Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

197 reacties

  1. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Als je klaar bent met spin, laat alles herladen voor skel

  2. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    kan er iemand ook op mijn vraag antwoorden ? :S

  3. 243 XP
    terrorquin's avatar

    oke bedankt als ik tijd er voor heb dan probeer ik het

  4. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik heb wapens unchanted maar al is een nieuw wapen wil enchanten dan is het effect véél minder 🙁 hoe kan ik dit verhogen/verbeteren ? stijgt het met een hoger level ?:)

    Enchantments kunnen stijgen door:
    – enchanted armore die je enchantment improvent geeft.
    -grand star (filled with grand soul) en black star (filled with grand soul) met enchanten
    -enchantment potions die je enchantments verhogen
    -enchantments perks (bij elke lvl krijg je een punt om op een perk op te maken, ga naar enchantment tab, en kies enhance enchantments)

  5. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    kan er iemand ook op mijn vraag antwoorden ? :S

    Gedaan happy?

  6. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Gedaan happy?

    Bloodly de Skyrim MASTER ;P

  7. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    Gedaan happy?

    nee eigenlijk niet 🙂 want dat was mijn vraag niet 🙂

  8. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    nee eigenlijk niet 🙂 want dat was mijn vraag niet 🙂

    Dan snap ik het niet egt, zou je het misschien beter kunnen formuleren?

  9. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    Dan snap ik het niet egt, zou je het misschien beter kunnen formuleren?

    ik vroeg gewoon hoe je het cijfer van je : healing,frost,fire …. hoger maakt want ik had een wapens en armor unchant zodat ik het zelf ook zou kunnen maken/doen . En toen ik het toevoegde aan een ander wapen (nadat ik het had geleerd van het huidige wapen) was het cijfer véél minder. bij het wapen waarvan ik het had geleerd had 20 en toen ik het toevoegde aan mijn wapen was het maar 4(met gaint soul gem)

  10. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    ik vroeg gewoon hoe je het cijfer van je : healing,frost,fire …. hoger maakt want ik had een wapens en armor unchant zodat ik het zelf ook zou kunnen maken/doen . En toen ik het toevoegde aan een ander wapen (nadat ik het had geleerd van het huidige wapen) was het cijfer véél minder. bij het wapen waarvan ik het had geleerd had 20 en toen ik het toevoegde aan mijn wapen was het maar 4(met gaint soul gem)

    Daar gaf ik ook antwoord op, doe wat ik zij en damage word veel hoger.

  11. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    Daar gaf ik ook antwoord op, doe wat ik zij en damage word veel hoger.

    ok dan had ik jou verkeerd begrepen 🙂 srry … wat is jou enchanting lvl eigenlijk ?

  12. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    BF3ownnss wat zijn jullie character builds? 😀 mijne true NORD one handed + shield onehanden 78 😀 gebruik bijna geen magic alleen healing en me mannetje heet Boromir 😀

  13. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    ok dan had ik jou verkeerd begrepen 🙂 srry … wat is jou enchanting lvl eigenlijk ?

    Zou et niet weten ben tijdje geleden gestopt lol. Had skyrim in een maand uitgespeeld met zowat alle side quests. Meeste skills lvl 100

  14. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    BF3ownnss wat zijn jullie character builds? 😀 mijne true NORD one handed + shield onehanden 78 😀 gebruik bijna geen magic alleen healing en me mannetje heet Boromir 😀

    Mainstream, echt iedereen op utube heeft een nord -_-

  15. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Mainstream, echt iedereen op utube heeft een nord -_-

    sorry ebdoelde trouwens SKYRIM haha

    jaa omdat ze het de badassd uitzzien

  16. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    sorry ebdoelde trouwens SKYRIM haha

    jaa omdat ze het de badassd uitzzien

    Nee, omdat het in skyrim word gespeeld home of the nords. -____-

  17. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Nee, omdat het in skyrim word gespeeld home of the nords. -____-

    Lawl ik ben gewoon baddnass met men dark elf

  18. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Ik wou eerst eigenlijk een Elf kiezen maar dacht nee deze is badasser maar na deze playtrough ga ik zowiezo een Elf of dark elf kiezen 😀

  19. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik wou eerst eigenlijk een Elf kiezen maar dacht nee deze is badasser maar na deze playtrough ga ik zowiezo een Elf of dark elf kiezen 😀

    Mijn 2de playtrough is een ork 🙂 badd asss met men heavy armor en ork face

  20. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Mijn 2de playtrough is een ork 🙂 badd asss met men heavy armor en ork face

    Jahits zijn best wel handig! Want vaak moet je voor side quests tegen iemand fist to fist vechten, en hij heet klauwen doe je meer unarmed damage.

  21. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Jahits zijn best wel handig! Want vaak moet je voor side quests tegen iemand fist to fist vechten, en hij heet klauwen doe je meer unarmed damage.

    Dafuq ik ben ork niet een kajhit

  22. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Dafuq ik ben ork niet een kajhit

    En ik had het over kajhit? Waarom ben je in de war?

  23. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    En ik had het over kajhit? Waarom ben je in de war?

    Nou je quote mijn reactie dus ik d8 dat j daar over praate 🙂 srry voor missverstand

  24. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Ik heb Orc armor met ebony hand dingen. ebony boots ebony sword en steel plate helmet:O je ziet er dan zoooooooooooo lauw uit vind ik

  25. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik heb Orc armor met ebony hand dingen. ebony boots ebony sword en steel plate helmet:O je ziet er dan zoooooooooooo lauw uit vind ik

    Lawl Ebony dan gaan mijn hersenen meeteen op volle toeren …

  26. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Lawl Ebony dan gaan mijn hersenen meeteen op volle toeren …

    Ebony armore is nep, ik gebruik liever dragon armore! Dat is light armore en maar 001 verschil tussen armore LOL wie slim is gaat voor dragon armore

  27. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ebony armore is nep, ik gebruik liever dragon armore! Dat is light armore en maar 001 verschil tussen armore LOL wie slim is gaat voor dragon armore

    Ik bedoelde ermee dat er ook een catogorie is op RT genaamd EBONY !

  28. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    ik ben khajit in skyrim 🙂 met dwarven armor XD vind het echt baas ! maar dat komt omdat ik nog niet zo goed ben 😀

  29. 614 XP
    thibaut peeters's avatar

    omg ! nice ik heb vokun verslaan en nu heb ik zijn bazen mask ! en kan ik storm call ! (wss hadden julie dat allemaal al super lang maar toch 🙂 )

  30. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Van het weekend wil ik aan deze game beginnen. Maar even een vraagje…

    Doet het er heel erg toe met welk ras je begint? Er zitten nog wel wat rassen tussen die me erg handig lijken maar die qua uiterlijk mij weer gigantisch tegen staan… Ik zat zelf te twijfelen tussen Argonians en Khajiit’s maar als ik dan de karakters zie bedenk ik me weer meteen. Ik wil gewoon als mens spelen.

    Ik hoef geen heavy armor en ook geen two-handed weapons. Ik hou er juist van om overal lekker te kletsen, items te zoeken en eventueel later te verkopen indien ik ze toch niet nodig heb, gif mengen is ook altijd een hobby van me geweest… Weapons enchanting vind ik ook helemaal leuk!

    En uiteraard wil ik wel met bijvoorbeeld ijs in de rondte smijten en mijn bevroren tegenstander in tig ijskristallen kunnen hakken. 😉 Kortom ik wil met one hand wapens rond kunnen lopen, maar ook magic kunnen gebruiken… Ik kom er alleen niet uit welk ras ik nou het beste zou kunnen kiezen, daar ik er wel een beetje menselijk uit wil zien.

    Alvast bedankt voor het antwoorden!!!

  31. 636 XP
    klapper's avatar

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=I6m9-Dret0U
    aankondigings trailer voor the elder scrolls online !!
    ik hoop dat dit ooit nog is voor de ps3 gaat verschijnen ?

  32. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=I6m9-Dret0U
    aankondigings trailer voor the elder scrolls online !!
    ik hoop dat dit ooit nog is voor de ps3 gaat verschijnen ?

    Wat denk je zelf…….. Gaat gewoon een PC only feature worden aangezien dit makelijker is op de PC 🙂

  33. 636 XP
    klapper's avatar

    Wat denk je zelf…….. Gaat gewoon een PC only feature worden aangezien dit makelijker is op de PC 🙂

    ik blijf in alles hoop hebben ook in dit 😉

  34. 846 XP
    Thijs's avatar

    ik blijf in alles hoop hebben ook in dit 😉

    Als het online kan ga ik met jou draakjes ombrengen 😛

  35. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Wat denk je zelf…….. Gaat gewoon een PC only feature worden aangezien dit makelijker is op de PC 🙂

    Ja, helaas… PC only… 🙁

  36. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik ben van plan binnenkort Skyrim te kopen. Nu lijkt dit spel mij super gaaf en ik heb het eerste stukje gespeeld op m’n werk.. Maar ik heb nog een paar twijfels..
    – Bevat de game nog steeds veel bugs en glitches?
    – Is het spel net zo leuk als je de vorige delen nooit hebt gespeeld?

  37. 636 XP
    klapper's avatar

    Ik ben van plan binnenkort Skyrim te kopen. Nu lijkt dit spel mij super gaaf en ik heb het eerste stukje gespeeld op m’n werk.. Maar ik heb nog een paar twijfels..
    – Bevat de game nog steeds veel bugs en glitches?
    – Is het spel net zo leuk als je de vorige delen nooit hebt gespeeld?

    ik heb de vorige delen ook nooit gespeeld en ik vind dit een van de beste games die ik ooit hebt gespeeld !!
    en je zal heel soms is tegen een bug aanlopen maare ik vind het verwaarloosbaar.
    het is echt een superspel

  38. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ja, helaas… PC only… 🙁

    Word tog een zuigende mmrpg, gewoon beetje geld maken denk ik voor bethesda ^^ . Als je echt een mmorpg will kopen, dan kan ik je guildwars 2 aan raden ^^

  39. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ik ben van plan binnenkort Skyrim te kopen. Nu lijkt dit spel mij super gaaf en ik heb het eerste stukje gespeeld op m’n werk.. Maar ik heb nog een paar twijfels..
    – Bevat de game nog steeds veel bugs en glitches?
    – Is het spel net zo leuk als je de vorige delen nooit hebt gespeeld?

    Ik ben zaterdag aan de game begonnen. Ook had nog niet eerdere delen gespeeld, maar dat hindert totaal niet. Het is echt een leuke game, alleen wel erg uitnodigend om van alles te gelijk te gaan doen. Je stuit van de ene op de andere site quest. Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om toch gewoon met de main story door te gaan totdat de draken kwamen. Duidelijk is wel dat ik mij nog lange lange tijd ga vermaken met deze game. En wat bugs aangaat, heb ik me ook nog nergens gigantisch aan gestoord. Valt inmiddels echt reuze mee hoor.

    Ik zeg doen! 😀

  40. 846 XP
    Thijs's avatar

    Hmm eigenlijk moet ik hem nog gaan spelen…

  41. 2457 XP
    peyj's avatar

    Thx, ik heb ‘m bestelt bij 12game (special edition). Duurt denk ik nog wel even, want is momenteel uitverkocht maar was wel het goedkoopst:P. Kan ik nog even just cause 2 uitspelen XD

  42. 636 XP
    klapper's avatar

    Weet iemand wanneer dawnguard DLC uitkomt voor ps3 ???

  43. 846 XP
    Thijs's avatar

    Weet iemand wanneer dawnguard DLC uitkomt voor ps3 ???

    minder skyrim en maar bf jij, maar geen flauw idee

  44. 636 XP
    klapper's avatar

    minder skyrim en maar bf jij, maar geen flauw idee

    jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kom wel weer een xtje battlefield fokking 3 😉

  45. 846 XP
    Thijs's avatar

    jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kom wel weer een xtje battlefield fokking 3 😉

    Goedzo 🙂

    Wie van jullie hebben al huizen?

  46. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik heb alle huizen ;), alleen mag ik in mijn huis in Windhelm het bloed niet weg laten halen..

  47. 636 XP
    klapper's avatar

    Goedzo 🙂

    Wie van jullie hebben al huizen?

    heb ook een paar huisen helemaal gevuld met chickies 😉

  48. 846 XP
    Thijs's avatar

    heb ook een paar huisen helemaal gevuld met chickies 😉

    Stuur me je save file ff 😛

  49. 636 XP
    klapper's avatar

    13 september lees ik op de forums, maar er is geen bron dus ook geen bevestiging. Dus nog ff afwachten op officiële verklaring omtrent de release van dawnguard voor de ps3.

  50. 2457 XP
    peyj's avatar

    Om even dit topic uit het stof te halen..

    Zoals laatst op de frontpage stond komt EINDELIJK de Skyrim DLC naar de PS3. Lees het hier nog maar even na.

    Zelf ben ik anderhalve week geleden weer opnieuw begonnen en hoop tegen de tijd dat de DLC uitkomt sterk genoeg te zijn om met mijn huidige personage de DLC te kunnen spelen.

    Naast twee DLC’s waarbij je in een nieuwe omgeving terecht komt en nieuwe vaardigheden zult leren en keuzes moet maken. Is er ook een DLC die de uitbreiding geeft van het leven in Skyrim. Zoals een eigen stuk land, met een eigen landhuis die je kan bouwen. (lees ook het artikel van PSX).

    Kortom genoeg om Skyrim weer wat leven in te blazen. Na een lange pauze geniet ik weer erg van dit spel! Na wat geëxperimenteer is het mage leven niks voor mij en loop ik nu rond als een Nord die met zijn boog en zijn bijl door Skyrim dwaalt en besloot ditmaal de StormCloaks te helpen.. Ik kijk uit naar de DLC en zal het ook zeker aanschaffen. Maar hoe zit het met de rest van jullie? Heeft de uitstel van Bethesda Skyrim voor jullie verpest? Of begin je opnieuw en bleef je het avontuur opnieuw met een ander personage?

  51. 197 XP
    robin2000's avatar

    Om even dit topic uit het stof te halen..

    Zoals laatst op de frontpage stond komt EINDELIJK de Skyrim DLC naar de PS3. Lees het hier nog maar even na.

    Zelf ben ik anderhalve week geleden weer opnieuw begonnen en hoop tegen de tijd dat de DLC uitkomt sterk genoeg te zijn om met mijn huidige personage de DLC te kunnen spelen.

    Naast twee DLC’s waarbij je in een nieuwe omgeving terecht komt en nieuwe vaardigheden zult leren en keuzes moet maken. Is er ook een DLC die de uitbreiding geeft van het leven in Skyrim. Zoals een eigen stuk land, met een eigen landhuis die je kan bouwen. (lees ook het artikel van PSX).

    Kortom genoeg om Skyrim weer wat leven in te blazen. Na een lange pauze geniet ik weer erg van dit spel! Na wat geëxperimenteer is het mage leven niks voor mij en loop ik nu rond als een Nord die met zijn boog en zijn bijl door Skyrim dwaalt en besloot ditmaal de StormCloaks te helpen.. Ik kijk uit naar de DLC en zal het ook zeker aanschaffen. Maar hoe zit het met de rest van jullie? Heeft de uitstel van Bethesda Skyrim voor jullie verpest? Of begin je opnieuw en bleef je het avontuur opnieuw met een ander personage?

    ik haal denkik alleen heartfire

  52. 397 XP
    WushuDanny's avatar

    Om even dit topic uit het stof te halen..

    Zoals laatst op de frontpage stond komt EINDELIJK de Skyrim DLC naar de PS3. Lees het hier nog maar even na.

    Zelf ben ik anderhalve week geleden weer opnieuw begonnen en hoop tegen de tijd dat de DLC uitkomt sterk genoeg te zijn om met mijn huidige personage de DLC te kunnen spelen.

    Naast twee DLC’s waarbij je in een nieuwe omgeving terecht komt en nieuwe vaardigheden zult leren en keuzes moet maken. Is er ook een DLC die de uitbreiding geeft van het leven in Skyrim. Zoals een eigen stuk land, met een eigen landhuis die je kan bouwen. (lees ook het artikel van PSX).

    Kortom genoeg om Skyrim weer wat leven in te blazen. Na een lange pauze geniet ik weer erg van dit spel! Na wat geëxperimenteer is het mage leven niks voor mij en loop ik nu rond als een Nord die met zijn boog en zijn bijl door Skyrim dwaalt en besloot ditmaal de StormCloaks te helpen.. Ik kijk uit naar de DLC en zal het ook zeker aanschaffen. Maar hoe zit het met de rest van jullie? Heeft de uitstel van Bethesda Skyrim voor jullie verpest? Of begin je opnieuw en bleef je het avontuur opnieuw met een ander personage?

    Ik was net voor de aankondiging weer begonnen met Skyrim. Ik was op 95% van de trophies maar moet die deadra walker trophy nog en die had ik in mijn eerste playthrough gemist.
    Het blijft een geweldige game en afhankelijk van wat de add ons gaan kosten ga ik ze waarschijnlijk wel halen.

    Ik realiseerde me laatst dat er hoogst waarschijnlijk weer een nieuwe Elder Scrolls komt op de volgende PS4. Ik vraag me af hoe vet dat gaat worden.

  53. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Ik realiseerde me laatst dat er hoogst waarschijnlijk weer een nieuwe Elder Scrolls komt op de volgende PS4. Ik vraag me af hoe vet dat gaat worden.

    Voor het zo ver is hoop ik nog goedkoop een tweede hands exemplaar voor de PS3 te bemachtigen. Ik heb hem gehad maar verkocht toen ik ff krap bij kas zat. Dom dom dom… want vanaf het eerste moment na de verkoop had ik spijt… Ik heb er al helemaal zin in om de game opnieuw te beginnen…

  54. 397 XP
    WushuDanny's avatar

    Voor het zo ver is hoop ik nog goedkoop een tweede hands exemplaar voor de PS3 te bemachtigen. Ik heb hem gehad maar verkocht toen ik ff krap bij kas zat. Dom dom dom… want vanaf het eerste moment na de verkoop had ik spijt… Ik heb er al helemaal zin in om de game opnieuw te beginnen…

    Misschien komen ze met een game of the year edition met de dlc er in. Alhoewel ik me niet kan herinneren of ze dat voor fallout ook hebben gedaan. Maar anders is dat natuurlijk een goede optie voor jou.

  55. 2457 XP
    peyj's avatar

    Misschien komen ze met een game of the year edition met de dlc er in. Alhoewel ik me niet kan herinneren of ze dat voor fallout ook hebben gedaan. Maar anders is dat natuurlijk een goede optie voor jou.

    Dit hebben ze bij de Fallout 3 en New Vegas wel gedaan. Maar meestal doen ze dat pas nadat de DLC al als download een tijdje beschikbaar is. Maken ze meer winst op..

  56. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Misschien komen ze met een game of the year edition met de dlc er in. Alhoewel ik me niet kan herinneren of ze dat voor fallout ook hebben gedaan. Maar anders is dat natuurlijk een goede optie voor jou.

    Inmiddels heb ik weer een mooi exemplaar hier via PSX-Sense weten te bemachtigen en ik ben er heel blij mee. In mijn enthousiastme ben ik de game ook weer helemaal opnieuw begonnen. Geweldig vooruitzicht dus… weken heerlijk rond zwerven, items verzamelen, quest volbrengen, op dragon jacht, gif mengen altijd een heerlijke vrouwen bezigheid ;). Skyrim is voor mij uitgebreid genoeg, ik hoef er nog geen DLC bij.

  57. 90 XP
    remii's avatar

    weet er iemand hoe je terug normaal kunt worden ? want ben nu een vampier maar het is nogal onhandig als ik in de buurt van een stad kom, ik word direct aangevallen en omdat ik niet kan lopen omdat ik teveel spullen draag is dit verschrikkelijk ambetant

    gooi ten eerste wat spullen uit je inventory want te zwaar zijn werkt niet in skyrim (aangezien het gigantisch is)
    vampier cure: ga naar Falkreath (stad) ga naar de bar Dead mans Drink, praat met de barvrouw en selecteer: Heard Any Rumors Lately? ze zegt je naar Morthal te gaan(stad) en met Falion te praten (falion is een figuurtje en zit in zijn huisje aan het water tegenover het grote huis van de Jarl) praat met hem en hij zegt je s’nachts naar hem toe te komen ongeveer 100 meter uit het stadje, daar voert hij een ritueel uit en je bent genezen LET OP: je moet een Black Soul Gem in bezit hebben!! maar volgens mij kon je die ook bij hem kopen, erg handig!!!!!
    succes.

  58. 2457 XP
    peyj's avatar

    Gisteren was het dan zover de eerste DLC is beschikbaar. Zoals laatst in het nieuws is de release volgorde van de PS3 helaas wat anders. Wij beginnen met Dragonborn, daarna Hearth Fire en tot slot Dawnguard. Dit vind ik persoonlijk wel jammer, aangezien daar vooral nieuwe wapens inzaten en dit valt in vergelijking met Dragonborn erg tegen. Voordeel is wel dat je op draken kan rijden. Alsnog ga ik deze wel downloaden gezien Skyrim toch één van mijn favoriete spellen voor de PS3 is geworden.

  59. 101 XP
    killermees's avatar

    Ik heb pas gisteren skyrim gekocht dus ik heb nog geen idee wat ik doe in het spel :p

  60. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik heb pas gisteren skyrim gekocht dus ik heb nog geen idee wat ik doe in het spel :p

    Haha, zeker in het begin heb je met dit spel een gevoel van “geen idee wat ik moet of ga doen maar ik doe maar wat:P”. Anders is deze site ook erg handig om in het begin te raadplegen: Skyrim Wiki. Handig voor bepaalde quests en trophies en laat zien hoe je bepaalde skills snel omhoog kan krijgen.

  61. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Het grote voordeel van Skyrim vind ik dat je het spel kunt spelen zoals jij dat wilt. Je zit helemaal niet vast aan een bepaalde speelstyle, je zit ook niet vast aan de volgorde van quest voltooien. Al geniet het wel de voorkeur in het begin heel even het verhaal te volgen totdat je je eerste draak hebt verslagen en scouts kunt leren. Anders zul je geen draak tegenkomen.

    Ik ben een chaoot in de wereld van Skyrim. Ik praat met alles en iedereen, ik heb dus ook een giga lijst aan quest staan welke ik nog moet voltooien. Door mijn praat grage gedrag in Skyrim voltooi ik daardoor ook wel eens bij toeval quests. Wanneer ik aan een quest begin waar ik de skills gewoon echt blij lange na nog niet hoog genoeg heb, loop ik uit die omgeving weg en kom ik er op een later moment wel weer eens een keer terug.

    Onlangs ben ik Skyrim helemaal opnieuw begonnen en speel ik als ’the good girl’. Ik help iedereen en zoek doorgaans naar de meest vriendelijke oplossing. Is die optie er niet, dan gooi en smijt ik graag met gif en magie. Daarom ben ik na het verslaan van de eerste draak te voet naar Winterwold gegaan, om daar mijn magie skills te verbeteren.

    Wanneer ik een level omhoog ga kies ik dan ook eigenlijk altijd voor een upgrade in magie. Mijn sneak skill loopt ook aardig op, doordat ik meestal jaag al sluipend met de pijl en boog in de aanslag. Ook lockpicking vind ik leuk om te doen. Een heerlijke onderbreking van het spel. Zakkenrollen en stelen doe ik nooit.

    De guide van Skyrim heb ik ook, maar eigenlijk lees ik die alleen omdat ik fan ben van de game. Niet om mijn strategie te bepalen. Dat is namelijk niet nodig. Skyrim speel je letterlijk precies zoals jij dat wilt.

  62. 101 XP
    killermees's avatar

    Ik heb nu net men eerste draak gedood bij de Western guardtower en werd nu opgeroepen door die mensen op die berg waar ik nu heen moet. Maar telkens als ik die trappen beklim komt er een Trol op het pad die veel te sterk voor me is.. Weet iemand hoe ik het kan verslaan of vermijden?

  63. 197 XP
    robin2000's avatar

    Ik heb nu net men eerste draak gedood bij de Western guardtower en werd nu opgeroepen door die mensen op die berg waar ik nu heen moet. Maar telkens als ik die trappen beklim komt er een Trol op het pad die veel te sterk voor me is.. Weet iemand hoe ik het kan verslaan of vermijden?

    gwn er langsheen rennen xD

  64. 397 XP
    WushuDanny's avatar

    Eerst wat sterker worden en dan weer proberen.
    En misschien een follower meenemen om je te helpen.

  65. 90 XP
    remii's avatar

    of op een rotsje staan, kan die ook niet bij je komen< en dan je pijlen schieten en je magie gebruiken,

  66. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Gewoon er voorbij rennen is een optie. Maar zelf ga ik altijd op pad met een follower, al is het alleen al omdat ik altijd te veel items bij me draag. Die follower helpt je ook bij de gevechten, erg handig!

    Mijn voorlopige doel is om geld te sparen voor een huis. Dan kan ik eindelijk al mijn boeken eens kwijt. Geen idee waarom ik die spaar, maar iets zegt dat ik ze MOET sparen. 😉 Alleen dat geld sparen is best een klus. Maar goed, maakt niet uit. Eens heb ik voldoende geld. 😉

  67. 2457 XP
    peyj's avatar

    Hoe ik het 3x heb gedaan :P. Gewoon rennen! Die trol volgt je wel, maar op het moment dat je binnen bent vallen de Grey Beards die trol aan en is die zo dood. Zorg er alleen wel voor dat je niet tussen de trol en hen komt te staan.

  68. 90 XP
    remii's avatar

    Hoe ik het 3x heb gedaan :P. Gewoon rennen! Die trol volgt je wel, maar op het moment dat je binnen bent vallen de Grey Beards die trol aan en is die zo dood. Zorg er alleen wel voor dat je niet tussen de trol en hen komt te staan.

    komt die trol werkelijk binnen dan? haha heb nog nooit een enemy ergens binnen zien rennen, alleen menselijke, en speel toch al een lange tijd skyrim.

  69. 2457 XP
    peyj's avatar

    komt die trol werkelijk binnen dan? haha heb nog nooit een enemy ergens binnen zien rennen, alleen menselijke, en speel toch al een lange tijd skyrim.

    Haha, dat dacht ik dus ook! Die trol komt echt niet binnen. Maar dat was dus wel zo! Gelukkig konden die grey beards dat beest doden. Meestal gebeurt dat ook niet dat vijanden mee naar binnen gaan. Maar zo heb ik ooit met Fallout New Vegas gehad dat een Deathclaw die mij een gebouw in volgde :P.

    Ik had die Dragonborn DLC wel heel snel uitgespeeld zeg.. Ik heb een paar quests gedaan en plots stond ik tegenover de eindbaas.. Die geen uitdaging vormt als je een hoger level ben. Maar verder wel een vermakelijk DLC die ook wat inzicht geeft over morrowind 🙂

  70. 90 XP
    remii's avatar

    Haha, dat dacht ik dus ook! Die trol komt echt niet binnen. Maar dat was dus wel zo! Gelukkig konden die grey beards dat beest doden. Meestal gebeurt dat ook niet dat vijanden mee naar binnen gaan. Maar zo heb ik ooit met Fallout New Vegas gehad dat een Deathclaw die mij een gebouw in volgde :P.

    Ik had die Dragonborn DLC wel heel snel uitgespeeld zeg.. Ik heb een paar quests gedaan en plots stond ik tegenover de eindbaas.. Die geen uitdaging vormt als je een hoger level ben. Maar verder wel een vermakelijk DLC die ook wat inzicht geeft over morrowind 🙂

    oke haha gestoord!!
    zijn die DLC”s het geld waard? heb je ze allemaal of alleen Dragonborn?
    wou ze wel halen maar dan moet het wel laaaaaaaang duren die nieuwe quests…:)

  71. 2457 XP
    peyj's avatar

    oke haha gestoord!!
    zijn die DLC”s het geld waard? heb je ze allemaal of alleen Dragonborn?
    wou ze wel halen maar dan moet het wel laaaaaaaang duren die nieuwe quests…:)

    Dragonborn kwam vorige week uit, hearthfire volgens mij deze week en Dawnguard komt volgende week. DLC is de eerste week wel met korting, en is het aanraden wel waard als je Skyrim echt geweldig vind. Zeker in Dragonborn krijg je veel info over wat er gebeurde na de uitbarsting van Red Mountain en hoe de Dunmer daar en naar Skyrim zijn gekomen.

  72. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Ik heb de troll zelf verslagen met de spell ‘flames’ en een aantal Magicka en Health potions. Succes ermee.

  73. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik heb de troll zelf verslagen met de spell ‘flames’ en een aantal Magicka en Health potions. Succes ermee.

    Wat vaak ook helpt is op een rots gaan zitten waar de Trol niet bij kan. Dan met spells, maar voorkeur met pijl en boog op die trol schieten. Nadeel is alleen dat je in vroege levels nog niet veel schade kan doen en dat een Frost Troll snelle health generatie heeft. Wat je ook kan doen.. Is de trol je laten volgen verder de berg af. Daar zit een iemand te mediteren bij één van die stenen. Die valt dan automatisch de trol aan, de trol keert zich dan daarop. Ondertussen kan jij ervandoor rennen want na 2 klappen is die persoon namelijk dood.. Volgens mij zijn er wel genoeg manier om daar langs te komen :P.

    Ik heb ondertussen de Shout waarmee ik op een draak kan vliegen. Heel gaaf gedaan en handig als je eigenlijk geen zin hebt een gevecht met zo’n beest. Wel alleen met de DLC krijg je die Shout trouwens.

  74. 90 XP
    remii's avatar

    Wat vaak ook helpt is op een rots gaan zitten waar de Trol niet bij kan. Dan met spells, maar voorkeur met pijl en boog op die trol schieten. Nadeel is alleen dat je in vroege levels nog niet veel schade kan doen en dat een Frost Troll snelle health generatie heeft. Wat je ook kan doen.. Is de trol je laten volgen verder de berg af. Daar zit een iemand te mediteren bij één van die stenen. Die valt dan automatisch de trol aan, de trol keert zich dan daarop. Ondertussen kan jij ervandoor rennen want na 2 klappen is die persoon namelijk dood.. Volgens mij zijn er wel genoeg manier om daar langs te komen :P.

    Ik heb ondertussen de Shout waarmee ik op een draak kan vliegen. Heel gaaf gedaan en handig als je eigenlijk geen zin hebt een gevecht met zo’n beest. Wel alleen met de DLC krijg je die Shout trouwens.

    inderdaad is die snelle health generatie irritant als je laag in je level bent, maar niets is onmogelijk.
    ken je Krosis, die uit die grafkist springt wanneer je een draak hebt verslagen en dus naar die muur loopt om een nieuwe shout te leren?(weet ff niet waar die precies is/hoe de plek heet) heb haar verslagen met een level 12!!!

    shout om op een draak te vliegen????? dus letterlijk besturen? haha ik loop achter.speel je op de ps3 neem ik aan toch? of pc? ik moet die DLC ook hebbe!!

  75. 2457 XP
    peyj's avatar

    inderdaad is die snelle health generatie irritant als je laag in je level bent, maar niets is onmogelijk.
    ken je Krosis, die uit die grafkist springt wanneer je een draak hebt verslagen en dus naar die muur loopt om een nieuwe shout te leren?(weet ff niet waar die precies is/hoe de plek heet) heb haar verslagen met een level 12!!!

    shout om op een draak te vliegen????? dus letterlijk besturen? haha ik loop achter.speel je op de ps3 neem ik aan toch? of pc? ik moet die DLC ook hebbe!!

    Die heeft volgens mij ook een bug dat die achter een deur gaat staan waardoor die je niet meer kan aanvallen. Kan je een spell, staf of boog van een afstandje langzaam killen. Als je in het begin ook Fus Ro Dah hebt vrijgespeeld kan je ook makkelijk iemand killen door diegene bijvoorbeeld van een berg of platform te schreeuwen. Wanneer die neerkomt is die dood :P.

    Met die shout land die draak en kan je kiezen om er op te vliegen. Je kan het niet zelf besturen zoals een paard. Maar er wel mee fast travelen. En met een lock on systeem kan je vanaf en met die draak vijanden aanvallen. Zit allemaal in de Dragonborn DLC en die is uit voor de PS3. Morgen komt trouwens Heartfire en dan kan je je eigen landhuis bouwen en je gezin uitbreiden.

  76. 101 XP
    killermees's avatar

    Bedankt voor de tips iedereen! ik ga denk ik dan maar eerst die school bezoeken van tovenaars en magie leren.

    En waar kan je zoon followman krijgen?

  77. 90 XP
    remii's avatar

    Bedankt voor de tips iedereen! ik ga denk ik dan maar eerst die school bezoeken van tovenaars en magie leren.

    En waar kan je zoon followman krijgen?

    je hebt er meerdere maar als je naar whiterun gaat en 2 a 3 quests voor de Jarl (koning) doet, dan krijg je er een toegewezen, of nog sneller, in de bar van whiterun (naast belathors shop) zit er een vrouw achterin met ijzeren harnas, ze heeft een grote mond en wilt voor 100 goud met je vechten(blote handen) versla haar en ze is joun nieuwe eigendom!!!

    owjah in de bar van Riverwood, (eerste dorpje waar je, als je storyline volgt, langskomt) zit een mannetje Sven.
    help deze man uit zn liefdesproblemen en hij volgt je ook, is wel een zwakke maar toch handig
    nou heb je dr al 3, let wel: je kan dr maar 1 tegelijk meenemen

  78. 2457 XP
    peyj's avatar

    Bedankt voor de tips iedereen! ik ga denk ik dan maar eerst die school bezoeken van tovenaars en magie leren.

    En waar kan je zoon followman krijgen?

    Even een aanvulling op de post van remii. In iedere grote stad heeft iedere inn iemand die je kan inhuren om je te volgen. Verder krijg je als Thane van een stad ook altijd een hulp. Ook na bepaalde quests kan je vragen of ze je willen helpen. Voorbeeld is de College of Windhelm waarbij je op het einde iedere student kan vragen je te volgen (uiteraard max 1 per keer). Let er wel op dat ze kunnen doodgaan en voor een Daedric quest ben je ook een volger nodig die je kan opofferen. Dan is een zwakke of irritante makkelijk:P. Tot slot kan je in Marcarth bij de stallen een hond aanschaffen die je volgt.

  79. 90 XP
    remii's avatar

    Peyj, ga je ook die online versie halen als ie uit is? 🙂

  80. 2457 XP
    peyj's avatar

    Misschien wel. Wat ik tot nu toe heb gezien spreekt mij zeker aan! Maar ik vind juist de first person van TES het mooiste en volgens mij is online 3rd.. Maar ik denk wel dat ik online ga kopen ;).

    Trouwens Hearthfire binnen! Heel leuk! Ik heb al Lakeside Manor gebouwd moet nog alleen het interieur nog verder afbouwen. Wel heel leuk gedaan dat je stap voor stap je huis kan bouwen :D. Tip voor de mensen die dit ook leuk vinden en willen gaan bouwen. Je hebt voor een compleet huis heel veel items nodig. Voor het huis alleen heb je heeeeel maar dan ook heel veel iron ignots nodig. Sla deze goed in, je hebt bij je huis een kist waar je alle items veilig in kan bewaren. Zorg ook voor genoeg goud, want hout kan je alleen kopen en kost 200 voor 20 stuks. Tot slot heb je steen en klei nodig. Deze kan je zelf mijnen vlak bij je huis. Handige tip, ga mijnen en wacht een paar minuutjes. Deze voorraad is onuitputtelijk (dus je kan zo lang doorgaan als je wilt) na 5 minuten zat ik op 500 stuks :P. Dump alles in je kist wat je over hebt en bouw bouw bouw :D. Leuke afwisseling op de normale gameplay.

  81. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Heartfire moet ik van het weekend ff downloaden. Voordat ik hem uiteindelijk ga spelen zitten we al een tijd verder. Maar tips als hierboven staat beschreven zijn zeker welkom! 😉

    Ik hoop zondag nog wat uurtjes over te houden om ff lekker verder te gaan met Skyrim. Ik ga dan maar eens op bezoek bij de Greybeards..

    Edit: en inmiddels moet ik ook de zondag werken. 🙁 Geen Skyrim dit weekend dus)

  82. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik heb nog wel een leuke bug gevonden in Heartfire.. Ik kan niks doen met mn display cases.. Kan ze wel opendoen, maar niks erin plaatsen.. Leuk als je een armory hebt gebouwd om je wapens te stallen :P. En zijn nog een paar vage dingetjes:P. Je kan een steward aanwijzen, daar kan je items kopen voor je huis zoals bouw materiaal. Alleen bleef ze zeggen dat ik niet genoeg geld had:P. Dik 50000 coins in mn pocket en mocht niet iets van 1000 coins kopen XD.

  83. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Hearthfire dit weekend aangeschaft. Zit niet zo heel veel nieuws in, maar kostte ook maar 2,50.
    Ik vind het huizen bouwen toch tegenvallen, dacht echt dat je zelf kon kiezen waar je je huis neerzet, 3 plekken is wel heel beperkt. Heb er nu 1 in Falkreath, maar ben nu al ‘urenlang’ bezig met het mijnen van iron ore, voor al die nails.
    Ik denk dat ik maar terug ga naar mijn oude vertrouwde Hjerim, in Windhelm.

  84. 2457 XP
    peyj's avatar

    Hearthfire dit weekend aangeschaft. Zit niet zo heel veel nieuws in, maar kostte ook maar 2,50.
    Ik vind het huizen bouwen toch tegenvallen, dacht echt dat je zelf kon kiezen waar je je huis neerzet, 3 plekken is wel heel beperkt. Heb er nu 1 in Falkreath, maar ben nu al ‘urenlang’ bezig met het mijnen van iron ore, voor al die nails.
    Ik denk dat ik maar terug ga naar mijn oude vertrouwde Hjerim, in Windhelm.

    Je bent er idd lang mee bezig.. Volgens mij is het eigenlijk een add on dat je vanaf level 1 moet hebben en dan door je spel heen langzaam uitbouwt. Maarja dat doe je niet snel :P. Ik heb mn huis zo goed als af, alleen nog de wapen rekken vullen. Heb jij trouwens ook dat je niks een in display case kan stoppen? Het is een bekende bug.. Maar ik vind het zonde om weer een huis te bouwen als ik daar niks in kwijt kan:(.

    Deze week komt Dawn Guard trouwens :D.

  85. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Je bent er idd lang mee bezig.. Volgens mij is het eigenlijk een add on dat je vanaf level 1 moet hebben en dan door je spel heen langzaam uitbouwt. Maarja dat doe je niet snel :P. Ik heb mn huis zo goed als af, alleen nog de wapen rekken vullen. Heb jij trouwens ook dat je niks een in display case kan stoppen? Het is een bekende bug.. Maar ik vind het zonde om weer een huis te bouwen als ik daar niks in kwijt kan:(.

    Deze week komt Dawn Guard trouwens :D.

    Ik kan alles in m’n display cases stoppen, behalve staffs. Als ik dat doe vliegt hij opeens door heel de kamer.
    Heb ook wel zin in DawnGuard, ben wel benieuwd naar de prijs. Ik heb nog 2,50 op de PS-store staan, maar ben bang dat dat niet genoeg is.

  86. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Thank you! Door de berichten hierboven werd ik er even aan herinnerd Heartfire nog te moeten downloaden voordat de normale prijs geldt. Meteen geregeld dus…

    En ik heb geluk, ik zit nog laag in de levels dus zal ik meteen starten met het bouwen van een huis… Gaande weg kom ik nog genoeg items tegen.

  87. 397 XP
    WushuDanny's avatar

    Ik kan alles in m’n display cases stoppen, behalve staffs. Als ik dat doe vliegt hij opeens door heel de kamer.
    Heb ook wel zin in DawnGuard, ben wel benieuwd naar de prijs. Ik heb nog 2,50 op de PS-store staan, maar ben bang dat dat niet genoeg is.

    Ergens in de oudere nieuwsberichten hier staan de prijzen van de dlc.
    Ik geloof dat Dawnguard ongeveer dezelfde prijs als Dragonborn had.

  88. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ergens in de oudere nieuwsberichten hier staan de prijzen van de dlc.
    Ik geloof dat Dawnguard ongeveer dezelfde prijs als Dragonborn had.

    Inderdaad dezelfde prijs en de eerste week dus met korting! Komt precies op tijd want ik heb Dragonborn bijna uitgespeeld :P.

  89. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik moet nog 1 trophy voor Skyrim. Dat is de Trophy “Under New Management” die je krijgt na het voltooien van de gelijknamige Thieves Guild Quest. Ik heb twee personages waarmee ik The Thieves Guild quests heb gedaan / wil doen maar loop steeds tegen bugs aan :(.

    Met personage 1: De story line heb ik uit kunnen spelen en moet alleen nog die side missies doen om de guild in de 4 grootste holds te herstellen. Blijkbaar moet de quest “Under New Management” direct starten nadat het verhaallijn is uitgespeeld. Maar die quest is niet gestart. Verder ben ik 3 holds al de baas (om het zo maar te zeggen) maar voor Markarth krijg ik geen quests.. Dus daar loop ik vast.

    Met personage 2: Heb ik eerst alle holds overgenomen. En moet nu de story line uitspelen. Alleen bij de quest trinity restored moet een NPC (Karliah) een poort open met een hendel die alleen zij kan gebruiken. Maar ze loopt doodleuk de verkeerde kant op naar buiten om ergens te verdwijnen.. Dus kan ik de quest niet uitspelen.. :(.Mijn fout hier dat ik tussentijd vaker had moeten opslaan ipv gebruik te maken van de auto save.

    Nu is dit voor mij frustrerend, maar ik wil Skyrim Platinum halen want ik heb met beide accounts als meer dan 150 uur opgebouwd! Voordat ik weer een oude save laad om opnieuw te beginnen wil ik graag weten of hier meerdere mensen ook last van hebben gehad? Want ik heb al veel bug fixes doorgenomen maar geen enkele hielp.. Ik vind het zonde om weer een paar uur te verspillen aan iets wat niet gaat werken.

  90. 161 XP
    ps3fan's avatar

    Ik moet nog 1 trophy voor Skyrim. Dat is de Trophy “Under New Management” die je krijgt na het voltooien van de gelijknamige Thieves Guild Quest. Ik heb twee personages waarmee ik The Thieves Guild quests heb gedaan / wil doen maar loop steeds tegen bugs aan :(.

    Met personage 1: De story line heb ik uit kunnen spelen en moet alleen nog die side missies doen om de guild in de 4 grootste holds te herstellen. Blijkbaar moet de quest “Under New Management” direct starten nadat het verhaallijn is uitgespeeld. Maar die quest is niet gestart. Verder ben ik 3 holds al de baas (om het zo maar te zeggen) maar voor Markarth krijg ik geen quests.. Dus daar loop ik vast.

    Met personage 2: Heb ik eerst alle holds overgenomen. En moet nu de story line uitspelen. Alleen bij de quest trinity restored moet een NPC (Karliah) een poort open met een hendel die alleen zij kan gebruiken. Maar ze loopt doodleuk de verkeerde kant op naar buiten om ergens te verdwijnen.. Dus kan ik de quest niet uitspelen.. :(.Mijn fout hier dat ik tussentijd vaker had moeten opslaan ipv gebruik te maken van de auto save.

    Nu is dit voor mij frustrerend, maar ik wil Skyrim Platinum halen want ik heb met beide accounts als meer dan 150 uur opgebouwd! Voordat ik weer een oude save laad om opnieuw te beginnen wil ik graag weten of hier meerdere mensen ook last van hebben gehad? Want ik heb al veel bug fixes doorgenomen maar geen enkele hielp.. Ik vind het zonde om weer een paar uur te verspillen aan iets wat niet gaat werken.

    Ik weet niet hoe je jouw probleem kunt oplossen maar hrb wel een vraagje, hoe heb jij het snels 100000 gold opgespaard?

  91. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik weet niet hoe je jouw probleem kunt oplossen maar hrb wel een vraagje, hoe heb jij het snels 100000 gold opgespaard?

    Haha, niks uitgeven :P. Gewoon geen huizen enzo kopen, en probeer je wapen en armor zoveel mogelijk zelf te maken. Goed in de gaten houden wat veel goud oplevert. Zoals wapens en sieraden met enchantments. Deze kan je ook makkelijk zelf maken. Gewoon je petty soulgems gebruiken, level je direct wat mee op en je kan bijvoorbeeld ringen, dolken, schilden etc. voor heel wat goud verkopen. Daarnaast krijg je ook bij de Thieves Guild 500 goud per missie. Er zijn volgens mij ook wel glitches maar deze zijn aardig dicht gepatcht volgens mij..

  92. 136 XP
    Hoonhorst's avatar

    Bij de Dark Brotherhood verdien je ook flink, 600 per assassination. Een draak of een giant killen is soms ook al goed voor een mooie beloning. Zelfs ben ik enorm gierig, ik geef helemaal geen geld uit. Stiekem maak ik wel gebruik van de ‘hidden chest’ in Dawnstar, naast de mijn. Levert ook weer zo’n 1500-2000 gold per keer op, als je alles verkoopt.

  93. 530 XP
    Wintermute's avatar

    Ik weet niet hoe je jouw probleem kunt oplossen maar hrb wel een vraagje, hoe heb jij het snels 100000 gold opgespaard?

    D’r is ook een missie waarbij je gold krijgt voor upgrades voor de Sanctuary, met die DarkBrotherhood questline, iets van 20.000 ofzo.
    Da’help ook wel.
    *true, je moet het technisch spenderen voor die upgrades, maar je kunt het ook niet doen*

    Dat en niet zoals mij, meerdere huizen kopen.
    Alleen die in Windhelm is de moeite waard, qua inrichting en ruimte.
    *heeft Heartfire niet, want hij’s een krijger, geen architect*

  94. 161 XP
    ps3fan's avatar

    Iemand die alle deaderic artifacts heeft? Zoja, zijn ze heel lastig om allemaal te halen?

  95. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Toch leuk om te zien dat iedereen Skyrim op zijn of haar eigen manier speelt. Het leuke is ook dat dat kan in Skyrim. Ik verzamel bijvoorbeeld alle boeken in Skyrim, het lezen er van doe ik dan weer niet, want daar gaat wel heel erg veel tijd in zitten. En zo vraag ik me zo nu en dan ook af of dat wel zinvol is, het zijn wel erg veel boeken. En toch krijg ik het toch steeds niet over mijn hart verkregen om een boek te laten liggen.

  96. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik ben op m’n nieuwe ps3 met een nieuw karakter begonnen en ben nu level 34. Ben hiervoor nog nooit zo ver geweest dus speel de game nu pas voor het eerst echt uit maar vermaak me erg met de game en de DLC.

    Ik heb al erg veel geld uitgegeven om smithing, enchanting en alchemy beter te trainen en met die skills verdien ik nu redelijk veel geld. Daarnaast staat het begin van m’n huis lakeside manor nu.

    Eerste keer dat ik de verslaving aan deze game goed te pakken heb, voel me alsof de game net uit is en ik het voor het eerst speel.

  97. 2457 XP
    peyj's avatar

    Iemand die alle deaderic artifacts heeft? Zoja, zijn ze heel lastig om allemaal te halen?

    Yes, niet heel lastig alleen zijn sommige quests wel makkelijker als je een hoger level bent (minimaal 25-30). Quests zijn over het algemeen leuk. Alleen moet je wel opletten. Er zijn 15 items, en 15 quests. Bij in elkgeval 2 quests loop je het risico het item kwijt te raken. http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Daedric_Quests

    Hier is een overzicht van alle quests en ook de risico’s van die 2 waarbij je ze kan kwijtraken.

    @vinnie, haha je blijft maar doorspelen hoor met dit spel :P.