Forum

Topic: Gratis code voor Killzone 3 retro pack (Inmiddels ingelost)

Anoniem's avatar

Heey,

Kreeg deze code voor “KZ3 retro pack”, maar ik heb KZ3 niet, dus veel plezier ermee!

US ACCOUNT ONLY!

KJC4-BDNL-LFBL

(zeg ff als je hem hebt geredeemd, dan bespaar je anderen de moeite)

Killzone3 Retro Map Pack is only available to legal U.S. residents with a PlayStation®Network (“PSN”) account who are 17 or older. The promotion code (“Code”) is good for one qualifying PSN account to redeem the entitlement to download Killzone 3 Retro Map Pack for the PlayStation®3 computer entertainment system via the PlayStation®Store. Code expires 6/17/2011. Once code is redeemed, however, the entitlement permits download of Killzone 3 Retro Map Pack to 5 activated systems even after Code expiration. The approximate value of the Code is $5.99 USD. Code is not redeemable for cash, cannot be returned for cash or credit, may not be used for any other purpose and will not be replaced if lost, stolen, or damaged. For assistance, go to www.us.playstation.com/support or contact SCE Consumer Services at 1-800-345-7669.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 310 XP
    killbilspier's avatar

    niet meer geldig jammer 🙁

    haha toch niet ik heb hem 😀 😀 😀 thank you very much!! hij is nu aan het downloaden, moest er wel ff snel een us account voor maken drm dat ik zei dat hij niet meer geldig was zodat ik die ff snel kon maken, jesus wel een gedoe zeg om een straat in de us te vinden XD koste me egt 15 min ofso XD tot de ps3 eindelijk zei dat ik me straat goed was 😛

    nogmaals bedankt clankstar

  2. Engel_des_Doods's avatar

    in ps3 home kan je en game spelen krijg je die code ook!

    volgens mij hebben ze hier en topic overgemaakt!

  3. 276 XP
    ClankStar's avatar

    in ps3 home kan je en game spelen krijg je die code ook!

    volgens mij hebben ze hier en topic overgemaakt!

    Yeah je kan er idd op andere manieren ook gratis aan komen volgens mij, maar toch iemand blijgemaakt :).

  4. 310 XP
    killbilspier's avatar

    ja klopt alleen heb ik gelezen dat je als je via home de mappack wilt halen je een spel moet doen die behoorlijk pittig is dus ja beter ff een accountje maken is minder moeite 😛

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Yeah je kan er idd op andere manieren ook gratis aan komen volgens mij, maar toch iemand blijgemaakt :).

    Dat vind ik echt zeer sportief 😀 !

  6. 251 XP
    Vikash-Stylin's avatar

    niet meer geldig jammer 🙁

    haha toch niet ik heb hem 😀 😀 😀 thank you very much!! hij is nu aan het downloaden, moest er wel ff snel een us account voor maken drm dat ik zei dat hij niet meer geldig was zodat ik die ff snel kon maken, jesus wel een gedoe zeg om een straat in de us te vinden XD koste me egt 15 min ofso XD tot de ps3 eindelijk zei dat ik me straat goed was 😛

    nogmaals bedankt clankstar

    Hahahha vies! :chococat_h4h:
    Bijna net zo vies als die eigengoal van Chech 😀

  7. 156 XP
    M-judy's avatar

    niet meer geldig jammer

    haha toch niet ik heb hem thank you very much!! hij is nu aan het downloaden, moest er wel ff snel een us account voor maken drm dat ik zei dat hij niet meer geldig was zodat ik die ff snel kon maken, jesus wel een gedoe zeg om een straat in de us te vinden XD koste me egt 15 min ofso XD tot de ps3 eindelijk zei dat ik me straat goed was

    nogmaals bedankt clankstar

    Dat is gemeen.
    Niet dat het me verder wat boeit, ik speel geen killzone