maarja dat is mij mening. 🙂

  20. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    360 slaat terug op een sprong van 360°, dan draai je eenmaal om je as. Bij een sprong van 720° draai je tweemaal om je as.

    EDIT: heb het eens opgezocht, blijkbaar heet het 360 omdat de gamer dan in het midden van de cirkel staat. Zeer vaag. xD

    nee ze hebben het de 360 genoemd omdat de cijfers anders achter zouden lopen op de playstation en wilde ze niet want dan zou je. Xbox 2 hebben en ps3 en toen hebben ze het 360 genoemd omdat het lampje rond de aan uit knop rond was oftewel 360 graden snaappjeee 🙂

  21. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Lijkt me niet, maar het is natuurlijk niet zo praktisch om 2 apparaten te hebben als het ook in 1 kan. Daarnaast kan je dan je PS3 voor een leuk bedragje kopen, en heb je 1 apparaat, dat als het goed is langer meegaat dan dat je PS3 nog mee zou gaan.

    Natuurlijk, dat is prachtig!
    Dat begrijp ik ook wel, ik vind het ook weird dat je niet Playstation 2 games op de Playstation 3 kan spelen.
    Maar, ik denk dat Sony dit keer hier wel rekening mee houd 😉

  22. 665 XP
    SaykOdelik's avatar

    Kijk alleen hiernaar…

    http://i52.tinypic.com/9bf1b6.jpg

  23. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Kijk alleen hiernaar…

    http://i52.tinypic.com/9bf1b6.jpg

    Juist … 😛

  24. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Kijk alleen hiernaar…

    http://i52.tinypic.com/9bf1b6.jpg

    Ja???

    Ik hoop trouwens dat er een gezamelijk PSNetwork komt. Zodat de Ps3 gebruikers samen met de Ps4 gebruikers online kunnen..

  25. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik hoop trouwens dat er een gezamelijk PSNetwork komt. Zodat de Ps3 gebruikers samen met de Ps4 gebruikers online kunnen..

    Dat is het beste idee, wat ik ooit gehoord heb. (Gaat niet gebeuren..)

  26. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Dat is het beste idee, wat ik ooit gehoord heb. (Gaat niet gebeuren..)

    Denk het ook niet…

  27. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Dat is het beste idee, wat ik ooit gehoord heb. (Gaat niet gebeuren..)

    Het zou wel fantastisch zijn. Maar ik denk inderdaad niet dat dit gaat gebeuren. Ja of misschien alleen voor PS Plus members ofzo.. Maar die kans is denk ik ook erg klein.
    Terwijl het technisch (volgens mij) niet zo lastig zou moeten zijn.

  28. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Volgens mij ook niet, maar als de PS4 uit komt splitst de PS groep dus naar 2 consoles 🙁 waardoor het online alleen maar rustiger word. Terwijl op de meeste PS3 games op dit moment de PSN functie al bijna niet wordt gebruikt. Als je dit ook nog gaat splitsen blijven alleen FIFA en COD over 🙁

  29. 22 XP
    slashh's avatar

    Als het zou gebeuren (Ps3 en PS4 met elkaar) dan zou Sony wel heel stom zijn want dan zouden er heel veel mensen nog gewoon de PS3 behouden

  30. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Als het zou gebeuren (Ps3 en PS4 met elkaar) dan zou Sony wel heel stom zijn want dan zouden er heel veel mensen nog gewoon de PS3 behouden

    Ligt eraan wat de voordelen van de PS4 zullen zijn. Waarschijnlijk kunnen PS4 games niet op de PS3 dus dan kan je alleen met PS3 games samen op het PSN. Als er dan geen nieuwe PS3 games komen dan kan je de nieuwe games alleen maar op de PS4 kopen…

  31. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Waarschijnlijk kunnen PS4 games niet op de PS3 dus dan kan je alleen met PS3 games samen op het PSN.

    Dat lijkt me logisch.

    Als er dan geen nieuwe PS3 games komen dan kan je de nieuwe games alleen maar op de PS4 kopen…

    Die optie gaat niet door, er blijven nieuwe games komen, tot de Playstation 5 ongeveer..

  32. 181 XP
    Abel's avatar

    Er worden nog volop PS2 games gemaakt hoor, ik zag onangs zelfs een reclame over een game die uitkwam op Wii, DS, PSP en PS2.

  33. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ja maar de nieuwe games zoals: BO en GT5 zijn niet voor de PS2 gemaakt. Ik denk dat hetzelfde straks met de PS3 gebeurd. Op een gegeven moment kan de PS3 de games gewoon niet meer aan, wat nu al bijna het geval is met BO, KZ3 en GT5. Constant freezes..

  34. 1562 XP
    dikked's avatar

    ik hoop dat sony al wel met de PS4 bezig is maar dat ze eerst op de opvolger van de XBOX (en mischien de nieuwe Wii) wachten zodat ze hun apparaten kunnen bekijken en ze dan keihard ownen met een veel betere xD

    maar ben eigenlijk wel benieuwd of er ook nog echt neiuwe dingen op komen
    de PS3 had voor het eerst HD en 3D games, Blu-Ray en veel meer
    maar zie niet hoe ze de PS4 vernieuwend willen maken want alles wat er op het moiment zo een beetje mogleijk is zit ja al in de PS3
    dus denk dat de PS4 gewoon een soort Facelift word van de PS3

  35. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    ik hoop dat sony al wel met de PS4 bezig is maar dat ze eerst op de opvolger van de XBOX (en mischien de nieuwe Wii) wachten zodat ze hun apparaten kunnen bekijken en ze dan keihard ownen met een veel betere xD

    maar ben eigenlijk wel benieuwd of er ook nog echt neiuwe dingen op komen
    de PS3 had voor het eerst HD en 3D games, Blu-Ray en veel meer
    maar zie niet hoe ze de PS4 vernieuwend willen maken want alles wat er op het moiment zo een beetje mogleijk is zit ja al in de PS3
    dus denk dat de PS4 gewoon een soort Facelift word van de PS3

    Net als Xbox –> Xbox360, was een slimme zet van MS (riscant maar toch slim)
    Nu moet SONY met een slimme zet komen.

  36. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Eerst komt er een nieuwe xbox, dan een ps4, en dat doet Nintendo een poging 😛

    Ja maar de nieuwe games zoals: BO en GT5 zijn niet voor de PS2 gemaakt. Ik denk dat hetzelfde straks met de PS3 gebeurd. Op een gegeven moment kan de PS3 de games gewoon niet meer aan, wat nu al bijna het geval is met BO, KZ3 en GT5. Constant freezes..

    Dat heb ik ook, maar dat komt omdat wij allebei de 60/80 GB versie hebben, en niet de snelle Slim.
    Heb het verschil gemerkt, die een Slim had gekocht ! :O

  37. 169 XP
    henkie's avatar

    ze moeten in het midden van de knuppeltjes van die kleine kuiltjes doen, net zoals bij de xbox controller en voor de rest dezelfde controller behouden

  38. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    JA HOOR HIJ KOMT ER AAN LANGZAMERHAND, BE PREPARD!!

    Square Enix to open new ‘next-gen’ studio for Wii 2, Xbox 720, and PlayStation 4

    Square Enix is planning to open a major new studio in either Montreal or Toronto (yay, Canada!) for the sole purpose of developing games for the next generation of home consoles – including not just the Wii 2, but also the PlayStation 4 and Xbox 720 (all fan names, of course; no one knows what they’ll really be called). The studio will reportedly house over 100 employees, so it’s definitely no small-time operation. The director of Eidos Montreal (a subsidiary of Square Enix), Stéphane D’Astous, said:

    The new consoles from Microsoft, Sony and Nintendo will require more attention and more staff. We want to prepare ourselves.

    Does Square Enix’s investment in starting up this new studio mean that they’ve seen the Wii 2 (or the PlayStation 4 and Xbox 720, for that matter), and believe it’s worth having a dedicated team for? I think it’s more than likely that that’s the case, as Nintendo will want to start handing out dev kits soon if they want any games to be ready in time for the rumoured 2012 release. They began to give 3DS kits to select developers back in 2008, about two years before the system’s existence was announced to the public on March 23, 2010, and you can still see how small the launch lineup turned out to be. Square Enix would definitely be one of those “select” companies, so if Nintendo is at that stage by now, I’m almost sure that they’d be among the first to know.

  39. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    :yay::yahoo::horny::tease: [b]!!!!![/b]

  40. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Vergeet de datum niet he jongens…

    Sent from my Desire HD using Tapatalk