Forum

Topic: Gamesharing

Anoniem's avatar

Ik heb een aantal vragen betreft Gamesharing;

1. Kun je voor het gamesharen verbannen worden?

2. Als je met een vriend gaat gamesharen, kunnen jullie dan wel tegelijk de mappack van bijv. Blackops gebruiken?

met vriendelijke groeten,

Explode_TearzX

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 253 XP
    lauwie's avatar

    1. nee je kunt niet gebannen worden aangezien je zelf betaald hebt voor de game.

    2. ja, je kunt zelf tegelijk of samen spelen. aangezien het mappack op de ps3 staat.

    http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/lauwie007.png

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    1. Kun je voor het gamesharen verbannen worden?

    Nee, wel voor andere hacks. Zoals een homebrew erop zetten.

    2. Als je met een vriend gaat gamesharen, kunnen jullie dan wel tegelijk de mappack van bijv. Blackops gebruiken?

    Ja, dat doe ik al jaren. Het is wel 1 groot nadeel, ik had beide map-packs van MW2, maar door die lange Offline van PSN Store zijn die weggegaan.

  3. 253 XP
    lauwie's avatar

    Nee, wel voor andere hacks. Zoals een homebrew erop zetten.

    Ja, dat doe ik al jaren. Het is wel 1 groot nadeel, ik had beide map-packs van MW2, maar door die lange Offline van PSN Store zijn die weggegaan.

    dat is dus exact wat ik zie.

    en ik vraag me wel af heo het komt dat het map-pack is weg gegaan. niet zelf perongelijk verwijdert??

  4. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Hoe moet je sharen dan Ik wil cod mw2 map pack wel share met ……. iemand?
    En hoeveel keer mag je sharen?

  5. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    je account mag op 5 ps3’s actief zijn, deze 5 kunnen dus alles van jou downloaden, bij deze 5 zit je eigen ook bij, dus op 4 andere nog. Nu weet je ook meteen hoe je shared, gewoon op een andere ps3 inloggen op jou account, de content downloaden, tijdens download ken de persoon terug op zijn eigen account, daar het verder downloaden en het dan installeren, jou account moet wel altijd op die ps3 actief zijn. Je mag altijd wel je wachtwoord veranderen zodat die persoon er niet meer op ken, maar wel gewoon de content gebruiken kan.

  6. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Mm ok die gedachte vind ik niet zo heel mooi.
    Dat mensen moeten inloggen op mijn account.
    bedankt voor info 🙂

  7. 36 XP
    explode_tearzX's avatar

    Mm ok die gedachte vind ik niet zo heel mooi.
    Dat mensen moeten inloggen op mijn account.
    bedankt voor info 🙂

    Als je het met je vrienden doet is het toch niet erg om te sharen? en je pass te geven?

  8. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Klopt maar in mijn vorige reply gaf ik aan wel te willen sharen met mensen hier op het forum.
    maar aangezien niemand mijn vriend is maakt het er niet makkelijker op.
    Dus zou ik mensen moeten vertrouwen dat ze niets verkeerd doen met mijn account.

    Als je het met je vrienden doet is het toch niet erg om te sharen? en je pass te geven?

  9. 253 XP
    lauwie's avatar

    heb je gelijk in. ik heb er ook wel over na gedacht (om op dit forum te sharen) maar vond het ook niet fijn. en helaas kopen mijn vrienden niks in de psn store 🙁 .en ik heb dus ook het map-pack voor mw2 niet. wel andere dingen zelf gekocht(A)

    btw. als je nog geld op je acc hebt staan kunnen je vrienden (of andere) het ook gebruiken. dus je moet in iedergeval ff je geld op maken (niet verspillen).

    btw2. er staan wel erg veel ( en ) in mijn bericht…

  10. 36 XP
    explode_tearzX's avatar

    btw2. er staan wel erg veel ( en ) in mijn bericht…

    dat zeker 😉
    Maar het is dus 80% Safe?

  11. 253 XP
    lauwie's avatar

    ja. Als je er zeker van wil zijn dat diegene niet op jouw account gaat kun je je wachtwoord gewoon veranderen.

  12. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ik share altijd met 2 andere,5 euro voor 5 maps is niet veel!

  13. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Misschien doet die persoon wel heel aardig maar ben je zo je account+geld kwijt
    je kan wel heel aardig over komen maar gewoon een kut persoon zijn.

    ja. Als je er zeker van wil zijn dat diegene niet op jouw account gaat kun je je wachtwoord gewoon veranderen.

  14. 253 XP
    lauwie's avatar

    als je gewoon shared met een vriend gaat diegene jouw account niet stelen.

    daar heb je vienden voor.

  15. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Misschien doet die persoon wel heel aardig maar ben je zo je account+geld kwijt
    je kan wel heel aardig over komen maar gewoon een kut persoon zijn.

    Je moet sowieso nooit je creditcard aan een account koppelen naar mijn idee. Zet er gewoon geld op met een PSN card. In het ergste geval ben je dan misschien 20 euro kwijt ofzo

  16. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    je moet mensen hebben die je echt vertouwd beste mattie neef neefje enzovoor….