Forum

Topic: Farcry 3??

Anoniem's avatar

Iedereen vond farcry 2 natuurlijk een geweldige game, ook al had hij wat minpuntjes maar het was gewoon heel er leuk om rond te lopen door africa. Ik hoop dus op farcry 3 maar ik heb er nog bijna niks over gehoort. Zou hij nog komen?? post hier je mening over farcry 2 en of je zit te wachten op een vervolg.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 253 XP
    lauwie's avatar

    ik heb farcry 2 wel eens gespeelt, en ik vind het maar een stomme game.

    bij de meeste shooters weet je wat je moet doen, far cry was een soort gta zodat je eerst een pokke end moet lopen / rijden en dan een gast moet killen.

    ik hou meer van mw2 en bad company 2

  2. 153 XP
    noot's avatar

    ik ben het met jou eens lauwie ik heb hem hier liggen maar vind hem niet echt leuk

  3. 593 XP
    tovenaar's avatar

    farcry 2 is echt lauw.. wat een domme game was dat… iedereen wie je tegen komt gaat als een dolle op je schieten.. wapens waren gaar echt die game was zo slecht…

    laat 3 maar wegblijven

  4. 181 XP
    Abel's avatar

    Vond het geweldig… voor een halfuurtje. Ik vond de vrijheid echt geweldig, maar het werd heel sneel heel repetitief. Als ze Farcry 3 beter uitwerken is het een topgame, zonder twijfel.

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Call of Duty FTW !

  6. 169 XP
    henkie's avatar

    Call of Duty FTW !

    vrij nutteloze comment of ligt dat aan mij?

  7. 253 XP
    lauwie's avatar

    ik vind far cry 2 niet helemaal een prut game, maar ik vind mw2 beter en BF BC 2 nog beter 🙂 .

  8. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    vrij nutteloze comment of ligt dat aan mij?

    Jawel, herbij concludeer ik dat FarCry een tyfus- half afgemaakte game is.
    Heb 1/2 uitgespeeld op de pc, en het was zo te zeggen, zonde van m’n tijd.

  9. 169 XP
    henkie's avatar

    Jawel, herbij concludeer ik dat FarCry een tyfus- half afgemaakte game is.
    Heb 1/2 uitgespeeld op de pc, en het was zo te zeggen, zonde van m’n tijd.

    Ik vind wel dat er wat meer afwisseling in de missies mocht zitten maar als er een een game die half afgemaakt is dan is het cod wel. Na 600 patches is het nog steeds niet af.

  10. Engel_des_Doods's avatar

    nr1 cod serie

  11. 593 XP
    tovenaar's avatar

    ”maar als er een een game die half afgemaakt is dan is het cod wel. Na 600 patches is het nog steeds niet af.”

    AMEN!! AMEN!! helemaal mee eens henkie.
    nWo_xShiiszlezz- just got PWND!! haha cod is FAIL.. haha henkie is scherp 😉

    maar idd farcry 2 was ook niet helemaal tof

  12. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    AMEN!! AMEN!! helemaal mee eens henkie.
    nWo_xShiiszlezz- just got PWND!! haha cod is FAIL.. haha henkie is scherp 😉

    maar idd farcry 2 was ook niet helemaal tof

    Ben je gelovig geworden op het Forum????
    Oké, misschien wil CoD wel dat het niet af is, en trouwens, CoD is een veel betere game, veel betere populariteit etc…
    Dus, ik ben niet geöwnd, na mijn mening is CoD gewoon de shooter in de geschiedenis/toekomst.

  13. 253 XP
    lauwie's avatar

    Ik vind wel dat er wat meer afwisseling in de missies mocht zitten maar als er een een game die half afgemaakt is dan is het cod wel. Na 600 patches is het nog steeds niet af.

    helemaal mee eens, ik speel bad company 2 en mw2 maar mw2 heeft veruit de meeste patches gehad!

  14. Engel_des_Doods's avatar

    sinds die patch uit kwam voor bc2 zuigt die game hard!!

  15. 253 XP
    lauwie's avatar

    sinds die patch uit kwam voor bc2 zuigt die game hard!!

    valt wel mee, ik vind het alleen maar beter geworden aangezien niet iedereen de hele tijd c4 op de rush ding legt. ik deed het ook wel vaak, maar het is eigenlijk niet zo fair.
    en dat gratis map pack voor bc2 vond ik wel geniaal.