Forum

Topic: PS3 herkent geen discs meer.

Anoniem's avatar

Zoals de titel al zegt, mijn PS3 herkent geen discs meer. M’n broer zat MW2 te spelen toen plots de PS3 freezede, gebeurt wel vaker dus hij startte hem gewoon weer op. Helaas was de PS3 niet meer in staat de disc af te spelen.

Als je een disc in de PS3 steekt, hoor je wel dat ie hem leest en zie je ook zo’n laad-rondje draaien op het scherm, maar na een tijdje komt de disc er gewoon weer uit.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 80 XP
    chris100's avatar

    blueray lens stuk

  2. 181 XP
    Abel's avatar

    Ik denk het niet, volgens mij zit hij gewoon vol stof. Daarnet herkende hij opeens wel een game en daarna opeens weer niet. Is er een manier om zo’n dingen te kuisen?

  3. 515 XP
    Dead-M's avatar

    Dit heb ik ook gehad, vorig jaar kerstvakantie. :’D
    Blijft dat klokje hele tijd draaien? Totdat die disc er (in jouw geval,) uit komt?

    Die van mij was ook echt zwaar toevallig tijdens MW2 gecrashed, en toen herkende die ook geen discs meer. Bluray lens gewoon doorgebrand.
    Geen cd, dvd, bluray.

    Laten repareren o.O kostte 100€…

  4. 593 XP
    tovenaar's avatar

    heb het ook gehad met me 40 gb.. lens was stuk.

    heb via marktplaats laten maken voor 30 euro. en doet het weer perfect.

  5. Engel_des_Doods's avatar

    blue disc laser

    50 eurie

  6. 181 XP
    Abel's avatar

    Ik heb nog garantie, dus ik ga daar beroep op doen denk ik. Bedankt, iedereen.

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik heb nog garantie, dus ik ga daar beroep op doen denk ik. Bedankt, iedereen.

    Graag gedaan.

  8. Anoniem -
    Anoniem-760's avatar

    Ik zie de ps3 cd logo bij de game niet meer hoe kun je nu een cd spel opstarten?