Forum

Topic: Belangrijk! Voor mensen die een E-mail adres verzonnen hebben voor PSN!

Anoniem's avatar

When you change your password, an email message may be sent to the email address registered with PlayStation Network (your sign-in ID). If you cannot receive messages at your registered email address, you will not be able to change your password.

If you cannot receive messages at the email address you have registered as your sign-in ID, prepare an email address that you can use to receive messages and contact us at uk.playstation.com/contact before you attempt to change your password.

Bron: http://uk.playstation.com/ps3-361/

If you invented an e-mail address for your account, e-mail them at uk.playstation.com/contact before you change your password.

Voor ons dus denk ik nl.playstation.com/contact

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    omfg waarom doen ze dit weer…

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Had het nog voorspeld, herinner je je dat nog Robert?
    LMFAO, ben ik blij dat ik m’n e-mail valid heb 😀

  3. Engel_des_Doods's avatar

    Damn ik zie het wel!

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Komt ineens te binnen dat je ook alleen je e-mail kan veranderen?
    Als je nou eerst je mail veranderd, en dan je Password, dan is er toch geen probleem?

  5. 542 XP
    xENDYMiiONx's avatar

    ik had dus een nieuw windows live id geregristreed speciaal voor me nieuwe psn.
    nu opeens was deze windows id weer beschikbaar ofzo en kan ik dus niks :/

  6. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    bel gewoon naar sonyyyy…….

  7. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    bel gewoon naar sonyyyy…….

    This topic is solved allreayyyyyyy?

  8. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    windows live mails : is nu alleen maar gezeik ermee , dus je moet gewoon niet meer gebruiken die msn live/com/nl mails.
    ik heb nu problemen mee 😀

    reden is:

    ik voer mij email in en mij pass en dan inloggen, zegt tie dat die fout is password/email

    als ik vergeten doe alles invullen voor vragen alles is weer opgelost , maar elke dag andere pagina van windows live mail , nu is er ook outlook live mail , ik vindt niet tevreden msn hotmails .

    geef mij maar echte email , en dat heb ik gelukkig ik kan meer als 10000 emails aanmaken, op 1 mail. dat terecht komt.