Forum

Topic: Ps3 zwart scherm

Anoniem's avatar

Ik heb een kapotte ps3 gekocht om te proberen te repareren.

Als ik hem aanzet blijft het scherm zwart ook hoor ik geen geluid.

Ps3 functioneerd verder goed naar mijn idee, groen light,blu-ray lezer werkt als ik er iets in doe.

Ik probeer nu al een hele tijd in de recovery mode te komen maar dit lukt niet.

Ik probeer het volgende:

-Ik zet hem aan (groen light een beep)
-Ik druk op power en hou hem ingedrukt, na +- 10 sec schakelt hij gewoon uit(en een beep, terug naar standby). ik heb al meerdere kere dit overnieuw gedaan maar geen success.

Ik hoop dat iemand hiermee mij kan helpen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    hoe sluit je hem aan? HDMI of gewoon scart? Als je er maar 1 hebt geprobeerd zou je kunnen proberen om de andere aansluiting eens te gebruiken. (misschien is een van de poorten kapot).
    zie je als je hem aanzet wel activiteit van de harddisk (die lampjes bij de USB poorten)?

  2. 2 XP
    Wouter1992's avatar

    Ik heb hem alleen via scart geprobeerd, ik heb geen hdmi kabel.

    Ik zal wel een goedkope kopen om te testen.

    De scart kabel is wel goed, ik heb gem door gemeten.

    Wat ik zo raar vind is dat ik niet in recovery kan komen, ik weet dat de firmware 3.0 of meer is dus zou dit mogelijk moeten zijn.

    De hdd led brand niet , de harde schijf doet het wel, ik heb hem aan me computer gehangen (waar ik hem van gekocht heb heeft zijn hdd geformateerd, maar normaal zou de ps3 een melding moeten geven dat de hdd geformateerd moet worden?

  3. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Noujaa, ik weet het ook niet, kan je deze site wel aanbieden: http://www.consoleshop.com/home.php?cat=308
    Hebben ze allemaal onderdelen voor je PS3.