Forum

Topic: Sense @ torch

Anoniem's avatar

kan iemand mij misschien helpen want ik krijg de mobiele weergave van iphones niet op me torch wanneer ik op sense krijg krijg ik de volledige site weet iemand misschien hoe ik dit kan fixen? opera is ook geen optie omdat opera op torch faalt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Wat is een Torch? De mobiele versie werkt prima op Android en iOS-devices (m.u.v. iPad).

  2. 571 XP
    r03n_d's avatar
  3. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    nieuwste blackberry “torch” blackberry maakt gebruik van rim os6

  4. 571 XP
    r03n_d's avatar

    RIM is gewoon Research In Motion; het bedrijf wat de BB’s maakt?
    Je bedoeld BlackBerry OS6 neem ik aan? Dan zie ik je probleem, die beta die ik stuurde werkt nog niet op 6.0..

  5. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    RIM is gewoon Research In Motion; het bedrijf wat de BB’s maakt?
    Je bedoeld BlackBerry OS6 neem ik aan? Dan zie ik je probleem, die beta die ik stuurde werkt nog niet op 6.0..

    haha dat weet ik niet egt ik dacht altijd dat het rim os was want os staat voor operating system en elke heeft wel een eigen naam zoals apple zijn iOS heeft maar ik ga daar niet zow diep in maar kan de site dan niet mobiele site ook laten weergeven voor mijn os dan? want gamestop heeft wel een mobiele site voor de torch

  6. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Wat is de user-agent van een torch?

  7. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    weet niet of dit klopt maar keek op een site genaamd http://getright.com/useragent.html via mijn torch en zij dat mijn user agent Mozilla/5.0 (BlackBerry; U; BlackBerry 9800; nl) AppleWebKit/534.1+ (KHTML, like Gecko) Version/6.0.0.246 Mobile Safari/534.1+ is

  8. 571 XP
    r03n_d's avatar

    http://supportforums.blackberry.com/t5/Web-Development/How-to-detect-the-BlackBerry-Browser/ta-p/559862

    BB OS 4.2 – 5.0
    BlackBerry9000/5.0.0.93 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 VendorID/179

    BB OS 6.0
    Mozilla/5.0 (BlackBerry; U; BlackBerry 9800; en-US) AppleWebKit/534.1+ (KHTML, like Gecko) Version/6.0.0.141 Mobile Safari/534.1+

    BB PlayBook
    Mozilla/5.0 (PlayBook; U; RIM Tablet OS 1.0.0; en-US) AppleWebKit/534.8+ (KHTML, like Gecko) Version/0.0.1 Safari/534.8+

  9. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Bedankt roen en hoop dat dit niet een altegroot probleem is

  10. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    ach laat maar tis niet een al te groot probleem

  11. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    ach laat maar tis niet een al te groot probleem

    Eerst open je een topic, mensen willen je helpen, en nu zeg je laatmaar?

  12. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    ach laat maar tis niet een al te groot probleem

    Probleem is dat BlackBerry’s allemaal een ander user agent hebben afhankelijk van type nummer.

  13. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Eerst open je een topic, mensen willen je helpen, en nu zeg je laatmaar?

    als ik geholpen word en daarna geen antwoord meer krijg dan ga ik er van uit of dat het moeielijk is voor degene die het doet of hij heeft geen tijd om mijn topic te lezen en te reageeren of hij heeft gewoon geen zin en zeg ik dus laat maar ik wil geen last zijn dus daarom zeg ik laatmaar

  14. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    Ik zou het wel graag willen weten, heb ook een BlackPerry Fakkel

  15. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Mozilla/5.0 (BlackBerry; U; BlackBerry 9800; en-US) AppleWebKit/534.1+ (KHTML, like Gecko) Version/6.0.0.141 Mobile Safari/534.1

    is de user agent van os6 sins alle torches gebruik maken van os6 kan dit tog gewoon?

  16. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    als iemand met een zwarte bes op sense forum wilt daar is een handige app voor typ dit in je bb browser

    http://tapatalk.com/bb/

    en kies je os ik zoek nog voor een opslossing voor de main site

  17. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Torch zuigt, koop een iPhone.

  18. 585 XP
    P_layboy_PV_'s avatar

    jaa ik heb dat gedaan, maar wat dan? daarna gewoon naar psx-sense.nl/forum?

  19. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Er is een mobiel thema in development, dit kost nog wel even tijd though.