Forum

Topic: Call of Duty: ELITE

Anoniem's avatar

Ik vraagte me ook af wat elite in houd bij COD.
Heb aantal info’s en geruchten gevonden over COD elite.

Nou elite is een application dat te downloaden is voor geld bij PSN / XboxLIVE.
Waardoor je ultime customization, kan creeeren.

BV. Je eigen soldaat maken, emblems, costum wapons enz. enz.

Durf te wedden dat ze door deze app ook miljoenen gaan vinden, uit jullie mening.

Update: Beachhead studio werkt aan deze online game / applicatie.
Beachhead Studios is kaarten klaarmaken een content delivery platform waarmee je koopt om wapens, items, andere apparatuur, en DLC-stijl content zoals nieuwe. Niet alleen dat, service zal het u toestaan ​​om wedstrijden te doen poker-stijl voeren, cash-in-de-pot toernooien die je kunt vinden in poker toernooien, en community-evenementen. [ bron ] Is deze service Call of Duty Elite dat is uitgelekt voordat?

Stay tuned voor meer meer informatie in een week vanaf nu. Er is geruchten dat een Reveal komende is op 23 mei.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

67 reacties

  1. 593 XP
    tovenaar's avatar

    Laat activision call of duty maar lekker ergens steken waar de zon niet schijnt ;)..

    van mij krijgen ze geen stuiver meer, en call of duty elite applicatie is waarschijnlijk gewoon weer een k*treden om de consument meer geld afhandig te maken..
    Die arrogante hoge mannetjes daar bij activision hebben gewoon niet door dat hun manier van aanpak in verloop van tijd zo gigantisch hard backfired.. dan heeft de hardcore consument geen vertrouwen meer in hun en gaan ze klanten verliezen.. met bosjes..
    En wat dan helemaal belachelijk is, is dat dan met de vingertjes van activision gewezen word naar de illegale downloaders.. en willen ze niet inzien dat activision de grote bandieten, boefjes, criminelen zijn..
    Bijna 15 euro voor een map-pack BELACHELIJK!!!!! call of duty elite, de kans is buitengewoon groot dat dit ook weer diefstal is!!
    Een game uitbrengen die maanden na de release pas een beetje speelbaar is.. dat is echt diep diep triest!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=j7dwJb4JlGo
    http://www.youtube.com/watch?v=j7dwJb4JlGo[/url]
    ik boycot die hele troep… !!!

    owja en nog even dit:
    bobby kotick =
    http://www.youtube.com/watch?v=wXw6znXPfy4&NR=1

    http://3.bp.blogspot.com/_KqFXtyO2mSQ/SxLBjGJelFI/AAAAAAAAAFM/sPBJn2BqHw4/s1600/ActivisionCEO.jpg

  2. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Freaking rip off. Van mij krijgen ze niets meer.
    Alleen map pack dan als ze vet zijn maar niet voor deze onzin.

  3. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Laat activision call of duty maar lekker ergens steken waar de zon niet schijnt ;)..

    van mij krijgen ze geen stuiver meer, en call of duty elite applicatie is waarschijnlijk gewoon weer een k*treden om de consument meer geld afhandig te maken..
    Die arrogante hoge mannetjes daar bij activision hebben gewoon niet door dat hun manier van aanpak in verloop van tijd zo gigantisch hard backfired.. dan heeft de hardcore consument geen vertrouwen meer in hun en gaan ze klanten verliezen.. met bosjes..
    En wat dan helemaal belachelijk is, is dat dan met de vingertjes van activision gewezen word naar de illegale downloaders.. en willen ze niet inzien dat activision de grote bandieten, boefjes, criminelen zijn..
    Bijna 15 euro voor een map-pack BELACHELIJK!!!!! call of duty elite, de kans is buitengewoon groot dat dit ook weer diefstal is!!
    Een game uitbrengen die maanden na de release pas een beetje speelbaar is.. dat is echt diep diep triest!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=j7dwJb4JlGo
    http://www.youtube.com/watch?v=j7dwJb4JlGo[/url]
    ik boycot die hele troep… !!!

    owja en nog even dit:
    bobby kotick =
    http://www.youtube.com/watch?v=wXw6znXPfy4&NR=1

    http://3.bp.blogspot.com/_KqFXtyO2mSQ/SxLBjGJelFI/AAAAAAAAAFM/sPBJn2BqHw4/s1600/ActivisionCEO.jpg

    Mooi veel wit, verder denk ik niet vooruit over MW3, want dan is de plezier er meer vanaf.

  4. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Vind het ook belachelijk, maar toch weten ze dat mensen dit gaan kopen.
    Vooral die americanen, die kopen alles!!

  5. 253 XP
    lauwie's avatar

    vind het toch vreemd: iedereen vind de cod serie stom worden maar toch betalen mensen 60 euro + 15 voor een map pack (met maar 4 maps en 1 zombie map) en wedden: zodra de volgende map pack uitkomt koopt iedereen die weer. en bij de volgende cod gaat het het zelfde: 1 week na de release hebben ze ineens een map pack klaar liggen voor 15 euro!

    daarom vind ik de battlefield series beter. er komen vordurend klijne map packs die gratis zijn. maar iedereen vind het een k*t spel omdat het ‘niet vernieuwd wordt’. nee, bij bf komen niet tot nooit map packs omdat ze alle maps die afzijn in het spel doen en als ze een map niet af hebben geven ze die later gratis uit.

    ik heb nooit geld naar de cod serie latten rollen. heb wel MoH geruild voor mw2 maar ik zal nooit mijn geld verspillen aan een map pack van 15 euro.

    edit: cod word alleen een succes omdat cod 4 en 6 een goed spel is en iedereen nu denkt dat de cod serie ‘legendaries’ is.
    ga maar na:
    cod 4 : geniaal
    cod 5 : prut maar iedereen koopt het toch
    cod 6 : iets minder geniaal maar iedereen koopt het toch + de te dure map packs.
    cod 7 : prut. de game is leuk maar de graphix zijn slecht, en het geluid kan ik nog met mijn mond produceren. (zo slecht.)
    cod 8 : als die komt word hij wel leuk maar met al die map packs en apps die je kunt / moet kopen word hij echt te duur.

    btw: sorry voor de spelfouten, Nederlands is niet mijn goedste ding.

  6. Engel_des_Doods's avatar

    die custom ziet gruwelijk uit!

  7. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Kan volgens mij toch in het MW3 topic besproken worden ? :p

  8. 153 XP
    el scapino's avatar

    ik heb een vraag ik wil een clan maken als ik de elite koop en een clan maak moeten de leden ook dan elite betalen

  9. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    ik heb een vraag ik wil een clan maken als ik de elite koop en een clan maak moeten de leden ook dan elite betalen

    Nee, volgensmij niet.

    Maar ik ga deze rommel echt niet kopen hoor, BF3 heeft iets vergelijkbaars (dat is dan 100% gratis) maar ik doe daar niet veel mee… Het gaat mij meer om de game zelf dan om alle liflafjes die ze je er bij aan willen smeren.

  10. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Nee, volgensmij niet.

    Maar ik ga deze rommel echt niet kopen hoor, BF3 heeft iets vergelijkbaars (dat is dan 100% gratis) maar ik doe daar niet veel mee… Het gaat mij meer om de game zelf dan om alle liflafjes die ze je er bij aan willen smeren.

    (Y)

    Heb ik ook, maar de clan ondersteuning lijkt me wel erg vet in elite.
    Maar daar ga ik geen 50 Euro voor betalen

  11. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    (Y)

    Heb ik ook, maar de clan ondersteuning lijkt me wel erg vet in elite.
    Maar daar ga ik geen 50 Euro voor betalen

    Ja idd, ze “dwingen” je eigenlijk om het gewoon te kopen omdat er heel wat features in CoD Elite zitten die je niet wilt mislopen…

    Ik vind het echt Geldnazi’s die lui van CoD. €60 voor een game vind ik eigenlijk al meer als genoeg.

  12. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ja idd, ze “dwingen” je eigenlijk om het gewoon te kopen omdat er heel wat features in CoD Elite zitten die je niet wilt mislopen…

    Ik vind het echt Geldnazi’s die lui van CoD. €60 voor een game vind ik eigenlijk al meer als genoeg.

    free heeft meer dingen dan paid, bij paid staat map packs derbij is tog normaal :s, en voor iemand die alle map packs koopt komt hij met dit wat voordeliger uit!

    for the record elite heeft alles wat battlelog je aanbied en meer voor de free version

  13. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    free heeft meer dingen dan paid, bij paid staat map packs derbij is tog normaal :s, en voor iemand die alle map packs koopt komt hij met dit wat voordeliger uit!

    ———- Post addeBd at 01:59 ———- Previous post was at 00:33 ———-

    for the record elite heeft alles wat battlelog je aanbied en meer voor de free version

    Ookal heeft CoD Elite meer functies (is denk ik ook wel zo), dan gebruik ik het nog steeds toch amper.

    Maar iemand die alle Map Packs wil kopen word hiermee wel mooi veel geld afgetroggeld. Je kan er gewoon niet omheen dat dit uitmelkerij is.

  14. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Voor iemand die alle mappacks gaat aan schaffen is dit ckr een voordeel en de rest is allemaal Xtra!

  15. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ookal heeft CoD Elite meer functies (is denk ik ook wel zo), dan gebruik ik het nog steeds toch amper.

    Maar iemand die alle Map Packs wil kopen word hiermee wel mooi veel geld afgetroggeld. Je kan er gewoon niet omheen dat dit uitmelkerij is.

    voor iemand die alle map packs koopt komt hij hier 10x voordeliger uit, er werd gezecht elke maand 1 map pack dus 12 in totaal tot nieuwe cod. 12*15=180.- al en jij betaald 50,- en je krijgt map packs een maandje eerder dacht ik

  16. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    voor iemand die alle map packs koopt komt hij hier 10x voordeliger uit, er werd gezecht elke maand 1 map pack dus 12 in totaal tot nieuwe cod. 12*15=180.- al en jij betaald 50,- en je krijgt map packs een maandje eerder dacht ik

    wie zegt dat ze allemaal zo groot en duur worden?

  17. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    lol dat zal dat wel keiharde melkerij zijn als er 12 x een mappack van 15 euro uitkomt.
    i

  18. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    wie zegt dat ze allemaal zo groot en duur worden?

    ze zijn al 4 jaar rond die 15,- voor map pack….

    lol dat zal dat wel keiharde melkerij zijn als er 12 x een mappack van 15 euro uitkomt.
    i

    dacht dat het alleen iets voor elite was

  19. 161 XP
    BlackFist's avatar

    Update er komen minimaal 4 mappacks uit ter waarde van € 60,- en nog andere downloadable content wat de Elite members dan gratis mee krijgen.
    Er zal zal heus niet opeens elke maand een mappack uit komen met nieuwe levels check maar op http://youtu.be/cZchYTX5sF4 voor meer info.
    Die gast zegt al 4x 15 eu = 60 scheelt je minste 10 op de Maps.

  20. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Update er komen minimaal 4 mappacks uit ter waarde van € 60,- en nog andere downloadable content wat de Elite members dan gratis mee krijgen.
    Er zal zal heus niet opeens elke maand een mappack uit komen met nieuwe levels check maar op http://youtu.be/cZchYTX5sF4 voor meer info.
    Die gast zegt al 4x 15 eu = 60 scheelt je minste 10 op de Maps.

    Plus die maadelijke elite content die je krijgt dus elite is super volledig, eigenlijk zelfs voordelig voor de mensen die alle map packs halen

  21. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    voor iemand die alle map packs koopt komt hij hier 10x voordeliger uit, er werd gezecht elke maand 1 map pack dus 12 in totaal tot nieuwe cod. 12*15=180.- al en jij betaald 50,- en je krijgt map packs een maandje eerder dacht ik

    Er komen in totaal 20 DLC packs voor MW3 uit. Gemiddeld kost elke DLC pack voor MW3 €13,99 dacht ik.

  22. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Er komen in totaal 20 DLC packs voor MW3 uit. Gemiddeld kost elke DLC pack voor MW3 €13,99 dacht ik.

    die 20 dlc’s zijn niet allemaal pub er worden alleen 4 normaal uitgebracht en de rest is elite als het goed is

  23. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ik koop minstens 1 dlc

  24. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    die 20 dlc’s zijn niet allemaal pub er worden alleen 4 normaal uitgebracht en de rest is elite als het goed is

    We zullen zien. 🙂

  25. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    We zullen zien. 🙂

    Het staat er ook bij elite in shop

  26. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Elite ziet er gaaf uit, maar moet nog maar eens goed bekijken wat ik allemaal kan doen. Ongeloofelijk veel opties!

  27. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik heb een vraag : kan je je eigen clan maken? op elite? en zoja hoe dan?

  28. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    ik heb een vraag : kan je je eigen clan maken? op elite? en zoja hoe dan?

    Volgens mij alleen premiun

  29. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik heb al premium maar hoe moet je dan een clan maken

  30. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    ik heb al premium maar hoe moet je dan een clan maken

    Zoek en gij zult vinden 😉

    Kun je trouwens als premium member ook de filmpjes die je hebt opgeslagen kijke via CoD Elite?? Verder moet ik CoD Elite ook eens even goed bekijken straks want je kan echt veel.

  31. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Iedereen in mijn lijst krijgt een fucking tittle als ze Call of Duty Elite aanmelden en ik hem mij aangemeld en cod-elite gehaald en ik krijg fucking helemaal geen tittle. Is dat een fout van CoD Elite of ligt dat nu aan mij ?

  32. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Ik zal geen elite halen, mw3 heeft zich voor mij nog niet goed genoeg bewijst!

  33. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Iedereen in mijn lijst krijgt een fucking tittle als ze Call of Duty Elite aanmelden en ik hem mij aangemeld en cod-elite gehaald en ik krijg fucking helemaal geen tittle. Is dat een fout van CoD Elite of ligt dat nu aan mij ?

    Waarschijnlijk door de premium versie van elite. Die heb ik namelijk ook en kreeg daarvoor emblems en titles xD

  34. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Waarschijnlijk door de premium versie van elite. Die heb ik namelijk ook en kreeg daarvoor emblems en titles xD

    Ik heb de Premium Versie al voordat ik dat poste 😉 Dus vond het gek. Maar heb ze alsnog gekregen 😉 Zal wel komen omdat er opeens heel veel mensen CoD Elite Premium lid werden.

  35. 1562 XP
    dikked's avatar

    Het duurde even voordat het volledig werkte
    de dubbel XP die je krijgt voor een premium membership kreeg ik ook pas veel later omdat het eerst niet goed werkte

  36. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    heb je hier eigenlijk wel echt wat aan? ga net zoals bloodykill voorlopig nog niet halen

  37. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik heb nog steeds geen title en emblem van elite terwijl ik wel premium ben weten jullie hoe dat kan?

  38. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    ^ Heb ik ook :S en van Double XP heb ik allemaal niks gehoord.

  39. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Als je je aanmeld op CoD Elite krijg je 2 uur Dubbel XP 😉 en als je je aanmeld als Premium Member krijg je 2 titles en 2 emblems. Ook krijg je een camo voor al je weapons die je al meteen kunt gebruiken. de Winter camo.

    Misschien hebben jullie je account nog niet gedeelt met je CoD Elite account dat jullie daarom nog geen dubbel XP en tittles en emblems krijgen.

  40. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    De winter camo is echt sorry dat ik het zeg KUT…..

    verder heb ik gewoon founder status !

  41. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Als je je aanmeld op CoD Elite krijg je 2 uur Dubbel XP 😉 en als je je aanmeld als Premium Member krijg je 2 titles en 2 emblems. Ook krijg je een camo voor al je weapons die je al meteen kunt gebruiken. de Winter camo.

    Misschien hebben jullie je account nog niet gedeelt met je CoD Elite account dat jullie daarom nog geen dubbel XP en tittles en emblems krijgen.

    Waar kan je je account delen dan? Op je PS3 zelf of op de PC?

  42. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Waar kan je je account delen dan? Op je PS3 zelf of op de PC?

    Zowiezo een keer inloggen via de PC en PS3 dan moet het wel lukken

    De winter camo is echt sorry dat ik het zeg KUT…..

    Ik vind de Winter Camo echt wel nice

  43. 486 XP
    distefano's avatar

    als je in de game lobby bent zie je naast sommige mensen een mannetjesicoontje met een + teken in , wat betekent dat ?

  44. 243 XP
    terrorquin's avatar

    maar ik heb premium maar ik heb maar 1 title ne 1 emblem weten jullie hoe dat kan?

  45. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Zowiezo een keer inloggen via de PC en PS3 dan moet het wel lukken

    Ik vind de Winter Camo echt wel nice

    Waar kan ik dat doen dan? Lkkr duidelijk, betaal je 50 euro geven ze je niet eens info hoe je het kan activeren :S

  46. 3 XP
    Da-Rude's avatar

    Ik heb ook 50 Euries betaald voor de Elite extra functies.

    Maar bij mij is deze ook niet geactiveerd. Ik neem aan dat je dan een poppetje met de plus achter ja naam is als je Elite bent.
    Ook heb ik maar 1 titel erbij gekregen maar die krijgt iedereen denk ik. Maar waar zijn de andere 2 ?

    Als ik ingelogd ben via mijn PS3 dan zie ik in de menu : Career -> Elite Summery achter me naam Founder staan met een groene hoofd en daaronder staat Elite Premium met een rode logo eronder. Ik neem aan dat ik dan full Elite Member ben.

    Krijgen julllie emails van CoD elite ? Deze heb ik niet in me inbox gehad en ook niet in me spambox.

  47. 243 XP
    terrorquin's avatar

    ik heb alle titles en emblems van elite 😀 die ik moest krijgen en een tip : zonder hardened kan je je clan ook boosten

  48. 486 XP
    distefano's avatar

    ik ben ook al een paar dagen elite maar ik heb ook nog geen poppetje achter mijn naam met een plusteken

  49. 2 XP
    indydeba's avatar

    ik heb al 2dagen de free elite, maar krijg geen title of emblem
    iemand hulp?

  50. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    account gelinked?

  51. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Hoe maak ik eigenlijk een clan aan op CoD Elite?? Heb al een paar keer gekeken maar kan het niet vinden.

  52. 243 XP
    terrorquin's avatar

    Hoe maak ik eigenlijk een clan aan op CoD Elite?? Heb al een paar keer gekeken maar kan het niet vinden.

    naar connect en dan naar clan daar staat search clan en create a clan dan fftjes naam invoeren en hupsakee je hebt een clan

  53. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    naar connect en dan naar clan daar staat search clan en create a clan dan fftjes naam invoeren en hupsakee je hebt een clan

    Zal wel aan mij liggen maar bij Clans als ik inlog via de PC zie ik enkel Clan staan verder komt die niet klote CoD Elite. En als ik op de PS3 inlog kan ik alleen Find Clan doen :S

  54. 2 XP
    indydeba's avatar

    Hoe maak ik eigenlijk een clan aan op CoD Elite?? Heb al een paar keer gekeken maar kan het niet vinden.

    ik zoek een clan
    misschien effe same clan oprichte?

  55. 486 XP
    distefano's avatar

    goed idee , ik ga een psx-sense clan aanmaken .

    als er veel joinen is het leuker spelen en hebben we een gele clantag .
    vooral als er veel founders joinen 😀

    ik ga hem nu aanmaken se

  56. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    elite is een fail, koop je dat krijgt xbox als nog eerder.
    je mag voor 50 euro toch verwachten dat je als eerste krijgt..

  57. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    elite is een fail, koop je dat krijgt xbox als nog eerder.
    je mag voor 50 euro toch verwachten dat je als eerste krijgt..

    PS3 en Xbox elite members krijgen het gewoon gelijk.

  58. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    bron?

  59. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    bron?

    Omdat Robert Bowling dat met de aankondiging van MW3 heeft gezegt dat alle DLC gewoon voor elke console gewoon gelijk uitkomt.

  60. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Haha, is niet zo let op mn woorden

  61. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    ik zoek een clan
    misschien effe same clan oprichte?

    Ik zit al in een clan, maar wou die clan ook aanmake op Elite, omdat die daar nog niet op staat. We zoeken ook geen leden op moment.

    Kan het trouwens echt niet vinden op Elite. Want enigste wat ik kan doen bij clans is clans zoeken

  62. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik zit al in een clan, maar wou die clan ook aanmake op Elite, omdat die daar nog niet op staat. We zoeken ook geen leden op moment.

    Kan het trouwens echt niet vinden op Elite. Want enigste wat ik kan doen bij clans is clans zoeken

    Dan ben jij echt scheel:P in grote letters staat er Ready to start a clan? Choose a clan name
    Staat onder Connect en dan kopje clans

    PS3 en Xbox elite members krijgen het gewoon gelijk.

    Kom je hier nog op terug? 😛

  63. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    dan ben jij echt scheel:p in grote letters staat er ready to start a clan? Choose a clan name
    staat onder connect en dan kopje clans

    kom je hier nog op terug? :p

    xd ! Idd

  64. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    PS3 en Xbox elite members krijgen het gewoon gelijk.

    In je dromen. 🙂

    Haha, is niet zo let op mn woorden

    INDEED. xD

  65. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    In je dromen. 🙂

    INDEED. xD

    Ja ik ken die lui langzamerhand wel:p

  66. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    Dan ben jij echt scheel:P in grote letters staat er Ready to start a clan? Choose a clan name
    Staat onder Connect en dan kopje clans

    Kom je hier nog op terug? 😛

    Je weet mijn mening inmiddels over Elite 😛 En clan gedeelte van create a clan doet het nu wel. Was eerst niet het geval 😉

  67. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Je weet mijn mening inmiddels over Elite 😛 En clan gedeelte van create a clan doet het nu wel. Was eerst niet het geval 😉

    En heb je een clan gemaakt?