Forum

Topic: Logitech Driving Force GT Rempedaal probleem

Anoniem's avatar

Hee mensen,

ik zit hier met een serieus probleem, ik startte GT5 op en merkte iets heel raars. Mijn auto hield niet op met remmen. Vervolgens zet ik de pc aan en plug ik daar mijn stuurtje in, zie ik in het configuratieschem staan (terwijl ik niet aan het rempedaal zit) dat hij op 3% ingedrukt staat. De enige oplossing die ik nu gevonden heb is met m’n voet het rempedaal het laatste stukje omhoog trekken. Maar omdat nou een hele race te gaan zitten doen is ook een beetje irritant. Hij is nog geen 2 jaar oud en ik race er ook absoluut niet vaak mee. Ook merk ik dat mijn gaspedaal stil is als ik hem indruk en loslaat maar mijn rempedaal niet, die maakt een soort van tikgeluid bij het indrukken. Weet iemand iets? Zou namelijk echt een beetje zonde zijn van mijn 95 euro:disgust1:.

Alvast bedankt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    weet niet precies hoe die werkt, maar zou dat aan een veer kunnen liggen? zou je misschien eens voorzichtig open kunnen maken en kijken of er een veer in zit die misschien wat oud is ofzo. geen idee anders.

  2. 80 XP
    multikill08's avatar

    Ik mail anders Logitech wel, openmaken lijkt me nog niet zo’n geweldig idee er zit als het goed is nog fabrieksgarantie op.

  3. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    laat ff weten wat het antwoord is? ik heb ook zo’n zelfde stuurtje, en veel anderen hier ook volgens mij. mocht dit bij ons ooit gebeuren, zou wel makkeljk zijn als we weten wat de oplossing is 😉

  4. 593 XP
    tovenaar's avatar

    ik heb een soortgelijk probleem ook gehad… mijn gaspedaal bleef op 30 % hangen. heb toen het pedalenset uit elkaar gehaald, wat overigens heel makkelijk was. en zag dat de veer van de pin af was geschoten. deze er weer omheen gedaan en het probleem was opgelost.. trek bij het uit elkaar halen niet de 2 delen als een maple uit elkaar want dan schieten de pedalen omhoog.

  5. 63 XP
    svenmans's avatar

    Mss is dit een optie? Je kan het altijd eens proberen 😉

    http://www.youtube.com/watch?v=_Urlmz9ywns&feature=related