Forum

Topic: Firstlook 2011

Anoniem's avatar

Wie gaat er heen :D?

Ik heb net mijn kaartjes gekocht 😀 lekker op tijd 😀

Op zaterdag 1 en zondag 2 oktober vindt in de Jaarbeurs Utrecht de vierde editie van het grootste en meest prestigieuze game-evenement van Nederland plaats: Firstlook 2011. En het dak gaat er nog harder af dan voorheen. De verhuizing naar de Jaarbeurs zorgt er namelijk niet alleen voor dat Firstlook groter (geen 4000 m² maar 7000 m²), diverser (Games, Gadgets & Gear) en vetter dan ooit zal zijn, de toegangsprijs gaat ook nog eens flink omlaag. Voor nog geen TIEN euro (ruim een halvering ten opzichte van vorig jaar), kun jij straks als allereerste proeven van wat mogelijk het beste najaar voor gamers ooit wordt.

Want ga maar na: in een paar maanden tijd zien krakers als Battlefield 3, Uncharted 3: Drake’s Deception, Gears of War 3, The Elders Scrolls V: Skyrim, F1 2011, The Legend of Zelda: Skyward Sword, Assassin’s Creed: Revelations, FIFA 12, Prey 2, Batman Arkham City, Max Payne 3, Forza Motorsport 4, PES 2012, Saints Row: The Third, The Darkness II en Modern Warfare 3 het licht en zijn er de launches van de NGP en de iPhone 5. Beter dan dit gaat het niet worden.

Firstlook 2011 heeft daarmee alles in zich om een groot succes te worden. En jij kunt jouw kaarten nu al veilig stellen. Voor de snelle beslissers hebben we namelijk een gelimiteerd aantal ‘early bird-tickets’ van 8 euro klaar staan. Oftewel, koop nu je kaart en haal nog eens twee euro van die toch al belachelijk lage prijs af. Wees er wel snel bij, want op = op!

Wil je op de hoogte blijven van al het nieuws rondom Firstlook, volg Firstlook dan via Twitter, Facebook of deze website. De komende tijd zullen daar ook een aantal leuke acties plaatsvinden die alleen voor leden toegankelijk zijn.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Vettt ! 😀

  2. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik ga ook erheen maar wel op zaterdags en zondags voor 25 ticket met vip 10 euro ik neem er twee ik ga daarzo hotel slapen hiii

  3. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Ik ga misschien naar firstlook, lijkt me wel vet om ff BF3 en MW3, UC3 en nog meer games te checken!

    Hoop dat het niet zo extreem druk is maar dat zal het wel weer zijn.