Forum

Topic: [OOT]The Elder Scrolls V: Skyrim

Anoniem's avatar

Veel games hebben al een algemeen topic, maar The Elder Scrolls V: Skyrim niet. Als er ÊÊn game is die een topic verdient is het wel Skyrim volgens mij. 🙂

INFO

Genre: RPG
Uitgever: Bethesda Softworks
Ontwikkelaar: Bethesda Game Studios
Release Date: 11/11/11

TRAILERS & VIDEOS

Bethesda spreekt over draken op IGN.com

SCREENSHOTS & ARTWORK

Screenshots & Artwork op IGN.com

Om af te sluiten:

Preview op IGN.com

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

197 reacties

  1. 181 XP
    Abel's avatar

    Bethesda heeft gezegd dat ze een manier zoeken om user generated content (=mods) mogelijk te maken op PS3 en Xbox360. Helaas zat dit wel nog beschikbaar zijn vanaf de release…

    Origineel artikel:

    Bethesda’s Todd Howard has confirmed that the studio is trying to find a way to let 360 and PS3 gamers install user-generated content with TESV: Skyrim. The only problem is finding a way to allow users to download the content. “It works on all the consoles,” he said. “As far as the 360 and PS3, right now there’s not an avenue for us to make that available, but we’d very much like to find a way. We have talked to Microsoft and Sony, and so there’s a chance it might happen one day, [but] I don’t see it happening for release.”
    Third-party mods have been a huge part of the Elder Scrolls series since Morrowind and have allowed PC players to add almost anything to their games. The leading TES mod site, TES Nexus currently features over 24,000 files, and there is every indication that Skyrim will continue the high level of input from the modding community.

    (Bron: www.uesp.net)

  2. 571 XP
    r03n_d's avatar

    Ben persoonlijk niet zo van deze games. Heb oblivion wel gespeeld, maar kon het niet erg leuk vinden ofzo.. Ben dan ook snel afgehaakt

  3. 181 XP
    Abel's avatar

    Sja, ieder zijn genre. =P Ik vind Oblivion persoonlijk een van de beste games ooit gemaakt, maarja. xD

  4. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Ben persoonlijk niet zo van deze games. Heb oblivion wel gespeeld, maar kon het niet erg leuk vinden ofzo.. Ben dan ook snel afgehaakt

    :O Ik zit echt te wachten op deze game hoor 😀

  5. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Speelen mensen hier nog skyrim ( domme vraag ) !

  6. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik speel soms alleen kom ik niet verder 😛 wel een geweldige game trouwens

  7. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    ik ben het op het moment aan het spelen. Is wel leuk 🙂

  8. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    weet er iemand hoe je terug normaal kunt worden ? want ben nu een vampier maar het is nogal onhandig als ik in de buurt van een stad kom, ik word direct aangevallen en omdat ik niet kan lopen omdat ik teveel spullen draag is dit verschrikkelijk ambetant

  9. 16 XP
    Alko's avatar

    weet er iemand hoe je terug normaal kunt worden ? want ben nu een vampier maar het is nogal onhandig als ik in de buurt van een stad kom, ik word direct aangevallen en omdat ik niet kan lopen omdat ik teveel spullen draag is dit verschrikkelijk ambetant

    Word een weerwolf ben je er van af,, 😉

  10. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    Word een weerwolf ben je er van af,, 😉

    hoe the fuck kun je vampier of weerwolf worden?? ik ben gewoon een fucking Orc met super overbeet

  11. 16 XP
    Alko's avatar

    hoe the fuck kun je vampier of weerwolf worden?? ik ben gewoon een fucking Orc met super overbeet

    Moet je The Companions quests volgen dan kan je een weerwolf worden,,,

  12. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Speelen mensen hier nog skyrim ( domme vraag ) !

    inderdaad want het is “spelen mensen nog elder scrolls”

  13. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    inderdaad want het is “spelen mensen nog elder scrolls”

    Grammar NAZI !

    Iemand hier thieves guild 100% completed, krijg je een vette armour ( een van de 2 beste light armours !)

  14. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Grammar NAZI !

    Iemand hier thieves guild 100% completed, krijg je een vette armour ( een van de 2 beste light armours !)

    nahhhhhh

    heb dragon armore facking snel gekregen. Gewoon heletijd iron daggers smithen, en leather bracers. Heb full Dragon armore (light armore), en mijn companion (marcurio) ook. Allemaal enchanted ook of course :p. Dat is denk ik Beste Light armore.

  15. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    De dragon scale armour die jij hebt is meer voor assasins, die thieving guild is voor thieves. !

  16. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    De dragon scale armour die jij hebt is meer voor assasins, die thieving guild is voor thieves. !

    NA AH! ik doe gewoon thieves guild enchanments op, dan heb ik precies zelfde extraatjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    nerdszz

  18. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    nerdszz

    Zegt degene die 24/7 speelt… GOML NAB!

  19. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Zegt degene die 24/7 speelt… GOML NAB!

    :$ hahhahahah :$

  20. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    :$ hahhahahah :$

    Pwnded 4 life !

  21. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    weet er iemand hoe je het vampier zijn ongedaan kan maken ? vind het SUPER irritant dat ik steeds word aangevallen en niet weg kan lopen omdat ik teveel gewicht draag 🙁

  22. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    weet er iemand hoe je het vampier zijn ongedaan kan maken ? vind het SUPER irritant dat ik steeds word aangevallen en niet weg kan lopen omdat ik teveel gewicht draag 🙁

    Word weerwolf door companion guests te doen. Er was ook nog een manier maar dat moet je evve op utube opzoeken

  23. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    heb ik al gedaan maar die filmpjes zijn zeer onduidelijk. en word je ook aangevallen als je weerwolf bent ?

  24. 16 XP
    Alko's avatar

    nee..

  25. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    ok nice want ik haat het echt . ik kan ook niet weglopen en als ik in een stad moet gaan kan ik niet gewoon de quest doen maar word ik steeds aangevallen

  26. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik ben een compainion !

  27. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik ben een compainion !

    Ik ben al harbringer… Kei lang geleden

  28. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik ben al harbringer… Kei lang geleden

    Nice man, ik voeg je effe toe Bloodlykill

  29. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    manier om samen te spelen? en fatal.. Bloody speelt op pc

  30. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Nice man, ik voeg je effe toe Bloodlykill

    Jah, ik speel skyrim op pc veel mooier!

  31. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    TIP: ga naar riften dan naar bee and barb (een inn) en huur marcurio in! (500 gold) hij is een magiÃĢr hij is zo goed man!

  32. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    TIP: ga naar riften dan naar bee and barb (een inn) en huur marcurio in! (500 gold) hij is een magiÃĢr hij is zo goed man!

    als je hem zat bent kill em, take zen robes worth = `1800

  33. 107 XP
    Slmii's avatar

    De follower van Azura’s Star is ook heel goed. Ook een Mage.

  34. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    ik ben de mijne op de een of andere manier kwijtgeraakt 🙂

  35. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    ik ben de mijne op de een of andere manier kwijtgeraakt 🙂

    ja ik ook. Ik had zo’n chick die achter me aan liep. Volgens mij is ze dood ofso. had ze maar in de keuken moeten blijven, eten maken zoals het hoort.

  36. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ja ik ook. Ik had zo’n chick die achter me aan liep. Volgens mij is ze dood ofso. had ze maar in de keuken moeten blijven, eten maken zoals het hoort.

    Ik had haar effe laten wachten, kom ik trug WTF GONE !

    http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/003/619/Untitled-1.jpg

  37. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    die vrouwen toch he ! nochtans ze werd weg gekatapulteerd door een gaint en toen was ze er plots terug …. dus slap was ze niet 🙂

  38. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    die vrouwen toch he ! nochtans ze werd weg gekatapulteerd door een gaint en toen was ze er plots terug …. dus slap was ze niet 🙂

    Die vrouwelijke mage in riften, een questgiver attack haar maar ga je voelen allia of ellia of zo

  39. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    Die vrouwelijke mage in riften, een questgiver attack haar maar ga je voelen allia of ellia of zo

    daar heb ik nu eens niets van begrepen se :S

  40. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    daar heb ik nu eens niets van begrepen se :S

    Maar = dan (weet niet waarom ik maar schreef)

  41. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=6GdRdparkYs&feature=fvst

    Nice skyrim dubstep !

  42. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=6GdRdparkYs&feature=fvst

    Nice skyrim dubstep !

    I used to make arrow in the knee jokes. Then I took a vagina to the penis.

  43. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    I used to make arrow in the knee jokes. Then I took a vagina to the penis.

    Is wel klaar nu?

  44. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=6GdRdparkYs&feature=fvst

    Nice skyrim dubstep !

    haha lolz .

    maar kan er iemand mij helpen met te zeggen wat ik moet doen aub … ik ben in whiterun omdat ik weerwolf wil worden maar 5 guards vallen mij heel de tijd aan en ik ga steeds direct dood door hun special moves en ik kan niet lopen omdat ik teveeel stuf draag en dat wil ik in whiterun verkopen maar gaat natuurlijk niet door die guards

  45. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    haha lolz .

    maar kan er iemand mij helpen met te zeggen wat ik moet doen aub … ik ben in whiterun omdat ik weerwolf wil worden maar 5 guards vallen mij heel de tijd aan en ik ga steeds direct dood door hun special moves en ik kan niet lopen omdat ik teveeel stuf draag en dat wil ik in whiterun verkopen maar gaat natuurlijk niet door die guards

    Kijk guard aan en doe je wapen weg (pak hem als je het niet hebt triangle) dan zegt hij “by the order of the jarl, stop right there!” krijg je een option menu. Betaal dan je bounty kwijt

  46. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    nee heb mijn wapen al kij veel keer weg gedaan en hij blijft me aanvallen + ookal doe ik niets verkeerd … het is volgens mij omdat ik een vampier ben . en nog iets als je je stuf dropt kan je het later dan nog ophalen ?

  47. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    nee heb mijn wapen al kij veel keer weg gedaan en hij blijft me aanvallen + ookal doe ik niets verkeerd … het is volgens mij omdat ik een vampier ben . en nog iets als je je stuf dropt kan je het later dan nog ophalen ?

    Is omdat je vampier bent. Als je je stuff dropt kun je riskeren het kwijt te raken! Je moet een rituel doen om niet meer vampier te zijn, kijk op utube en volg de stappen

  48. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    nee heb mijn wapen al kij veel keer weg gedaan en hij blijft me aanvallen + ookal doe ik niets verkeerd … het is volgens mij omdat ik een vampier ben . en nog iets als je je stuf dropt kan je het later dan nog ophalen ?

    Je kan daar ook een huis kopen met een kist, waar je al je rommel in kan doen. Het huis kost normaal veel geld ‘maar er is een manier om hem gratis te kopen’ gewoon op internet zoeken onder: free house skyrim. Je moet dacht ik eerst alle vampier opdrachten doen, en daarna kan je een rituel doen om er vanaf te komen.

    update: Elder Scrolls V Skyrim How To Cure The Vampire : http://www.youtube.com/watch?v=ojSsWvKHK1E

  49. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Net ogmah infinitum geduplicate, dikke glitch !

  50. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Net ogmah infinitum geduplicate, dikke glitch !

    Je kan het gewoon heletijd gebruiken met behulp van een bookshelf!

  51. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Die is gepatched !

  52. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Die is gepatched !

    Op pc niet xD! Maarja 100 smithing had ik eerste dag al :p kei makelijk

  53. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    Je kan daar ook een huis kopen met een kist, waar je al je rommel in kan doen. Het huis kost normaal veel geld ‘maar er is een manier om hem gratis te kopen’ gewoon op internet zoeken onder: free house skyrim. Je moet dacht ik eerst alle vampier opdrachten doen, en daarna kan je een rituel doen om er vanaf te komen.

    update: Elder Scrolls V Skyrim How To Cure The Vampire : http://www.youtube.com/watch?v=ojSsWvKHK1E

    het probleem is dat ik niet kan fast travelen en dat ik mijn kop nergens kan laten zien of ze voelen een ongelofelijke drang om hem eraf te hakken …. 🙁
    ik moet mij ergens feeden heb ik ergens gelezen maar ik zou niet weten waar … want ik kan nergens naartoe waar er mensen zijn of ze trekken hun zwaard alvorens ze mij gezien hebben .

    Is omdat je vampier bent. Als je je stuff dropt kun je riskeren het kwijt te raken! Je moet een rituel doen om niet meer vampier te zijn, kijk op utube en volg de stappen

    vind die stuff echt een probleem . Ik zit boven de 1200 omdat ik mijn gezicht nergens kon laten zien heb ik mij maar terug getrokken en een paar dungeons gedaan …. vandaar dat ik al die stuff heb . en mega veel ingredienten en ores om mijn smithing te gaan trainen (wat ik nu niet kan omdat ik vampier ben )

    Je kan daar ook een huis kopen met een kist, waar je al je rommel in kan doen. Het huis kost normaal veel geld ‘maar er is een manier om hem gratis te kopen’ gewoon op internet zoeken onder: free house skyrim. Je moet dacht ik eerst alle vampier opdrachten doen, en daarna kan je een rituel doen om er vanaf te komen.

    update: Elder Scrolls V Skyrim How To Cure The Vampire : http://www.youtube.com/watch?v=ojSsWvKHK1E

    ja dat had ik ook gezien in een youtube filmpje dat ritueel . maar had ook gezien dat er iets was waarmee je je kapasiteit van je gewicht kon verhogen . maar weet niet meer juist wat 🙁

    http://www.youtube.com/watch?v=rQliT71-ooU&feature=related

    gevonden tijdens dat ik zocht naar de beste plaats om te feeden . vond het wel grappig 🙂

  54. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    heb een goede plaats gevonden volgens mij om te feeden dicht bij whiterun 🙂 kga vanavond proberen hopelijk ben ik er dan vanaf en kan ik terug normaal spelen 🙂
    http://www.youtube.com/watch?v=IRVb-JcXNOA

  55. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    heb een goede plaats gevonden volgens mij om te feeden dicht bij whiterun 🙂 kga vanavond proberen hopelijk ben ik er dan vanaf en kan ik terug normaal spelen 🙂
    http://www.youtube.com/watch?v=IRVb-JcXNOA

    Zeker die farm buiten whiterun? Verderop bij stables

  56. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    jup aan die windmolen ! echt mega plek. alleen wel lastige slapers die 2 daarbinnen 🙂

  57. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    jup aan die windmolen ! echt mega plek. alleen wel lastige slapers die 2 daarbinnen 🙂

    Je kon gewoon in eerste stadje gaan? Die nord stadje

  58. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    waar kan ik het best mijn stuf verkopen ? en hoe krijg ik speech makkelijk hoger ? mijn prijzen zijn way to low ! ….

  59. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    waar kan ik het best mijn stuf verkopen ? en hoe krijg ik speech makkelijk hoger ? mijn prijzen zijn way to low ! ….

    Thieves guild of thieves guild joinen, of traines bij een speech master !

  60. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    weet alleen geen speech master zijn 🙁
    maar nu ga ik rising at dawn doen … had wel liever kunnen fast travelen maar ik draag veel teveel stuf en heb al een deel gekocht maar de verkoper had geen geld meer …

    weet er iemand hoe het komt dat ik de cariage niet kan gebruiken ? ik zit er vanachter in en heb mijn bestemming al opgegeven en toen zei hij dat ik achterin moest gaan zitten en ik deed dat ook maar er gebeurt niets

  61. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ze hbbn je genept 😛

  62. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    weet alleen geen speech master zijn 🙁
    maar nu ga ik rising at dawn doen … had wel liever kunnen fast travelen maar ik draag veel teveel stuf en heb al een deel gekocht maar de verkoper had geen geld meer …

    weet er iemand hoe het komt dat ik de cariage niet kan gebruiken ? ik zit er vanachter in en heb mijn bestemming al opgegeven en toen zei hij dat ik achterin moest gaan zitten en ik deed dat ook maar er gebeurt niets

    Misschien bugged

  63. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    weet alleen geen speech master zijn 🙁
    maar nu ga ik rising at dawn doen … had wel liever kunnen fast travelen maar ik draag veel teveel stuf en heb al een deel gekocht maar de verkoper had geen geld meer …

    weet er iemand hoe het komt dat ik de cariage niet kan gebruiken ? ik zit er vanachter in en heb mijn bestemming al opgegeven en toen zei hij dat ik achterin moest gaan zitten en ik deed dat ook maar er gebeurt niets

    Jij weet duidelijk niet wat wikia is ! http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Geraud_Gemane dit is de speech master !

  64. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    ok bedankt 🙂 … ik heb alleen the elder scrolls of skyrim . oblivian enzo heb ik niet dus moet er nog wat inkomen he 🙂 ben nog volop aan het ontdekken

  65. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    ok bedankt 🙂 … ik heb alleen the elder scrolls of skyrim . oblivian enzo heb ik niet dus moet er nog wat inkomen he 🙂 ben nog volop aan het ontdekken

    Ik ook maar had het makelijk te pakken gekregen

  66. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    ik snap het nu ook al … ben nu bezig met rising at the dawn zodat ik geen vampier meer ben 🙂 en dan ga ik al mijn stuff verkopen zodat ik weer kan lopen 🙂 heb nu ook een paard gekocht bij whiterun stables … goed dat die in dit spel bestaan hoor !!!

  67. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    ik snap het nu ook al … ben nu bezig met rising at the dawn zodat ik geen vampier meer ben 🙂 en dan ga ik al mijn stuff verkopen zodat ik weer kan lopen 🙂 heb nu ook een paard gekocht bij whiterun stables … goed dat die in dit spel bestaan hoor !!!

    Beste shout is call storm voor als je buiten bent zoek op youtube

  68. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    Beste shout is call storm voor als je buiten bent zoek op youtube

    was die shout als eens tegen gekomen op youtube maar wist niet dat ze zo heete

  69. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    was die shout als eens tegen gekomen op youtube maar wist niet dat ze zo heete

    Zoiets dacht ik heb een weekje niet meer gespeeld! Heb hem jammer genoeg uitgespeeld.

  70. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    kan je niet verder levels trainen of dungeons clearen ? of heb je alles maar dan ook echt alles gedaan ?

  71. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    kan je niet verder levels trainen of dungeons clearen ? of heb je alles maar dan ook echt alles gedaan ?

    Verdeer lvlen is saai

  72. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Verdeer lvlen is saai

    Kan wel leuk zijn hoor =D

  73. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Kan wel leuk zijn hoor =D

    Meh, niet als je beste light armore (legendary) hebt

  74. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Meh, niet als je beste light armore (legendary) hebt

    http://alltheragefaces.com/img/faces/jpg/misc-true-story.jpg

    is waar !

  75. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    kheb een paard gekocht 🙂 maar het volgt nooit als ik erafstap 🙁 en als ik dan effe verderloop ben ik het soms kwijt :S is er geen manier om je paard te roepen of om je paard in een stad met stables te wisselen voor een ander ? zodat je een paard hebt of moet je echt naar die plaats waar je hem het laatst achter gelaten hebt gaan halen ?

  76. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    kheb een paard gekocht 🙂 maar het volgt nooit als ik erafstap 🙁 en als ik dan effe verderloop ben ik het soms kwijt :S is er geen manier om je paard te roepen of om je paard in een stad met stables te wisselen voor een ander ? zodat je een paard hebt of moet je echt naar die plaats waar je hem het laatst achter gelaten hebt gaan halen ?

    Paarden volgen niet, en lopen soms weg bij gevaar

  77. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    ik heb mijn paart terug gevonden na lang zoeken . en dat paarden niet volgen had ik ondertussen ook al door 🙂 en dat ze weglopen bij gevaar moet je mij ook niet zeggen 🙂 . Maar je kan dus ook geen nieuw paard bij stables halen of gebruiken ?

  78. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    ik heb mijn paart terug gevonden na lang zoeken . en dat paarden niet volgen had ik ondertussen ook al door 🙂 en dat ze weglopen bij gevaar moet je mij ook niet zeggen 🙂 . Maar je kan dus ook geen nieuw paard bij stables halen of gebruiken ?

    Nee! Maar als je fadt traveld komt hij zoizo bij je bestemming mee

  79. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Nee! Maar als je fadt traveld komt hij zoizo bij je bestemming mee

    Wie koopt er nou een, ik steel ze

  80. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Wie koopt er nou een, ik steel ze

    Maar jij bent ook zo cool

  81. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Maar jij bent ook zo cool

    Kvind jou ook cool hoor bra !

  82. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    bra ? moet het niet bro zijn ? of bedoel je miss BH 🙂

  83. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    bra ? moet het niet bro zijn ? of bedoel je miss BH 🙂

    Neej het is brah afkomstig van bro

  84. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    Kvind jou ook cool hoor bra !

    leuk dat je bloodykill een BH noemt 🙂 zal hij graag horen . En een paard stelen als je vampier op niveau 5 bent en er vanaf wilt geraken is niet zo’n goed idee… en heb quest ondertussen al af:) ben super opgelucht dat ik geen vampier meer ben en terug normaal verder kan spelen XD

  85. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    leuk dat je bloodykill een BH noemt 🙂 zal hij graag horen . En een paard stelen als je vampier op niveau 5 bent en er vanaf wilt geraken is niet zo’n goed idee… en heb quest ondertussen al af:) ben super opgelucht dat ik geen vampier meer ben en terug normaal verder kan spelen XD

    Lawl, Net ff smithing 1oo gehaald

  86. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    Lawl, Net ff smithing 1oo gehaald

    epic 🙂

  87. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Neej het is brah afkomstig van bro

    dat is ZoOO.o cool he!

  88. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    dat is ZoOO.o cool he!

    Of nie BRADA !

  89. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    Neej het is brah afkomstig van bro

    Ik had ook wel al door dat het daarover ging maar had gewoon effe zin om een woordspeling te maken 🙂

  90. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    Ik heb wapens unchanted maar al is een nieuw wapen wil enchanten dan is het effect vÊÊl minder 🙁 hoe kan ik dit verhogen/verbeteren ? stijgt het met een hoger level ?:)

  91. 243 XP
    terrorquin's avatar

    jongens ik zit vast in het begin as je die grote spin moet doden ( dat haal ik net ) en dan moet ik tegen al die zombies dan ga ik elke keer dood kom ik mischien tips krijgen hoe ik dat moet doen? want dan kan ik weer verder met skyrim 😀

  92. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    jongens ik zit vast in het begin as je die grote spin moet doden ( dat haal ik net ) en dan moet ik tegen al die zombies dan ga ik elke keer dood kom ik mischien tips krijgen hoe ik dat moet doen? want dan kan ik weer verder met skyrim 😀

    Gebruik even “tgm” command is god mode. Als je op pc speelt, zo niet wat is je race?

  93. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Gebruik even “tgm” command is god mode. Als je op pc speelt, zo niet wat is je race?

    Lawl Haxxx

  94. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ? ik snap nie wat jullie zegge skyrim is me eerste RPG 😛

  95. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    ? ik snap nie wat jullie zegge skyrim is me eerste RPG 😛

    -_- Race is je ras ( dark elf, nord enz. ) Godmode is niet dood kunnen

  96. 243 XP
    terrorquin's avatar

    oke ik ben warrior

  97. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    oke ik ben warrior

    Wat is special van warrior weer?

  98. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    jongens ik zit vast in het begin as je die grote spin moet doden ( dat haal ik net ) en dan moet ik tegen al die zombies dan ga ik elke keer dood kom ik mischien tips krijgen hoe ik dat moet doen? want dan kan ik weer verder met skyrim 😀

    heb je geen healing potions ofzo ? +je moet special attacks doen op bepaald moment . dan gaat de spin snel dood en heb je nog veel healt over voor de skeleton’s of je w8 gewoon effe tot je healt terug bij komt of je gebruikt healing bij magic ( zo heal je jezelf terug)

  99. 243 XP
    terrorquin's avatar

    healing potions heb ik hoe doe je die special atacks? ik zal healing by magic gaan gebruiken

  100. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    healing potions heb ik hoe doe je die special atacks? ik zal healing by magic gaan gebruiken

    gewoon lang je knop om aan te vallen inhouden i.p.v. steeds snel achter elkaar te klikken.