Forum

Topic: PSN naam veranderen? dat kan!

Anoniem's avatar

Ik post dit evven want wat weinig mensen weten is dat je je psn naam kunt verranderen. Als je een japanse account maakt kun je dat ik zal een tutorial hierbij voegen dat weten mensen dat want, weinig mensen weten niet dat dit uberhaupt mogelijk is.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Als je een japanse account maakt kun je dat ik zal een tutorial hierbij voegen dat weten mensen dat want, weinig mensen weten niet dat dit uberhaupt mogelijk is.

    Ik denk dat er nog minder mensen zijn die überhaupt een Japans Account hebben en ook nog eens gebruiken..

  2. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik denk dat er nog minder mensen zijn die überhaupt een Japans Account hebben en ook nog eens gebruiken..

    Het is best handig als je van plan was een nieuw account te maken

  3. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Maar als je een nieuw account aanmaakt dan kan je toch zowieso een eigen gebruikersnaam kiezen?? 🙂

  4. 336 XP
    .Stan's avatar

    Ik heb een Japans account voor de Japanse PlayStation Store.

  5. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Maar als je een nieuw account aanmaakt dan kan je toch zowieso een eigen gebruikersnaam kiezen?? 🙂

    ja als je een account maakt maar als je een account hebt kan dat niet en met dit wel dus

  6. 29 XP
    stany7's avatar

    Waarom kan dit enkel op een Japanse account?

  7. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Waarom kan dit enkel op een Japanse account?

    haha vraag het aan sony :p

  8. 451 XP
    Florian's avatar

    Nice!
    heb een jap account voor de store, en heb egt een vercrackte naam haha

  9. 9 XP
    Isaacvanvlijmen's avatar

    Ghsjdjdjd