Forum

Topic: Schijfuimte overzicht

Anoniem's avatar

Is er een mogelijkheid om in één overzicht/oogopslag te zien hoeveel schijfruimte je verbruikt hebt door de (save)games? 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    onder instellingen kun je systeem informatie bekijken, staat je FW en vrije ruimte.

  2. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Hij heeft het over een overzicht van waar hij z’n schrijfruimte aan besteed heeft. Zover ik weet kan dat niet. Alleen je totale schijfruimte kun je zien bij systeeminformatie

  3. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    volgens mij alleen door al je savegames te kopieren naar je ps+ cloud of een USB stick. kost je even wat tijd, maar dan heb je wel in 1 oogopslag de grootte van je savegames 😉

  4. 29 XP
    kimigahiro's avatar

    Ik zal eens ff vogelen.. 😉 Dankje voor de info!
    Ps. Ik ben geen hij maar een zij haha!

  5. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Ik zal eens ff vogelen.. 😉 Dankje voor de info!
    Ps. Ik ben geen hij maar een zij haha!

    Ja of gewoon alles bij elkaa roptellen, dat doe ik altijd, is ook nog eens goed voor je hoofdrekenskills. BTW aangezien je een meisje/vrouw bent, ik ben ook een meisje en ik zou graag eens met wat meer vrouwen willen gamen. Als je geïnteresseerd bent kun je me een persoonlijk bericht sturen op Sense (A)

  6. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ja of gewoon alles bij elkaa roptellen, dat doe ik altijd, is ook nog eens goed voor je hoofdrekenskills.

    We zitten in een wat verdere tijdperk ….

  7. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    We zitten in een wat verdere tijdperk ….

    Ja nou het is toch een goede tip? Ik vind iets op een USB stick zetten omslachtig, ook al is het modern. Ik kan prima hoofdrekenen, gaat best snel. :p

  8. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ja nou het is toch een goede tip?

    Dat zeg ik niet . :p

  9. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Kan het niet via een homebrew applicatie? Moet wel je PS3 gejailbreakt zijn natuurlijk.

  10. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    xD wat is er mis met hoofdrekenen xD dat lijkt me makkelijker dan aan de instellingen van je PS3 klooien, of ben ik nu simple minded? (A)

  11. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Moet wel je PS3 gejailbreakt zijn natuurlijk.

    Dat ga ik vanavond/morgen proberen te doen, lijkt me een goede zet.

    wat is er mis met hoofdrekenen dat lijkt me makkelijker dan aan de instellingen van je PS3 klooien, of ben ik nu simple minded?

    Niks! Helemaal niks hoor! xD

  12. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Niks! Helemaal niks hoor! xD

    Waarom krijg ik het idee dat je me belachelijk maakt? :p

  13. 29 XP
    kimigahiro's avatar

    We zitten in een wat verdere tijdperk ….

    Lol! Lang leve het nieuwere tijdperk dan maar 😉