Forum

Topic: wipeout doet het niet uit welcome back pakket

Anoniem's avatar

Hallo allemaal.
Heb van de week WIpeout gedownload uit het welcome back pakket.
Wanneer ik hem opstart geeft die aan van dat er eensleutel bestand gemist wordt en dat ik hem moet downloaden uit me downloadlijst.

Ik weet begod niet hoe ik dit oplos.
Heb in de downloadlijst gekeken, maar niks terug gevonden..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 253 XP
    lauwie's avatar

    Heb zelf nog helemaal niks uit die lijst gedownload maar als je het gewoon opzoekt in de psn store kun je het ook opniew downloaden.

    (Dus weer naar de welcome back programma gaan en opnieuw whipe out kiezen. Als het niet in je download geschiedenis staat dan kun je het wel opnieuw downloaden.)

    Dit is gewoon wat ik denk, heb er geen ervaring of iets mee. Gooi ook niks weg voordat je het opniew gaat downloaden.

  2. 41 XP
    Bhola's avatar

    Heb ik al gedaan. heb het al 3 x opnieuw gedownload. Maar wanneer ik de spel installeer en opstart zegt die, dat hij een sleutelbestand mist. Download deze in de psn store vanuit je downloadlijst?

  3. 203 XP
    IsayMiddel's avatar

    heb je alles wel gedownload?
    er zat ook een klein bestandje bij. unlock full game ofzo

  4. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Heb je ook dat Activiveringsgeval erbij gedownload?
    En wat is de melding?
    Start die hem niet op?

  5. 4204 XP
    afca-yuri's avatar

    Uit mn hoofd moest je 3 dingen downloaden voor WhipeOut. WhipeOut zelf, een klein bestandje en de Furry DLC. Kijk ff of je alles wel hebt gedownload en geinstaleerd natuurlijk 😉

  6. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    WhipOut instaleren, dan pas key! Anders nog x key instaleren!