Forum

Topic: wifi max voor ps3

Anoniem's avatar

hallo i heb een vraag
ik heb op internet een wifi usb stick gezien voor de eerste ps3 met 60 gb
is deze ook voor de ps3 slim met 320 gb?
het merk is thrustmaster

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 861 XP
    Morticuz's avatar

    Ik snap je niet..

    PS3 Slim is geen PS3?

  2. 6 XP
    connor's avatar

    ik bedoelde er staat wel op dat hij voor de eerste ps3 is maar omdat ik de ps3 slim heb dacht ik dat dat niet kon omdat er niet zoals bij de wii staat verbinden via usb stick

  3. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Weet niet waar je het over hebt, maar je kan ze vergelijken: http://www.kieskeurig.nl/console/zoeken?advanced=0&mingrade=&min_default=0&max_default=483&pcode=gameconsole&qcode=gameconsole&brand_id[42337]=42337&min=0&max=483&gclid=CO3o1v370qgCFZZE3god626PfQ#new=N&page=1&sort=price&order=asc&q=&rq=&ps=40&pcode=gameconsole&qcode=console&brand_id%5B%5D=42337&brand_id%5B%5D=42337&min_default=19&max_default=492&min=140&max=492&f58902%5B%5D=104051

  4. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Dat is in prijzen EI, volgens mij zit er wel een beperking bij de slim. Maar die is volgens mij minder groot dan die bij de oude versie…

  5. 6 XP
    connor's avatar

    ik bedoel of de wifi max ook werkt met de ps3 slim want als ik op google kijk staat er aleen voor de gewone ps3

  6. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Probeer het zelf zal ik zeggen, prop hem in de USB poort en check je verbindingsinstellingen en dan zal je het snel kunnen zien.

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    ik bedoel of de wifi max ook werkt met de ps3 slim want als ik op google kijk staat er aleen voor de gewone ps3

    Je kan het eventueel bij de Media Markt vragen..

    Ben er btw niet zker over, vandaar geen comment 😉

  8. 6 XP
    connor's avatar

    Probeer het zelf zal ik zeggen, prop hem in de USB poort en check je verbindingsinstellingen en dan zal je het snel kunnen zien.

    dat zal waarscheinlijk niet gaan want als hij het niet doet dan ben ik mjn zakgeld kwijt

    Je kan het eventueel bij de Media Markt vragen..

    Ben er btw niet zker over, vandaar geen comment 😉

    dankjewel daar ben ik nog niet opgekomen ben wel al bij een computerwinkel geweest en bij intertoys en bij maxwell had al gekeken op gamemania.nl en eplaza.nl maar daar was geen info

    ps heb nog een vraagje waarvoor is dat psx-sense money?

  9. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    ps heb nog een vraagje waarvoor is dat psx-sense money?

    Dan kan je plaatjes onder je naam zetten etc …
    Zie: http://www.psx-sense.nl/32478/ps3-sense-money-shop-is-officieel-geopend/

  10. 593 XP
    tovenaar's avatar

    hallo i heb een vraag
    ik heb op internet een wifi usb stick gezien voor de eerste ps3 met 60 gb
    is deze ook voor de ps3 slim met 320 gb?
    het merk is thrustmaster

    waar heb je die stick voor nodig bij de slim.. er zit standaard al wifi op.. en een groter bereik is makkerlijker te halen met een goede router dan met zo’n sticky