Forum

Topic: welk race spel.

Anoniem's avatar

ik zag net een trailer van shift 2 unleashed (of zo iets:fever: ). ik vond het er serieus wel vet uitzien, maar welke race game lijkt jullie het vetst?? shift 2, TDU 2 of Gran turismo 5 (of natuurlijk anderen)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. Engel_des_Doods's avatar

    shift 2 moet nog uit komen. gt5 is meer voor mensen met stuur en die van real houden tdu2 zijn veel klachten over het geluid en graphic’s!

    hou meer van burnout!
    :whistling2:

  2. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Gran Turismo 5. Maar ben dan ook GT-fan.

  3. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Gran Turismo 5, TDU, NFS heb ik allemaal, en ik vind het prachtig !
    Dan kan je racen op verschillende manieren 😀 (Alle 3 aanraders.)

  4. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Gran turismo 5, was een ex NFS fan maar heb de serie laten vallen dus heb ook geen shift. TDU2 zijn idd veel klachten over.

  5. 1562 XP
    dikked's avatar

    GT5 dat is echt de ultieme simulatie racer
    als je wat meer arcade wilt racen moet je TDU 2 halen

  6. 22 XP
    Jan Baak's avatar

    Gran Turismo 5 :psbutton::cross::square:

  7. 1992 XP
    elazzja's avatar

    Ik denk dat NFS shift 2 heel goed gaat worden, heb zelf GT5 (eerste GT op console, heb ook GT psp) en ik vind de game echt goed. Ik rij bijna alleen maar met premium cars dus dat probleem heb ik niet. Wat me toch stoort soms zijn de schaduwen (vooral van de bomen omdat die er al niet goed uitzien). Shift 2 heeft grafisch betere omgevingen (wel minder content) en heeft de helmett camera wat best goed gedaan is.

    Maar ik weet niet of Shift 2 net zo verslavend als GT5 gaat zijn. Zoals bij elke NFS speel ik amper 25 uur erop terwijl GT5 richting de 100 (al) gaat bij mij. Misschien even reviews wachten of in een winkel uittesten.

  8. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Maar ik weet niet of Shift 2 net zo verslavend als GT5 gaat zijn. Zoals bij elke NFS speel ik amper 25 uur erop terwijl GT5 richting de 100 (al) gaat bij mij. Misschien even reviews wachten of in een winkel uittesten.

    Ik heb vanaf 5 december al GT5 zo’n 300-400uur gespeeld(Inclusief B-spec), gok ik.

  9. 181 XP
    Abel's avatar

    Mijn voorkeur gaat naar TDU2, ik vind de snelle auto’s, het eiland en huizen kopen gewoon geweldig. 😉

  10. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Als je snelle auto’s wil hebben moet je de Redbull X2010 in GT5 eens proberen, de bugatti is no match to that!