Forum

Topic: Gezocht: Homefront PS3 + Aangeboden: Diverse Games

Anoniem's avatar

Hallo allemaal,

Ik zoek de game Homefront voor de ps3. En vriend van me wil gaar dat ik hem ga halen, maar ik heb er eerlijk gezegd geen 60 euro voor over. Zijn er misschien mensen die de game gekocht hebben maar hem toch niet zo leuk vinden? Noem je prijs. Ik kan je er ook games voor in de ruil aanbieden. Deze games kun je tevens ook kopen, een prijs spreken we dan wel even af. De games in de aanbieding zijn:

Star Wars the Force Unleashed
Unreal Tournament III
Harry Potter en de Orde van de Feniks (misschien heeft er iemand nog een lief klein broertje? :p)
Ridge Racer 7
Disney’s Sing It (misschien heeft er iemand nog een lief klein zusje? xD)
Operation Flashpoint Dragon Rising

Ok niet lachen sommige heb ik cadeau gekregen :p Alle games zitten in hun originele, onbeschadigde hoesjes en hebben er een boekje bij. De discs zijn zo goed als nieuw en (vrijwel) onbeschadigd (heb in ieder geval zelf geen krassen gevonden;)) Ik hoop dat er gegadigden zijn.

Groetjes Nadja

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Houd er wel rekening dat je voor een tweedehands exemplaar een ‘online pass’ moet kopen bij homefront die zo’n 7,- kost..

  2. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Houd er wel rekening dat je voor een tweedehands exemplaar een ‘online pass’ moet kopen bij homefront die zo’n 7,- kost..

    Yes weet ik ^^. Maar dan ben ik waarschijnlijk wel goedkoper uit dan dat ik hem in de winkel koop. Toch bedankt voor de tip 😉

  3. 486 XP
    distefano's avatar

    Hallo allemaal,

    Ik zoek de game Homefront voor de ps3. En vriend van me wil gaar dat ik hem ga halen, maar ik heb er eerlijk gezegd geen 60 euro voor over. Zijn er misschien mensen die de game gekocht hebben maar hem toch niet zo leuk vinden? Noem je prijs. Ik kan je er ook games voor in de ruil aanbieden. Deze games kun je tevens ook kopen, een prijs spreken we dan wel even af. De games in de aanbieding zijn:

    Star Wars the Force Unleashed
    Unreal Tournament III
    Harry Potter en de Orde van de Feniks (misschien heeft er iemand nog een lief klein broertje? :p)
    Ridge Racer 7
    Disney’s Sing It (misschien heeft er iemand nog een lief klein zusje? xD)
    Operation Flashpoint Dragon Rising

    Ok niet lachen sommige heb ik cadeau gekregen :p Alle games zitten in hun originele, onbeschadigde hoesjes en hebben er een boekje bij. De discs zijn zo goed als nieuw en (vrijwel) onbeschadigd (heb in ieder geval zelf geen krassen gevonden;)) Ik hoop dat er gegadigden zijn.

    Groetjes Nadja

    over foute cadeau’s gesproken :rofl1:
    maar toch nog steeds beter dan sokken of een pyama :whistling2:

  4. Engel_des_Doods's avatar

    :lazy:

    ff marktplaats afzoeken!!!

  5. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    over foute cadeau’s gesproken :rofl1:
    maar toch nog steeds beter dan sokken of een pyama :whistling2:

    Haha ja idd. Nou wil je nou nog wat kopen of niet :p xD Oh ja het is trouwens games week bij Free Record Shop: Je kunt nu tegen best faire prijzen je oude games incashen. Ga dat denk ik ff proberen :p Misschien nog een tip voor de rest 🙂