Forum

Topic: [OOT] Need for Speed: The Run

Anoniem's avatar

EA heeft een nieuw deel aangekondigd in de Need for Speed franchise. Need for Speed: The Run moet 15 november 2011 uitkomen en hieronder kan je de eerste trailer van de game zien.

Wat verwacht jij van dit deel?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 27 XP
    killerbrian007's avatar

    dit is echt te snel achter elkaar vind ik dus hij zal wel minder zijn denk ik

  2. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Hoop dat het weer zo iets wordt als most wanted, waar je gewoon totale vrijheid hebt en datzelfde dan ook online, zodat mensen ook in jouw SP kunnen rondrijden, zoals TDU2.

  3. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    nadat ik NFS ProStreet heb gekregen vind ik die game niets meer aan. Misschien als ze in de aanbieding zijn dat ik ooit nog eentje koop.

  4. 181 XP
    Abel's avatar

    Heb enkel Underground 2 en ProStreet gespeeld. Na ProStreet ben ik afgehaakt. =P

  5. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    ik heb de eerste hot pursuit gespeeld daarna underground 1 en 2, toen nog eens shift geprobeerd en ben ik ermee gestopt.
    nfs serie spreekt me gwn niet meer zo aan en inderdaad, 3 games in 1 jaar tijd is wel erg veel en dan vinden mensen cod serie geldklopperij :S

  6. 63 XP
    svenmans's avatar

    Ik blijf helaas bij de Underground versies, al de andere NFS games vind ik helaas tegenvallers.

    BTW NFS heeft meer als 1 ontwikkelaar, daarmee er zo veel en snel NFS games achter elkaar komen 😉

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dit. Is. De. Bom !

  8. 52 XP
    Sabitoh's avatar

    (Hot pursuit) (Underground 1,2) (Most wanted) (Carbon) (Undercover) & Nu Need for Speed The Run komt vast wel in mij collectie :yeahright:

  9. 593 XP
    tovenaar's avatar

    nieuwe dlc voor shift 2… f*cking epic. lekker weer dragracen 😛

    http://www.youtube.com/watch?v=5vlpaJK31ms