Forum

Topic: ps+ abbo afgelopen

Anoniem's avatar

als dit zover is neem ik aan dat je alle dingen die je hebt gekregen gewoon nog kunt gebruiken?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

24 reacties

  1. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Nee .

  2. 656 XP
    Killermen's avatar

    Nope, deze worden gewoon uit je downloadlijst verwijderd, tenzij je je abbo laat automatisch verlengen

  3. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    ook de avatars en dynamische thema’s?

  4. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    en bijvoorbeeld trophies die je hebt gehaald in games die je hebt aangeschaft tijdens je plus abonnement?

  5. 656 XP
    Killermen's avatar

    ook de avatars en dynamische thema’s?

    Worden allemaal gedeactiveerd.

    en bijvoorbeeld trophies die je hebt gehaald in games die je hebt aangeschaft tijdens je plus abonnement?

    Die niet, die blijf je gewoon houden

  6. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    wat een oplichters zeg, zogenaamd gratis. 😐 pff sony

  7. 1402 XP
    Selec1's avatar

    wat een oplichters zeg, zogenaamd gratis. 😐 pff sony

    Dit was gewoon vanaf het begin bekend hoor…

  8. Engel_des_Doods's avatar

    lees de regels voor je psn + abbo

    fail

  9. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Nee .

    Whahahaaa, geniaal ! :p

  10. 276 XP
    ClankStar's avatar

    wat een oplichters zeg, zogenaamd gratis. 😐 pff sony

    Zogenaamd gratis? Oplichters? Dit was serieus een van de eerste voorwaarden die Sony bekend maakte. Zelfde als je online savegames, niet verlengen= geen toegang meer.

  11. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Zogenaamd gratis? Oplichters? Dit was serieus een van de eerste voorwaarden die Sony bekend maakte. Zelfde als je online savegames, niet verlengen= geen toegang meer.

    Clank heeft gelijk 🙂

    PlayStation Plus

    Als u een abonnement op PlayStation Plus koopt, krijgt u toegang tot een verscheidenheid aan content (*abonneecontent*), kortingen en services (*abonneeservices*) die gedurende de abonnementsperiode variëren. Sommige abonneecontent en –services kunt u alleen gebruiken op PlayStation 3.
    Sommige abonneecontent is mogelijk alleen gedurende beperkte perioden te downloaden. Als u de betreffende abonneecontent niet in die perioden downloadt, kunt u deze abonneecontent niet meer downloaden. Tenzij anders aangegeven tijdens het downloaden, verlopen uw rechten op toegang tot en gebruik van abonneecontent na het aflopen van uw abonnementsperiode, zoals hieronder is beschreven:

    Type 1. De volgende abonneecontent kunt u nog steeds openen en gebruiken nadat uw abonnementsperiode is afgelopen, op voorwaarde dat u de content voor de vervaldatum hebt gedownload:

    * Premium avatars
    * Premium thema’s

    Type 2. De volgende abonneecontent kunt u niet meer openen en gebruiken nadat uw abonnementsperiode is afgelopen, zelfs niet als u de content voor de vervaldatum hebt gedownload:

    * PlayStation Network games
    * PS one games
    * Mini’s
    * Premium game-elementen

    Als u uw abonnement niet onmiddellijk na het aflopen van de abonnementsperiode, maar pas later verlengt, verliest u mogelijk het recht op abonneecontent van typ 2.

    Abonneecontent is mogelijk ook te koop voor niet-abonnees in de PlayStation Store.

    Toegang tot en gebruik van abonneeservices is alleen beschikbaar voor abonnees gedurende de abonnementsperiode. De aanvullende bepalingen met betrekking tot de afzonderlijke abonneeservices vindt u hieronder:

    Automatisch downloaden
    U kunt ervoor kiezen automatisch downloaden te activeren op uw PlayStation 3 via Systeeminstellingen op de XMB. Deze functie kan slechts door één PSN-account per PlayStation 3 worden geactiveerd of gedeactiveerd en de instelling geldt dan voor alle PSN-accounts die zijn geregistreerd op die console. Elke PSN-account mag deze functie maar op één PlayStation 3 tegelijk activeren.

    Als automatisch downloaden is geactiveerd op uw console, zal de console, als hij op stand-by staat en verbinding heeft met het internet, ongeveer elke 48 uur automatisch worden geactiveerd gedurende een door u in te stellen periode. Gedurende die periode kunnen verschillende soorten content zoals systeemsoftware, gamepatches en gamedemo’s automatisch worden gedownload naar de console (‘’automatisch gedownloade concent’’).

    Updates van de systeemsoftware die beschikbaar worden besteld (????) als automatisch gedownloade content worden pas geïnstalleerd nadat u de relevante bepalingen voor die systeemsoftware hebt geaccepteerd. Gamepatches worden gebaseerd op de games die het laatst zijn gespeeld op uw console. Er geldt mogelijk een limiet voor het aantal automatische gedownloade gamedemo’s dat tegelijk beschikbaar is per console. Als deze limiet is bereikt, kunnen niet-geopende gamedemo’s tijdens elke volgende automatische download worden gewist om plaats te maken voor nieuwe gamedemo’s. Automatische gedownloade content die niet binnen een maand na het downloaden is gebruikt, kan automatisch worden gewist van uw console.

    Automatisch gedownloade content wordt mogelijk niet gedownload als u minder dan 5GB vrije ruimte hebt op uw console, als uw console al aan staat op het moment dat u hebt gekozen voor de automatische download of als de systeemsoftware niet de meest recente versie is.

    Automatisch downloaden is niet van invloed op uw rechten en plichten die zijn vastgelegd in Clausule 10.

    Kortingen
    Gedurende uw abonnementsperiode krijgt u van tijd tot tijd korting op bepaalde PlayStation Store-content. Uw rechten op die content zijn aangegeven in de productomschrijving bij de aankoop.

    Vroege toegang tot nieuw materiaal
    Gedurende uw abonnementsperiode krijgt u van tijd tot tijd de mogelijkheid om nieuw materiaal te kopen in de PlayStation Store voordat dit beschikbaar komt voor niet-abonnees.

    Volledige game uitproberen
    Gedurende uw abonnementsperiode krijgt u van tijd tot tijd de mogelijkheid om volledige versies van games te downloaden om deze uit te proberen. De duur van de proefperiode is aangegeven in de productomschrijving. U moet verbonden zijn met PSN als de game voor de eerste keer wordt opgestart. De proefperiode begint op het moment dat u de game voor het eerst start. Gedurende de proefperiode worden er opslagbestanden gemaakt en kunnen er trofeeën worden ontgrendeld, maar deze worden niet geüpload naar de server. Als u de game later koopt, kunt u uw opslagbestanden en trofeeën meenemen.

    Voorrang bij bètaversies van games
    Gedurende uw abonnementsperiode krijgt u van tijd tot tijd met voorrang toegang aangeboden tot bètaversies van games. Deelname aan bètatests is niet gegarandeerd en is gebonden aan aanvullende bepalingen.

  12. Engel_des_Doods's avatar

    :sothere:

  13. 1140 XP
    PussyHunter's avatar

    ik heb het nog niet gekocht maar wou gewoon ff weten, wou mis 3 maanden ff uitproberen maar dat zit er nu niet meer in.

  14. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    En als je + nou op een later tijdstip weer activeerd, krijg je je content dan weer terug?

  15. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    En als je + nou op een later tijdstip weer activeerd, krijg je je content dan weer terug?

    Ik was vergeten geld op mijn account te zetten, en heb daardoor een paar dagen geen plus gehad, nadat ik weer opnieuw een kwartaal abonnement nam werkte alles gewoon.

  16. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik was vergeten geld op mijn account te zetten, en heb daardoor een paar dagen geen plus gehad, nadat ik weer opnieuw een kwartaal abonnement nam werkte alles gewoon.

    Er zitten dus ook nog voordelen aan 😛

  17. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    Dan is het goed. Ik heb toch wel redelijk wat content gekregen wat k goed kon gebruiken.
    Zoals lbp en 5x fallout 3 dlc. Dat alleen al is 70 euro waard.

  18. 29 XP
    kimigahiro's avatar

    Oke, dan gaat BurnOut dus niet meer werken, wat ik persoonlijk niet erg vind… Haha, maar misschien een domme vraag maar dit geld niet voor de games die je gedownload hebt uit het welcome-back pakket toch? Dat staat er dan toch los van? Lijkt me wel eigenlijk maargoed…

  19. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    dus dan ben ik dead nation kwijt?

  20. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Ik ben een noob in deze dingen maar hoezo een ps abbo? wat heb/krijg je dan?

  21. 280 XP
    Julian's avatar

    dus dan ben ik dead nation kwijt?

    Dead Nation blijf je gewoon houden, dat zit namelijk in het Welcome Back programma die blijven dus voor eeuwig voor jou. 🙂

    Ik ben een noob in deze dingen maar hoezo een ps abbo? wat heb/krijg je dan?

    Gratis games, avatars, thema’s, volledige games 1 uur lang uitproberen.. Misschien moet je de PlayStation Store vaker bekijken :p

  22. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Gratis games, avatars, thema’s, volledige games 1 uur lang uitproberen.. Misschien moet je de PlayStation Store vaker bekijken :p

    Ja dat denk ik ook lol kom daar nooit alleen voor mw2 mappack laatste keer,

  23. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Ik ben juist zeer tevreden over PSN+, heb het vanaf het begin Juli 2010 en ga het zeker in September verlengen. Ben waarschijnlijk de enige die tevreden is met + xD

  24. 29 XP
    kimigahiro's avatar

    Dead Nation blijf je gewoon houden, dat zit namelijk in het Welcome Back programma die blijven dus voor eeuwig voor jou. 🙂

    Okee, mn vraag is beantwoord, haha thanks!