Forum

Topic: Optical out werkt niet meer na update 3.60

Anoniem's avatar

Hallo allemaal,

helaas doet mijn optical out het niet meer nadat ik de update heb uitgevoerd naar 3.60
ik heb al een PS3-systeem herstel gedaan, de instellingen nagelopen 100 keer, maar het wil gewoon niet meer lukken.
Voor de zekerheid heb ik ook dezelfde optical kabel met een ander apparaat geprobeerd, maar die doet het gewoon.
zijn er toevallig nog meer mensen die dit probleem hebben? of nog beter, weten hoe ik dit moet oplossen?

alvast bedankt voor alle hulp,
Peynir201

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 261 XP
    marcovk's avatar

    Hmm, bij mij werkt het wel gewoon, ook met 3.60. Wat je kan proberen, weet niet of dat je die instellingen al hebt geprobeerd, maar je geluidsinstellingen gewoon opnieuw instellen en dan uiteraard Optische ingang selecteren.

    Voor de zeikerds onder ons: Ik heb gelezen dat ie 100x zn instellingen heeft nagelopen, maar het kan dat hij misschien die instelling niet goed heeft gedaan/nagelopen.

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Volg dit maar is na: http://manuals.playstation.net/document/en/ps3/current/settings/audiooutput.html

    EDIT: Er zijn meer mensen die hier idd last van hebben, maar die hadden het al ver voor deze update. De eerste die last had was iemand in 2007, dus.
    Ik heb geen oplossingen kunnen vinden, maar ik ben nog niet klaar 😉

  3. 3 XP
    peynir201's avatar

    helaas jongens, ook dit heeft niet geholpen. dit zijn een van de settings die ik heb geprobeerd, maar zonder succes.
    ik heb vandaag gebeld met de helpdesk van Playstation, maar daar hadden ze nog niet van zo’n probleem gehoord en omdat ik m’n Playstation 1,5 jaar geleden heb gekocht valt het ook niet meer onder garantie :fever:
    Bedankt voor jullie hulp in ieder geval.

    groetjes

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik denk als iedereen wat meer aandacht er aan besteed dat we dan wel wat verder zullen komen, ik kijk vanmiddag wel ff rond voor je 😉

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Nou, het komt allemaal op hetzelfde neer, dus ik weet het ook niet..
    Succes 😉

  6. 3 XP
    peynir201's avatar

    Nee, helaas het wil maar niet lukken. Ik heb de multi AV kabel maar gebruikt om zo m’n geluid via m’n home cinema set te krijgen.
    Bedankt voor al jullie hulp.
    Groetjes.