Forum

Topic: Dubbelpost bug?

Anoniem's avatar

Heey psx-sense als ik en reactie wil plaatsen op een item ddan zegt de site dat ik een dubbel post heb geplaats

Bijv: ik plaats een reactie krijg ik en wit beeld klik ik op refresh en dan staat er u heeft en dubbelpost gepost of zo iets is dit alleen bij mij of hebben andere mensen hier ook last van?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Heb je dit vaker of niet? Ik ben het zelf namelijk nog nooit tegengekomen.
    Welke browser gebruik je?

  2. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Ik heb het echt gewoon elke keer ik gebruik Opera

  3. 276 XP
    ClankStar's avatar

    Is een bekend probleem, die witte pagina is de comment post pagina. Doe je refreshen, dan post je je comment als het ware nog een keer. Als het goed is is M4GN3T er mee bezig, als hij er achter is waardoor het komt zal het snel gefixed worden ;).

  4. 113 XP
    lordofcookies's avatar

    dat heb ik ook maar dan gewoon 1 keer refreshen en dan vorige klikken, als ik dat doe staat mijn bericht er.

  5. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Ik plaats m’n bericht wit beeld refresh druk ik weer op vorige druk dan weer op refresh dan staat me reactie er

    En dankje voor het laten weten dat er aan gewerkt word πŸ˜€

  6. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Heb ik nog geen last van gehad… Welke browser gebruik je?

  7. 451 XP
    Florian's avatar

    Heb ik nog geen last van gehad… Welke browser gebruik je?

    Ik heb het echt gewoon elke keer ik gebruik Opera

    Alstublieft! xD

    Ik heb er ook last van, maar dr word aan gewerkt dus het zal binnekort wel over zijn! πŸ˜€

  8. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ow.. lol, ok.
    Ik zou dan maar is safari of google chroom…

  9. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    google chroom.

    Google Chrome*
    Ik heb ook een probleem, als ik op de hoofdpagina een reply op een Review/Preview schrijf, krijg ik het volgende:

    https://lh5.googleusercontent.com/_F_K9EalFDpw/TXqGYXTt3EI/AAAAAAAAAG8/MN05TDMdsws/s800/Vastleggen%20in%20volledig%20scherm%2011-3-2011%20213106.jpg

    https://lh3.googleusercontent.com/_F_K9EalFDpw/TXqGoW2jzGI/AAAAAAAAAHM/gmXUasEs06o/s800/Vastleggen%20in%20volledig%20scherm%2011-3-2011%20213211.jpg <==== Fout !?

  10. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Jups. Is al een tijdje geleden gemeld, maar is blijkbaar nog niks op gevonden..

  11. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Wat is het probleem? LOL, waarschijnlijk ben ik gewoon scheef…

  12. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Jups. Is al een tijdje geleden gemeld, maar is blijkbaar nog niks op gevonden..

    Moet een foutje zijn met re-direct.
    Want, ik word niet doorgelinkt naar de volgende pagina.

  13. 571 XP
    r03n_d's avatar

    De lege pagina die je krijgt na het plaatsen van een reactie.

  14. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    De lege pagina die je krijgt na het plaatsen van een reactie.

    Jaa, als ik nu op ”Snel Reageren” druk, krijg je die pagina ook te zien, maar heΓ©l snel.

  15. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Daar heb ik dan weer geen last van. Ik heb trouwens je voorbeeld-comment even verwijderd πŸ˜›
    De pagina herlaadt ook helemaal niet, de post word gewoon bijgevoegd bij mij.

  16. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Daar heb ik dan weer geen last van. Ik heb trouwens je voorbeeld-comment even verwijderd πŸ˜›
    De pagina herlaadt ook helemaal niet, de post word gewoon bijgevoegd bij mij.

    Nee, ik heb daar geen last van bij het Forum, maar het viel me niet op πŸ˜‰
    Is goed, joh, nam inderdaad een beetje veel ruimte in.

  17. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Bug moet inmiddels gefixt zijn

  18. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Bug moet inmiddels gefixt zijn

    Jaa, goed gedaan ! πŸ˜€
    Echt, thx !

  19. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik hb nu ook last zomaar een .. te snel reageren bladzijde!
    Zwaar hinderlijk