Forum

Topic: Iemand ervaring met internet abbo Ziggo z3

Anoniem's avatar

Dit is het op 1 na duurste internet van ziggo en mijn vraag is als dit voldoende download snelheid heeft.
Er zijn namelijk nog 3 gebruikers op dit internet en ik wil kunnen downloaden als ik op de ps3 online ben :happy:
https://www.ziggo.nl/#producten/internet/z3/tabs/1/overzicht/

UPDATE: Het internet is aangesloten en wanneer ik een speedtest doe heb ik 51 mbs.
Draadloos kan ik geen verbinding maken, met de laptop en de playstation niet.
De signaal sterkte is matig, dus het zou eigenlijk moeten gaan.

Als ik hier een (goedkope) router tussen zet die ik aansluit via de kabel wordt het internet dan trager ?
Of is er een oplossing die beter is.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 143 XP
    polopolo's avatar

    Dat zou eigenlijk genoeg zijn voor alles wat je wil doen.
    Zelf heb ik de duurste abbo van Ziggo, daar heb ik totaal geen problemen mee. 🙂 Heel soms valt het internet uit, maar dat is dan ook van korte duur.

  2. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Hangt ook vanaf hoe snel je wilt downloaden tijdens het gamen. Als je het goedkoopste abonnement zou nemen kan je ook nog downlaoden + gamen. Je moet alleen je downloadsnelheid cappen tot een lager maximum.

  3. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    –^

    Wat hij zegt. Als je download + online gaat gamen ligt het eraan hoe snel je wilt downloaden. Laat jij je download op 100% dan pakt hij jou volledige internetsnelheid weg.
    Als je met 3 personen online bent kan wel heb ik hier ook maar dan downloaden wij niet. Alleen beetje op internet kijken enzo. En als jij het niet erg vind af en toe extra lag te krijgen tijdens het online game is het wel goed.

  4. 156 XP
    M-judy's avatar

    Momenteel is hier het goedkoopste internet van ziggo.
    Wanneer er iemand op de laptop surft kan ik niet meer online.
    Downloaden moet ik nog niet eens aan denken, een film van 800Mb duurt 3 dagen haha !

  5. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Woow dat is fucked. Dus jij kan niet vaak gamen 😛

  6. 156 XP
    M-judy's avatar

    Dat zou eigenlijk genoeg zijn voor alles wat je wil doen.
    Zelf heb ik de duurste abbo van Ziggo, daar heb ik totaal geen problemen mee. 🙂 Heel soms valt het internet uit, maar dat is dan ook van korte duur.

    Van jou wil ik wel eens een speedtestje zien 😀
    Is dat het z3 pakket of die van 100 nogwat

  7. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    ik gebruik upc en internet werkt best goed

  8. 156 XP
    M-judy's avatar

    I need help !!! 😀