Forum

Topic: Hi internet mobiel

Anoniem's avatar

Yo, ik heb internet op m’n mobiel namelijk Hi Eindeloos is mij wat te traag dus ik wil graag Internet Extra. Nu komt het probleem namelijk je moet naar 1200 bellen om zo’n internet Abbonement te activeren daarin zit juist het probleem ik snap er niks van is onduidelijk allemaal wie heeft er verstand van?

Hi Internet op je mobiel

Wil je internet en e-mail op je telefoon? Kies dan voor een van onze voordelige internetbundels: onbezorgd internetten op je mobiel voor een vast bedrag per maand. Je ontvangt een sms als je internetbundel bijna op is. Daarnaast kun je voor slechts €5 je internetbundel verdubbelen voor een maand.

Hi Internet op je mobiel voordelen

Snel mobiel Internet
Passende bundels voor starters en extreme gebruikers
Handige reminder-sms wanneer je op 50%, 75% en 100% van je bundel zit
Laag buiten bundel tarief (5 cent per MB)
Nieuw: voor maar €5 je Internetbundel voor een maand verdubbelen

Waar kan ik uit kiezen?
Abonnement Je betaalt per maand Tegoed per maand Snelheid
Internet Start* €7,50 200 MB 1,0 Mb/s aanzetten
Internet Extra* €12,50 1000 MB 3,6 Mb/s aanzetten
Internet Extreem* €17,50 2000 MB 7,2 Mb/s aanzetten
Internet zonder bundel €1 per MB nvt 1,0 Mb/s aanzetten

* Deze abonnementen zijn geschikt voor de meeste toestellen, behalve voor de iPhone en BlackBerry.
Heb je al een Internetbundel bij Hi, maar staat deze er niet tussen? Bekijk dan het overzicht van de Eindeloos Online bundels van 2010.


Activeren Hi Internet Extra

Heb je al een Hi Abonnement en wil je Internet op je mobiel activeren, volg dan onderstaande toelichting:

Aan- of afmelden Hi Internet Extra
Bel gratis 1200 om aan of af te melden.

Je data tegoed verdubbelen?
Voor eenmalig €5 krijg je de rest van de maand nog een keer je MB tegoed. Je tegoed verdubbelen kan door de tekst “Verdubbel internet” te sms’en naar 1266.
Je hoeft dit aan het einde van de maand niet uit te zetten. Op de eerste dag van de volgende maand heb je weer je standaard MB tegoed. Je kunt dan opnieuw bepalen of je je MB tegoed wilt verdubbelen.

Over je data tegoed heen?
Ga je structureel over je data tegoed heen. Denk er dan eens aan om een grotere bundel te nemen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.