Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 871 XP
    -Sander's avatar

    Dat zegt nog niets over het gehele PSN.

  2. Engel_des_Doods's avatar

    31 mei voor de psn gebruikers

  3. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    31 mei voor de psn gebruikers

    Dat dacht ik ook, maar dat denk ik nu ook niet meer .. Want nu die Firmware update uitgekomen is …

  4. 6 XP
    connor's avatar

    ik heb deze mail ekregen

    Beste PlayStation Network-gebruiker,

    Zoals je misschien wel hebt gehoord, is PlayStation®Network op 20 april 2011 overal ter wereld tijdelijk buiten werking gesteld in verband met een criminele hackeraanval op onze servers.

    We zijn zeer verheugd te kunnen aankondigen dat een aantal PlayStation Network-services inmiddels weer beschikbaar is. De komende dagen worden er nog meer services hersteld, dus hou eu.playstation.com/psnlatest en PlayStation.Blog op blog.eu.playstation.com in de gaten voor de nieuwste ontwikkelingen.

    Voordat je PlayStation Network weer gaat gebruiken…

    Tijdens het herstel van PSN hebben we een veiligheidsmaatregel geïmplementeerd die je ertoe verplicht het wachtwoord van je PlayStation Network-account te wijzigen voordat je PSN weer kunt gaan gebruiken.

    Als je een PlayStation®3-systeem hebt, kun je dit doen door een update naar versie 3.61 van de systeemsoftware uit te voeren en je vervolgens via het XMB™ (XrossMediaBar)-menu bij PlayStation Network aan te melden. Ga voor meer informatie naar eu.playstation.com/ps3psn.

    Als je geen PS3™ hebt, kun je je wachtwoord wijzigen door via je pc naar store.playstation.com/login.gvm te gaan. Het wijzigen neemt slechts een paar minuten in beslag. Voor meer meer hulp en stapsgewijze instructies kun je op eu.playstation.com/psppsn terecht.

    Gratis games cadeau…

    Om je te bedanken voor je geduld terwijl PSN niet beschikbaar was, lanceren we binnenkort het Welcome Back-programma voor alle PSN-gebruikers. Als onderdeel van dit programma trakteren we je onder andere op gratis games om te downloaden en een gratis PlayStation®Plus-maandabonnement (bestaande leden krijgen een maand gratis).

    Zodra de details bekend zijn, publiceren we de lijst met alle Welcome Back-aanbiedingen in jouw land op eu.playstation.com/welcomeback.

    Nogmaals bedankt voor je geduld en steun terwijl onze teams overal ter wereld hun best doen om PSN weer online te krijgen.

    Het allerlaatste nieuws vind je op eu.playstation.com/psnlatest en op PlayStation.Blog op blog.eu.playstation.com. Je kunt ons ook volgen op twitter.com/PlayStationNL

    We hopen je binnenkort weer online te zien,

    Het PlayStation Network-team

    zo te zien is psn weer online jammer dat ik bij mijn moeder niet online kan

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Mooi, dan kan op dit topic een slotje.

    ADMIIIIIIIIIIIIN !? :$

  6. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Mooi, dan kan op dit topic een slotje.

    ADMIIIIIIIIIIIIN !? :$

    ja deze topic is oud!

  7. 1 XP
    s01andy's avatar

    Want to eliminate all the cell phone noise? There is an extremely approach for that nowadays: using a cell phone jammer. Devices of the kinds such phone jammer, wifi jammer is designed to jam unwanted signal within an specific effective range so that their will be no inappropriate cell phone ringing or network connection.