Forum

Topic: Welke accessoires wil jij voor de PS Vita zien?

Anoniem's avatar

Met de release van de PS Vita die steeds dichterbij komt en het steeds groeiende assortiment aan launchgames missen we toch wel iets in de huidige line-up.. toffe accessoires! Naast de standaard accessoires als een kick-ass hoesje, screen protectors en in dit geval wellicht zelfs een stylus zijn er natuurlijk weer een hoop mogelijkheden voor de Vita.

Welke accessoires zou je zelf willen zien voor de Vita bij de launch? Laat het ons weten!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 46 XP
    krezihenki's avatar

    misschien een headset om online mee te gamen πŸ˜›

  2. 1562 XP
    dikked's avatar

    mooie oordopjes en een fatsoenlijk hoesje. De PSP had wel fatsoenlijke hoesjes maar nooit echt één die er mooi uit zag en waar je je games in kan bewaren, je moest altijd kiezen πŸ˜›

  3. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Een batterij die lang meegaat:P

  4. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    draadloos stop contact !

  5. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    draadloos stop contact !

    ik heb geen psvita maar de mening van fatalz is echt nice draadloos stop contact

  6. 1402 XP
    Selec1's avatar

    ik heb geen psvita maar de mening van fatalz is echt nice draadloos stop contact

    Draadloos stopcontact? Dat je alleen maar 2 gaatjes hebt zweven waar je een stekker in kan doen? Wat is daar het nut van? 😐

  7. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Draadloos stopcontact?
    Die bestaat, een soort van.
    Voor € 20,- bij de Albert Heijn:
    http://www.yamihoshi.nl/files/images/PortableVitaCharger.JPG
    Op mijn Nexus One, werkt het.
    Op mijn 3DS, werkt het.
    Op mijn DS Lite, werkt het.
    Op mijn DS Phat, werkt het.
    Alleen op mijn Vita werkt die (volgens mij) niet, maar het is alsnog erg handig.

    Althans, ik weet niet zeker of die op de Vita werkt, aangezien het moeilijk te controleren is, als de batterij volgeladen is.

    De foto laat zien, dat de 3DS ook een grote fan is van PSX-Sense. f(^_^)

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Draadloos stopcontact?
    Die bestaat, een soort van.
    Voor € 20,- bij de Albert Heijn:
    http://www.yamihoshi.nl/files/images/PortableVitaCharger.JPG
    Op mijn Nexus One, werkt het.
    Op mijn 3DS, werkt het.
    Op mijn DS Lite, werkt het.
    Op mijn DS Phat, werkt het.
    Alleen op mijn Vita werkt die (volgens mij) niet, maar het is alsnog erg handig.

    Althans, ik weet niet zeker of die op de Vita werkt, aangezien het moeilijk te controleren is, als de batterij volgeladen is.

    De foto laat zien, dat de 3DS ook een grote fan is van PSX-Sense. f(^_^)

    Laadt dat niet verschrikkelijk langzaam op?

  9. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Zo veel heb ik het nog niet getest, ik heb het namelijk maar sinds vanmiddag.

  10. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik heb ook een draadloze stopcontact van Duracell, echt vet handig voor in nood ofzoiets dergelijks.

    Hij laad mijn Galaxy S+ volledig op, even snel als een normaal stopcontact. En de vultijd is ongvr 3uurtjes.

    Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

  11. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Maar kan je dan draadloos op afstand een apparaat opladen of heb je zo’n “panel” waar je het apparaat tegen aan legt om het draadloos op te laden?

  12. 644 XP
    YamiHoshi.nl's avatar

    Het gaat via een USB Kabel, dus je kunt in principe alle soorten USB Kabels aansluiten, en opladen.
    Zelfs als je via BlueTooth kan opladen (ik zeg maar wat), stop je een BlueTooth Dongle in het USB Poortje, en je kunt draadloos opladen.

  13. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Het gaat via een USB Kabel, dus je kunt in principe alle soorten USB Kabels aansluiten, en opladen.
    Zelfs als je via BlueTooth kan opladen (ik zeg maar wat), stop je een BlueTooth Dongle in het USB Poortje, en je kunt draadloos opladen.

    Maar het is dan niet draadloos opladen dus. πŸ˜›

    Je gebruikt nog steeds een kabel…

    Wat ik bedoel is Γ©cht draadloos op afstand opladen. Je stopt een WireLess Charging Transmitter in het stopcontact en je kan alle draadloze apparaten die je binnen en straal van 2 meter van de Transmitter legt opladen… (mits die apparaten bepaalde hardware hebben die vereist is om draadloos op afstand te kunnen opladen) πŸ˜›

  14. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    patty dat dacht ik ook πŸ˜› zij wel vet zijn XD

  15. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    patty dat dacht ik ook πŸ˜› zij wel vet zijn XD

    Het bestaat ook echt. πŸ˜›

    Grappig, een aantal jaren geleden zeiden mensen nog dat je nooit draadloos zou kunnen opladen en dat je nooit een draadloos stopcontact zou kunnen hebben. Toen kwam technologie en deelde die mensen een bitchslap uit, lol. xD

  16. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Het bestaat ook echt. πŸ˜›

    Grappig, een aantal jaren geleden zeiden mensen nog dat je nooit draadloos zou kunnen opladen en dat je nooit een draadloos stopcontact zou kunnen hebben. Toen kwam technologie en deelde die mensen een bitchslap uit, lol. xD

    hahahahaa XD