Forum

Topic: Sniper ghost warrior

Anoniem's avatar

Hallo mensen, snap der geen r**t meer van… op een heleboel sites, en op City interactive site, staat dat Sniper ghost warrior 28 Juni uitkomt :surrender: … Maar ik heb hem vorige week al gekocht in de winkel.. hoe kan dat?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Maakt het wat uit? Je hebt hem toch :p

  2. 7 XP
    Zavorash's avatar

    Maakt het wat uit? Je hebt hem toch :p

    Ja dat wel… maar ik vind het raar, al die verschillende datums

  3. 113 XP
    lordofcookies's avatar

    is het spel leuk?

  4. 7 XP
    Zavorash's avatar

    is het spel leuk?

    Persoonlijk vind ik het wel een tof spel…. weet dat ie voor pc en xdoos tot de grond is afgebrand, maar ik speel redelijk door de levels…. weet ook niet of ze veel aan a.i hebben veranderd tov pc/xdoos. Ben wel benieuwd naar de multiplayer, maar daar zal ik nog wel effe mee moeten wachten. Als ie 60 euro was had ik em ook wel gekocht.

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Meestal worden ze veranderd, omdat er dan weer iets kleins veranderd moest worden ..

    Er staat hier gewoon April 2011?

    https://lh4.googleusercontent.com/_F_K9EalFDpw/TblexMSy0TI/AAAAAAAAAJU/W1hGA26AMro/s800/Vastleggen%20in%20volledig%20scherm%2028-4-2011%20143548.jpg

  6. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    us datums zijn anders dan eu daar is de maand voor de dag

  7. 7 XP
    Zavorash's avatar

    Meestal worden ze veranderd, omdat er dan weer iets kleins veranderd moest worden ..

    Er staat hier gewoon April 2011?

    https://lh4.googleusercontent.com/_F_K9EalFDpw/TblexMSy0TI/AAAAAAAAAJU/W1hGA26AMro/s800/Vastleggen%20in%20volledig%20scherm%2028-4-2011%20143548.jpg

    Thanx…. ziet et, maar op de City Interactive site staat nu 5 mei…. was eerst 28 April, raakte een beetje in de war.. dacht dat ik weer een of andere vage pre release had ofzo.
    Meer mensen die hem hebben, of gaan kopen? :unsure:

  8. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Thanx…. ziet et, maar op de City Interactive site staat nu 5 mei…. was eerst 28 April, raakte een beetje in de war.. dacht dat ik weer een of andere vage pre release had ofzo.

    Hahaha, okee 😉
    Don’t worry, we’re here to help you 😀 !

  9. 169 XP
    henkie's avatar

    heb hem op de pc gespeeld maar soms was de ai echt vaag. dan kwam je zon level gewoon echt niet door. Hopelijk is dit op de ps3 verbeterd