Forum

Topic: [OOT] buzz world of buzz music

Anoniem's avatar

Ik heb hier dus buzz music en buzz world , zijn er mensen die ook dit spel hebben en graag zo eens in het weekend samen willen spelen ?

Ik heb dit gekocht omdat mijn vrouw nogal een quizer is en in het weekend s’avonds wil ze natuurlijk altijd online tegen andere mensen spelen met de nodige alcoholische dranken bij de hand 😀

Maar regelmatig zijn er geen mensen online , dus als mensen hun geroepen voelen om ons eens uit te dagen met hun kennis 😀 feel free .

verder heb ik nog een vraag , we hebben ook een extra quizpack gedownload en geinstalleert maar die komt nergens tevoorschijn ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 593 XP
    tovenaar's avatar

    aj, jammer.. heb de hele buzz set net terug gegeven omdat me ex hem terug wou :S:S heeft ook een keer ergens een 10tje aan meebetaald :S BHA denkt ze ook nog me tv en me bed mee te krijgen… Krijg een dikke, mja nu zie je maar weer, heb weer zin om het te spelen tegen iemand.. gaat het niet door 🙁

    op die 2e vraag:

    je kunt ergens naar opties, en daar kies je voor kanalen. daar kun je discvragen aan/uitzetten (per categorie), en je ziet daar ook netjes alle aangekochte/gedownloade packs, die je ook elk apart kan aan- of uitschakelen. (als ik het me goed herinner)
    Let wel op dat je de vragen door de standaardvragen heen krijgt.. dus je krijgt niet ineens alleen de vragen uit de quizpack maar gemengd met de vragen vanaf de disc..
    hoop je in ieder geval hiermee geholpen te hebben

  2. 486 XP
    distefano's avatar

    ah , dat verklaart al een hele boel , dank je .

    en ren maar snel terug naar de winkel voor een nieuw buzz setje 😀