Forum

Topic: PlayStation 3 opmerking bug?

Anoniem's avatar

Ik startte mijn PS3 op en wou mijn vriend een berichtje sturen, toen zag ik dat hij dezelfde opmerking had staan als mij. Eerst dacht ik dat hij een grapje maakte. Maar toen scrollde ik verder naar beneden bij mijn andere vrienden die online waren en die hadden ook dezelfde opmerking staan. Dus je zag zowat iedere keer dezelfde opmerking staan die ik had! En toen vroeg ik aan mijn vriend die het ook had, hij had het dus ook.
– Ligt dit probleem aan update 2.40???
– Of ligt het gewoon aan mijn PS3 en de PS3 van mijn vriend??
– Heb jij ook dit probleem??

Greetz,global:tuffguy:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik denk dat dit probleem aan de profile server van SCEE ligt, ik heb het nog niet gehad iig.

  2. 280 XP
    Julian's avatar

    Zojuist keek ik op het insidegamer forum en daar hebben meerdere mensen problemen sommige komen niet eens online.
    Waarschijnlijk zijn ze bezig met de firmware 2.40..

  3. 454 XP
    arwin1993's avatar

    ik heb zelf het probleem niet heb wel het idee dat headsets het minder goed doen er zijn nu wat mensen als ik call of duty doe altijd piepen zei hebben dat als ik praat en andersom.Zijn er mensen die dit ook hebben?heb zelf de jabra van warhawk.had hiervoor daar nooit last van…

  4. 209 XP
    Xemurai's avatar

    Zelfde probleem hier, ik dacht bij de eerste dat hij een grap uithaalde. Maar al verder scrollend had haast iedereen dezelfde opmerking :p

  5. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik heb hier ook last van gehad, filmpje gemaakt…
    [ame=”http://nl.youtube.com/watch?v=HZMNzfT0PJ0″]YouTube – PS3 FW2.4 Bug?[/ame]

    Het is gebeurt nadat ik geupdate heb naar 2.4, en het heeft hier ook zeker iets mee te maken.
    Overgens waren er bij mij mensen online met mijn comment, die werkelijk niet in PSN ingelogd waren. (Gevraagd @ msn)

    PS. stoer dat hij youtube filmpjes automatisch embed. 🙂

  6. 209 XP
    chrisnl's avatar

    had ik ook toen ik jarig was precies zeg er wel lol uit er stond bij iedereen christiaan gefeliciteert!!! was wel lol toen

  7. 421 XP
    Rhox's avatar

    Kun je dus misbruik van maken als je enkele dezelfde vrienden hebt :p

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Nutteloze bump? :p Die bug is inmiddels gefixt, hehe.