Forum

Topic: Zwaar kut

Anoniem's avatar

Ik heb nu al 3 keer gehad dat ik aan het typen ben in een bericht en dan refreshed die*&^&*^%%^&% PAGINA uit zichzelf ineens
en dan ben ik mijn gehele reactie kwijt.

Fix dit anders ben ik heel snel weg, fokking irritant bijna klaar met met bericht refresh .. alles weg
Zwaaaaaar irritant

“Google Chrome”

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

30 reacties

  1. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Waarom gebruik je niet gewoon een betrouwbare browser als firefox…?

  2. 428 XP
    Djives's avatar

    Waarom gebruik je niet gewoon een betrouwbare browser als firefox…?

    Het gebeurd alleen op deze site…

  3. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ooh, nou sinds ik lid ben van deze site (ik gebruik overal Google Chrome (Laptop, en de andere 3 pc’s van me)) werkt het perfect !
    Maybe moet je Flash Player updaten?

  4. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Heb je het op de voorpagina of het forum?

  5. Engel_des_Doods's avatar

    voor page heb er ook last van en op het forum af en toe!

  6. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Heb ik nog nooit last van gehad… Maar als hij refreshed klik je toch gewoon op ‘ongedaan maken’ ?

  7. 428 XP
    Djives's avatar

    Ik had het bij de voorpagina over forum kan ik niks zeggen, geen ervaring mee.

    @IDevasTaToR Volgens mij wat bij jouw eerste beste wat in je opkomt roep je maar zonder er iets van af te weten.
    -Flash is up-to-date..
    -En chrome heeft geen ongedaan functie..

  8. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Nee, ik klik soms midden in een bericht per ongeluk de site weg.
    Als ik dan de site weer helemaal opnieuw opstart en naar het topic ga waar ik het bericht in aan het typen was en ik klik op ‘ongedaan maken’ verschijnt het bij mij gewoon weer terug.

    En idd, het is het eerste het beste wat in me opkomt aangezien ik er idd niet veel van af weet. Maar ik probeer alleen maar te helpen, dus zeik niet.

  9. 428 XP
    Djives's avatar

    Nee, ik klik soms midden in een bericht per ongeluk de site weg.
    Als ik dan de site weer helemaal opnieuw opstart en naar het topic ga waar ik het bericht in aan het typen was en ik klik op ‘ongedaan maken’ verschijnt het bij mij gewoon weer terug.

    En idd, het is het eerste het beste wat in me opkomt aangezien ik er idd niet veel van af weet. Maar ik probeer alleen maar te helpen, dus zeik niet.

    Nou dat werkt dus mooi niet en dat wist ik al.

    Aardig dat je probeert te helpen maar:
    Dit topic heet Feedback op de ps3-sense site… en ik zie nergens in mijn bericht staan dat ik om hulp vraag.. dus minder bijdehand aub bye

  10. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Nou dat werkt dus mooi niet en dat wist ik al.

    Aardig dat je probeert te helpen maar:
    Dit topic heet Feedback op de ps3-sense site… en ik zie nergens in mijn bericht staan dat ik om hulp vraag.. dus minder bijdehand aub bye

    Net nieuw en nu al grote mond 😛

    Heb zelf nergens last van 😀
    Zijn er nog echt bepaalde momenten dat dit gebeurd? of bij bepaalde items bijv. met video ;)!?

  11. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Jaa, kereltje, iets meer uitleg kan geen kwaad..

    Ik had het bij de voorpagina over forum kan ik niks zeggen, geen ervaring mee.

    Geen ervaring mee? :rofl:

  12. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Pages refreshen inderdaad, maar dit gaat om 500 seconden, heb jij zolang nodig een comment te tikken?

  13. 428 XP
    Djives's avatar

    Net nieuw en nu al grote mond 😛

    Heb zelf nergens last van 😀
    Zijn er nog echt bepaalde momenten dat dit gebeurd? of bij bepaalde items bijv. met video ;)!?

    Ik kom hier al lang maar Ik ben meer trouwe lezer dan een trouw lid lol.

    @nWo_xShiiszlezz-
    Ik gebruik echt nauwelijks het forum dus kan hier wel bijdehand mening over geven maar dat zou op niks gebaseerd zijn…

    @M4GN3T
    Ehh ja… ik doe ook andere dingen tegelijk op mijn laptop en daarbuiten… dan duurt dat wel eens langer ..

  14. 253 XP
    lauwie's avatar

    ik heb er ook last van, als ik een reactie wil geven typ ik het eerst in woord en dan ctr-c ctr-v. makkelijk toch?

  15. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Als het zich niet oplost kun je altijd je kladblok pakken bij de bureauaccessoires en daar je berichtje tikken. Dan copy pasten en dan heb je in ieder geval niet meer dat je iets voor niets zit te typen. Kost je misschien 5 extra seconden, maarja je hebt natuurlijk liever dattie het gewoon doet. Misschien een ideetje om de ergernis iets weg te nemen?

  16. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Als het zich niet oplost kun je altijd je kladblok pakken bij de bureauaccessoires en daar je berichtje tikken. Dan copy pasten en dan heb je in ieder geval niet meer dat je iets voor niets zit te typen. Kost je misschien 5 extra seconden, maarja je hebt natuurlijk liever dattie het gewoon doet. Misschien een ideetje om de ergernis iets weg te nemen?

    Je moet niet zo bijdehand doen Nadja, hij heeft zelf al aangegeven dat hij geen hulp wilt en met niemand een normaal gesprek wil (kan) voeren. xD

  17. 589 XP
    xDutchSoldier's avatar

    Wat een agressief mannetje joh:P.
    Gwn sluiten dit topic. Hij wilt geen eens geholpen worden dus ja kunnen we niks voor hem betekenen.

  18. 428 XP
    Djives's avatar

    ik heb er ook last van, als ik een reactie wil geven typ ik het eerst in woord en dan ctr-c ctr-v. makkelijk toch?

    & @ nWo_vuistinster Thanks for de tips maar zou niet zo moeten wezen toch? Hopelijk tijdelijke oplossing! 🙂

    @IDevasTaToR Ga nou niet interessant lopen doen want je kent mij helemaal niet.

    @xDutchSoldier ik wil wel degelijk geholpen worden! met een oplossing voor een lange termijn ja, maar niet met bijdehandse opmerkingen.

    Ik heb helemaal geen zin om zo te moeten reageren ik maak een opmerking over een “bug” Ik heb geen behoefte om hierover te dicussieren (kijk verder er zijn veel betere topic in dit forum daarvoor) Dat sommige willen trollen prima maar doe het lekker in een andere topic, probeer hier iets serieus te melden.

  19. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Nou dat werkt dus mooi niet en dat wist ik al.

    Aardig dat je probeert te helpen maar:
    Dit topic heet Feedback op de ps3-sense site… en ik zie nergens in mijn bericht staan dat ik om hulp vraag.. dus minder bijdehand aub bye

    Hier zeg je toch duidelijk dat je niet geholpen wilt worden… LOL

  20. 428 XP
    Djives's avatar

    Wie zegt dat mijn reactie over jouw over hulp gaat ? lees dat bericht over jouw nog eens goed en lees dan je eigen bericht van toen nog eens een keer. shit…

    Tijd voor Hans Anders of niet?

  21. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Wie zegt dat mijn reactie over jouw over hulp gaat ? lees dat bericht over jouw nog eens goed en lees dan je eigen bericht van toen nog eens een keer. shit…

    Tijd voor Hans Anders of niet?

    Ik vind je wel nogal bijdehand… Maarja, dat is mijn mening.

  22. 428 XP
    Djives's avatar

    Ik vind je wel nogal bijdehand… Maarja, dat is mijn mening.

    Prima dat je dat vind houd het lekker voor jezelf, ik zeg toch ook niet dat jij Captian Obvious bent?

    @ Admins Mijn feedback lijkt mij duidelijk genoeg hier voor jullie, Als het zou kunnen doe er wat aan A.u.b.
    Dus van mij mag er een slot op dit topic.

  23. 451 XP
    Florian's avatar

    Prima dat je dat vind houd het lekker voor jezelf, ik zeg toch ook niet dat jij Captian Obvious bent?

    @ Admins Mijn feedback lijkt mij duidelijk genoeg hier voor jullie, Als het zou kunnen doe er wat aan A.u.b.
    Dus van mij mag er een slot op dit topic.

    er heeft al een Admin gereageerd, je bent net nieuw als Forumlid, en dan zo de “harde kern” van PSX-sense afzeiken, vind ik een beetje ver gaan..

    zo spreek je jezelf alleen maar tege in reacties, en gaa je daardoor weer extra zeiken op andere mensen.
    terwijl die mensen je alleen maar willen helpen?

    ik zeg: niet zo bijdehand en aso reageren, mensen op dit forum proberen je alleen maar te helpen. en als je daar dan zo op reageerd snap ik best dat er mensen zijn die daar niet tegen kunnen..

    (zo noem ik: |DevasTaTor, nWo_Shizzles, nWo_VuistInSter, lijkt me duidelijk dat die zowiezo niet tegen je reacties kunnen..)

    Tevens zou je Topic Naam best duidelijker kunnen, en iets meer uitleg zou ook wenselijk zijn!:D

  24. 428 XP
    Djives's avatar

    Beste Florian,

    Het lijkt erop dat jij wel tegen commentaar/kritiek kan dus special voor jouw!

    er heeft al een Admin gereageerd, je bent net nieuw als Forumlid, en dan zo de “harde kern” van PSX-sense afzeiken, vind ik een beetje ver gaan..

    “Er heeft al een Admin gereageerd”
    Dat was meer een reactie met een statement dan zoeken naar een oplossing.

    “je bent net nieuw als Forumlid, en dan zo de “harde kern” van PSX-sense afzeiken, vind ik een beetje ver gaan”

    Ik heb niemand afgezeken, alleen ik had het vermoeden dat het niveau hoger lag op het gebied van begrijpend lezen. Obvious is Obvious

    zo spreek je jezelf alleen maar tege in reacties, en gaa je daardoor weer extra zeiken op andere mensen.
    terwijl die mensen je alleen maar willen helpen?

    Mijn doel van dit bericht is een oplossing voor het probleem nooit de bedoeling gehad bij het maken van dit topic dat het hierop zou uitdraaien. Vind het juist goed dat mensen met een goede oplossing komen , maar deze oplossing moet eigenlijk bij het management vandaan komen. En daar is het bericht ook naar verstuurd : “Feedback op Ps-sense”

    ik zeg: niet zo bijdehand en aso reageren, mensen op dit forum proberen je alleen maar te helpen. en als je daar dan zo op reageerd snap ik best dat er mensen zijn die daar niet tegen kunnen..

    Niks asociaals aan ik onderstreep hun “quotes” aan.
    Hopelijk leren ze er wat van dat ze volgende keer niet met een Obvious antwoord komen.
    Misschien is het niet de juiste manier van ps3-sense “vrienden” maken, als ik dat wil of wel vind hoor je dat wel in een ander topic maar niet in een feedback topic…

    (zo noem ik: |DevasTaTor, nWo_Shizzles, nWo_VuistInSter, lijkt me duidelijk dat die zowiezo niet tegen je reacties kunnen..)

    Ik zal niet meer op hun reageren 🙂

    Tevens zou je Topic Naam best duidelijker kunnen, en iets meer uitleg zou ook wenselijk zijn!

    Haha bij de topic naam moet ik je gelijk geven, kwam gedeeltelijk door de ergernis van het probleem ervoor :p

    Wat wil je weten vriend?

  25. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ik vind dat je nogal bijzonder reageerd, waarschijnlijk heb je daar een goede reden voor. Maar let er voortaan op dat je niet ineens mensen ‘bijdehand’ of ‘obvious’ gaat noemen als ze je gewoon willen helpen.

  26. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Ik vind netals anderen dan je wel een beetje té reageert. Maargoed, de anderen gaan hier op de zelfde manier tegen in, dus dat lijkt me een probleem van 2 kanten.

    Wat betreft je probleem, 500 seconden, dat is meer dan 8 minuten. Het lijkt mij dat dat meer dan voldoende moet zijn. Persoonlijk vind ik die autorefresh niet nodig, maar dat is mijn mening.

    Een oplossing voor je; als je firefox gebruikt is er een addon beschikbaar, volgensmij heet deze textcache oid. Deze onthoud wat je hebt ingevoerd. Zodoende kan je, in geval van een autorefresh, als het goed is je ingevoerde comment makkelijk terug krijgen.

    Trouwens, erg jammer dat je iemand aanraadt om naar de Hans Anders te gaan.. Dat is echt not done.
    (werk bij Eye Wish Groeneveld)

  27. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Er zijn meerdere antwoorden gegeven en gezien het kleuter gehalte (van beide kanten) sluit ik dit topic.

  28. 276 XP
    ClankStar's avatar

    Een oplossing voor je; als je firefox gebruikt is er een addon beschikbaar, volgensmij heet deze textcache oid. Deze onthoud wat je hebt ingevoerd. Zodoende kan je, in geval van een autorefresh, als het goed is je ingevoerde comment makkelijk terug krijgen.
    (werk bij Eye Wish Groeneveld)

    Addon kan je hier trouwens vinden: https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/textarea-cache/. Slaat alles op wat je hebt getypt, dus dan raak je je comment sowieso niet meer kwijt.

    Hans Anders ownt trouwens

  29. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Merci voor de aanvulling (had de add-on ook op jouw aanraden).

  30. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Nog een aanvulling: Staat nu op 700 seconden