Forum

Topic: psx-sense mobiele pagina.

Anoniem's avatar

Aller eerst wil ik even mijn complimenten geven over de mobiele versie van psx. Het ziet er mooi uit en doordat het zo donker is worden je ogen niet geirriteerd.

Maar als ik op mijn macbook naar psx-sense.nl ga dan krijg ik automatisch de mobiele versie. Ik kan wel de schakelaar onderaan de pagina omzetten maar dat onthoud niet als ik Opera (mijn web-browser) opnieuw opstard. Ik weet dat Opera om problemen vraag (Al helemaal op een mac 🙂 )

Maar is er geen oplossing? Bijvoordbeeld: m.psx-sense.nl te maken. Zodat als ik naar psx ga niet gelijk op de mobiele site kom.

Heeft iemand anders ook dit probleem, of weet iemand een oplossing?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

24 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Hi Lauwie,

    Zou ik je user-agent van je browser mogen? Ga naar www.watismijnip.nl en dan zie je een regel ‘user-agent’ die zet er ongeveer uit als dit:

    Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_6_7) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Chrome/12.0.742.100 Safari/534.30

    Dat is dan de mijne.

  2. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Hey magnet, zou je dat voor mij ook kunnen regelen? ik den kdat er ook wel veel mensen zijn met net zo’n mobiel 🙂
    mijn user agent in Opera is:

    Opera/9.7 (Windows NT 5.1; U; en)

    en in internet explorer is hij:

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 8.12; MSIEMobile 6.5)

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Hey magnet, zou je dat voor mij ook kunnen regelen? ik den kdat er ook wel veel mensen zijn met net zo’n mobiel 🙂
    mijn user agent in Opera is:

    Opera/9.7 (Windows NT 5.1; U; en)

    en in internet explorer is hij:

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 8.12; MSIEMobile 6.5)

    Krijg je ook de mobiele website op je PC te zien?

  4. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    nee, op mijn pc krijg ik gewoon de normale website te zien, en op mijn telefoon ook, en dan is de site ook helemaal vervormd zeg maar.
    die twee user agents zijn allebei van mijn telefoon, zitten twee browsers op. 🙂

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    nee, op mijn pc krijg ik gewoon de normale website te zien, en op mijn telefoon ook, en dan is de site ook helemaal vervormd zeg maar.
    die twee user agents zijn allebei van mijn telefoon, zitten twee browsers op. 🙂

    Prob eens nogmaals met IE Explorer op Wm 6.5

  6. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Prob eens nogmaals met IE Explorer op Wm 6.5

    Dat werkt perfect!
    Net zoals op Opera 10.
    Sorry dat ik me er eventjes mee bemoei, maar heb zelf ook WM 6.5 op m’n oude telefoon 😉

  7. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Dat werkt perfect!
    Net zoals op Opera 10.
    Sorry dat ik me er eventjes mee bemoei, maar heb zelf ook WM 6.5 op m’n oude telefoon 😉

    Mooi zo, nog meer user agents hierow xD?

  8. 253 XP
    lauwie's avatar

    Hi Lauwie,

    Zou ik je user-agent van je browser mogen? Ga naar www.watismijnip.nl en dan zie je een regel ‘user-agent’ die zet er ongeveer uit als dit:

    Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_6_7) AppleWebKit/534.30 (KHTML, like Gecko) Chrome/12.0.742.100 Safari/534.30

    Dat is dan de mijne.

    mijn user-agent =
    Opera/9.80 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.5.8; U; nl) Presto/2.8.131 Version/11.11

  9. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    mijn user-agent =
    Opera/9.80 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.5.8; U; nl) Presto/2.8.131 Version/11.11

    Die zou geen problemen moeten geven , de volgende browsers worden gezien als mobile:

    (up.browser|up.link|mmp|symbian|smartphone|midp|wap|MSIEMobile|IEMobile|phone|android)

  10. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    mijn blackberry word ook gepakt egt nogmaals bedankt

  11. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    hij lijkt het nu te doen. thnxs hoor. 🙂

  12. 46 XP
    krezihenki's avatar

    site werkt perfect op m’n HTC Desire 😀

  13. 253 XP
    lauwie's avatar

    ja de mobiele versie werkt ook perfect op mijn macbooc. 🙁
    moet nu elke keer zelf die schakelaar overhalen (onderaan de pagina).

  14. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    ja de mobiele versie werkt ook perfect op mijn macbooc.

    Neem aan dat 🙁 een fout is van 🙂

    :rofl1:

  15. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Neem aan dat 🙁 een fout is van 🙂

    :rofl1:

    Tuurlijk niet xD Op de PC krijgt die de Mobiele versie? Dat is toch meer een 🙁 dan een 🙂 xD

  16. 46 XP
    krezihenki's avatar

    Tuurlijk niet Click here to enlarge Op de PC krijgt die de Mobiele versie? Dat is toch meer een Click here to enlarge dan een Click here to enlarge Click here to enlarge

    Hahahaaha xD:rofl1:

  17. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Tuurlijk niet xD Op de PC krijgt die de Mobiele versie? Dat is toch meer een 🙁 dan een 🙂 xD

    Oh … xD

    Tuurlijk niet Click here to enlarge Op de PC krijgt die de Mobiele versie? Dat is toch meer een Click here to enlarge dan een Click here to enlarge Click here to enlarge

    Hahahaha, die Quote doet het hem! xD

  18. 46 XP
    krezihenki's avatar

    Hahahaha, die Quote doet het hem! xD

    Sorry een foutje maken is menselijk :$

  19. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Als ik op mijn mobile provider ben pakt mijn telefoon de site niet er staat neem contact op met site admin. Maar op wifi werkt hij perfectos zal evve opera mini downloaden kijken hoe dat werken.

  20. 80 XP
    larsoss's avatar

    Hij werkt perfect op een Samsung Wave. Ziet er ook goed uit, en is zeker sneller. Ik maak er elke dag gebruik van!

  21. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Van het ene op het andere moment kan ik bij een post op PSX-Sense (mobiele versie) niet naar beneden scrollen naar de reacties.. (ik zie alleen de eerste reactie) Ik zit op een iPod Touch (4de generatie met iOS5) en ik dacht laat ik het maar ff melden.

    Hoop dat het probleem snel opgelost word. 🙂

  22. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Kunnen jullie op de iPad ook zorgen dat het een soort app word als je toegevoegd aan begin scherm :)?!

  23. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Van het ene op het andere moment kan ik bij een post op PSX-Sense (mobiele versie) niet naar beneden scrollen naar de reacties.. (ik zie alleen de eerste reactie) Ik zit op een iPod Touch (4de generatie met iOS5) en ik dacht laat ik het maar ff melden.

    Hoop dat het probleem snel opgelost word. 🙂

    Yeah klopt ging wat mis in de comments sectie, mot als goed is nu weer werken.

  24. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Yeah klopt ging wat mis in de comments sectie, mot als goed is nu weer werken.

    Klopt. Thx. 🙂