Forum

Topic: reviews multiplayer + singleplayer

Anoniem's avatar

Ik heb dit al enig tijd willen vragen..

Waarom word er alleen van call of duty & killzone een aparte review geschreven over SP en MP en van de rest van de games niet. Ik snap niet waarom als je het bij 2 games doet dit dan niet toepast bij de rest. Games zijn games, reviews zijn reviews?
Denk dat menig gamer dit zeker zou waarderen.

// leroy

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Meestal doen we dit alleen bij hele grote titels waar de multiplayer een zeer belangrijk onderdeel is. Natuurlijk is het bij games als Duke Nukem, Gran Turismo 5, Tekken 6 of weet ik veel wat, ook belangrijk. Maar de focus ligt daar toch wat lager.

  2. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Killzone omdat het een nederlandse release is dat maakt het toch wel heel speciaal denk ik.
    Call of duty battlefield zijn toch wel een van de grootste games.

  3. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ja,bf,cod en killzone zijn toch grote games

  4. 127 XP
    LEROYJ's avatar

    nee duidelijk dat dat het geval is, maar zou het toch niet fijn zijn als je het aspect van wat belangrijk niet zo commercieel neemt en gewoon de eerste bent die bij elke game de multiplayer gescheiden houd. Want wat voor jou of je collega belangrijk is kan het verschillend zijn. Ik had namelijk wel een multiplayer van crisis 2 of uncharted 2 gewild maar iemand anders heeft liever weer call of duty of battlefield. Ik denk gewoon dat als jullie hier de primeur in zijn mensen reviews over het algemeen veel meer zullen waarderen en lezen. Zit zelf in de commerciele wereld en probeer gewoon met een open mind mee te denken met jullie succes.

    // leroy

  5. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    hij heeft wel een punt,van uncharted wil ik het ook sowiezo;)