Forum

Topic: PSN down, wat gebeurd er met je behaalde trofeeën?

Anoniem's avatar

Jong en lui,

wellicht staat het al ergens op het forum, maar ik kon het iig niet zo snel vinden (ben zelf oud en lui).
De dag dat ik Mortal Kombat kocht was gelijk de dag dat het PSN down ging. Zoals bekend is die op moment van typen nog steeds niet online.

Ik heb tijdens de downtime de Story Mode en de Challenge Tower uitgespeeld. Ik dacht, he, doe is gek, ik doe ook alle Tutorials.
Dit heeft me in totaal een shitload aan trofeeën opgeleverd. Ik was op moment van spelen dus niet ingelogd op mijn PSN, maar, worden deze trofeeën nog gesynchroniseerd met mijn PSN account weldra we weer online kunnen? Of is het botte pech?

Mijn dank is bij voorbaat al groot. Tenzij het antwoord negatief is, dan is het klein.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 336 XP
    .Stan's avatar

    Het antwoord is: Ja

    Ik zal het eventjes kort voor je uitleggen. Als je een trophy haalt, wordt deze op jouw PlayStation 3 opgeslagen. Het maakt niet uit of je online of offline bent. Je kan, als het PlayStation Network weer online is, gewoon je trophies synchroniseren en dan zullen je trophies ook gewoon op je profiel staan, samen met de al eerder behaalde trophies. Mooi hé 😀

  2. 874 XP
    Esromeron's avatar

    Heel mooi! Nog een vraag dan, mijn beste maat heeft hier ook een PSN account. Ik was op mijn profiel toen we de trofeeën behaalde (maar dus niet ingelogd op PSN), dat onthoud de Playstation ook nog eens? Wat een super machine, word er bijna emotioneel van…bijna dan hé.

  3. 336 XP
    .Stan's avatar

    Heel mooi! Nog een vraag dan, mijn beste maat heeft hier ook een PSN account. Ik was op mijn profiel toen we de trofeeën behaalde (maar dus niet ingelogd op PSN), dat onthoud de Playstation ook nog eens? Wat een super machine, word er bijna emotioneel van…bijna dan hé.

    Geweldig toch 😀 Ja, dat onthoudt de PlayStation 3 ook. En als je daarna op een andere PlayStation 3 ook trophies haalt en ze pas later synchroniseert, maakt dat niets uit. Er gaan namelijk nooit trophies verloren bij het synchroniseren 🙂

  4. 874 XP
    Esromeron's avatar

    Mijn dank is groter dan dit berichtje!

    Slotje!

  5. 336 XP
    .Stan's avatar

    Mijn dank is groter dan dit berichtje!

    Slotje!

    Super 🙂

  6. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Mijn dank is groter dan dit berichtje!

    Slotje!

    Gefeliciteerd, goed advies gegeven Stan !