Forum

Topic: ps3 (320gb – 5 mnd oud) geeft na update 3.60 storingen. HELP!!!!

Anoniem's avatar

Beste mede-ps3’ers,

Ik heb 5 maanden geleden een PS3 gekocht, de 320 gb Slim versie. Ik ben er helemaal gelukkig mee :happy:!
De afgelopen 4 maanden heb ik echter geen gebruik van gemaakt omdat ik voor mijn werk even weg was.

Nu ben ik er weer en zette vandaag vol goede moed de PS3 aan. Even updaten; snap ik wanneer hij lang heeft stilgestaan.

Na het updaten start de PS3 zichzelf opnieuw op en ben ik gaan gamen. Bij zowel AC-B als Uncharted 2 sprong na een minuut of 5 het scherm op storing. Flikkerend beeld met sneeuw.

Ik heb hierop het systeem teruggezet in de fabrieksinstellingen. Mijn idee was dat er iets fout was gegaan met het updaten (?!).
Hierna ben ik met de PS3 online gegaan en ben ik wat filmpjes gaan bekijken op youtube. Echter, na een minuut of 10 slaat ook hier het beeld op storing. Flikkerend beeld met sneeuw.

Wie weet wat er nu gebeurd? Wie herkent deze klacht? Wie heeft dit meegemaakt? Wie weet wat ik nu moet doen om dit probleem op te lossen?

Voor alle techneuten onder u: de PS3 is correct aangesloten, er hangt geen randapparatuur aan, is niet verplaats/verhuist/verschoven, is schoon en heeft altijd droog en op kamertemperatuur gestaan.

Suggesties? Heel graag!

Alvast bedankt,

Wietse

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 132 XP
    Resistorfall1996's avatar

    Je hebt toch nog garantie op je ps3?

  2. 656 XP
    Killermen's avatar

    Sony bellen, want je hebt nog garantie!

  3. Engel_des_Doods's avatar

    gewoon terug brengen met bon new eisen

  4. 656 XP
    Killermen's avatar

    gewoon terug brengen met bon new eisen

    Dat kan je maar als je PS3 nog geen 14 dagen oud is, anders niet. Anders moet je contact opnemen met de maker