Forum

Topic: Aankomende update psn

Anoniem's avatar

Ik heb een probleempje met de aankomende update van het psn waar je je wachtwoord moet veranderen. Het email adres waar mijn psn account op staat is verlopen. omdat ik hem alleen voor psn gebruik en dus niet om te mailen. Als ik dadelijk mn wachtwoord moet veranderen heb ik mijn mail wel nodig denk ik. Weten jullie of ik dan een probleem heb?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik heb een probleempje met de aankomende update van het psn waar je je wachtwoord moet veranderen. Het email adres waar mijn psn account op staat is verlopen. omdat ik hem alleen voor psn gebruik en dus niet om te mailen. Als ik dadelijk mn wachtwoord moet veranderen heb ik mijn mail wel nodig denk ik. Weten jullie of ik dan een probleem heb?

    Volgens mij heb je niet je e-mail adres nodig, alleen maar je Oude wachtwoord.

  2. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Ja, je hebt je e-mail niet nodig. En ik kan je vertellen dat je niet de enige bent die een fake e-mail adres heeft op het PSN. Ik heb 8 acc. en de email adressen bestaan alle 8 niet xD

  3. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Ja, je hebt je e-mail niet nodig. En ik kan je vertellen dat je niet de enige bent die een fake e-mail adres heeft op het PSN. Ik heb 8 acc. en de email adressen bestaan alle 8 niet xD

    Bij al mijn accounts moest ik deze per mail activeren, waarschijnlijk omdat ik die van mij nooit via een PS3 gemaakt heb maar gewoon op de website van PlayStation xD

  4. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Bij al mijn accounts moest ik deze per mail activeren, waarschijnlijk omdat ik die van mij nooit via een PS3 gemaakt heb maar gewoon op de website van PlayStation xD

    Ik heb ze allemaal via PS3 gemaakt. Daar kan je gewoon wat intypen als er maar de juiste vorm heeft ([email protected]) .

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik heb ze allemaal via PS3 gemaakt. Daar kan je gewoon wat intypen als er maar de juiste vorm heeft ([email protected]) .

    ROFL, Faker !

  6. 169 XP
    nWo_xPsyKo-'s avatar

    Ik heb ze allemaal via PS3 gemaakt. Daar kan je gewoon wat intypen als er maar de juiste vorm heeft ([email protected]) .

    me 2 🙂

  7. 169 XP
    henkie's avatar

    oke bedankt ik hoop het

  8. 11 XP
    Qbrain's avatar

    zou er niet zo zeker van zijn, sony heeft geloof ik uit voorzorg gezegd dat je met email verificatie je wachtwoord moet veranderen. Dit omdat “als” de hackers je wachtwoord hebben en dit wachtwoord hebben gekraakt, ze hem zouden kunnen gebruiken. Ik geloof dat Sony heeft gezegd dat er 2 manieren zijn: Of via je email adres, of op de ps3 waarmee je het account hebt aangemaakt. Al zijn ze wel redelijk vaag over die laatste.
    Wat iig al wel een feit is, is dat je een nieuwe firmware moet downloaden die je verplicht je wachtwoord laat veranderen.

    -Q