Forum

Topic: Black ops Split screen FPS drop

Anoniem's avatar

Als ik BO split screen speel met vrienden gaat de FPS rate echt heel erg omlaag, zo komen kogels en weet ik wat allemaal later aan. Tenminste hij laat later zien dan dat het in werkelijkheid gebeurt…

Hebben jullie dit probleem ook? & Ik heb echt alleen bij split screen normaal draait BO gewoon min of meer smooth… het blijft toch BO he 😉

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik speel geel vaak Splitscreen. En dit werkt prima. Loopt flot. En nergens problemen mee. Op dat het beeld soms van grote verandert waardoor er zwarte randen ontstaan :)!
    Verder nergens problemen mee!

  2. 80 XP
    chris100's avatar

    Het kan ook aan je internetverbinding liggen

  3. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Ja, kan ook gewoon lagg zijn of framedrop ofzo

  4. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Het kan ook aan je internetverbinding liggen

    Internet is gewoon goed, Ik lag nooit als ik online speel het zijn echt framedrops

    Ja, kan ook gewoon lagg zijn of framedrop ofzo

    Het zijn dus echt framedrops

  5. 143 XP
    polopolo's avatar

    Hier heb ik zelf ook last van, internet connectie heeft er niks mee te maken. Het is wel zo dat hoe slechter de internet verbinding, hoe erger de FPS drops.
    Vooral als je zelf host bent, is de FPS drops enorm! En aangezien ik hier 120 MB internet heb, ben ik dus vaak de host. 🙁

    Bij “normale” screen werkt alles wel vloeiend, als ik dan weer host ben, werkt alles zelfs nog vloeiender.

  6. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ja ik ben ook heel vaak de host, zou het daardoor komen denk je? Als je indd alleen speelt gaat het wel goed maar met zn 2en krijg je FPS drops….

  7. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Waarom heb ik er dan geen last van:|? Ik ben ook heel vaak host 😛 Wat echt heel kut is want als je dan gaat zijn ze host kwijt xD
    Maar nooit ergens last van 😛 Kan komen omdat ik kleiner tv heb :P? 52 CM ong 😛

  8. 143 XP
    polopolo's avatar

    Welke resolutie gebruik je dan + welke PS3 heb je?

    Ik heb een PS3 Slim en speel Black Ops op 1080I.

  9. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik heb een PS3 Slim en speel Black Ops op 1080I.

    Ik heb een normale PS3 en speel ook op 1080i, en heb ook nergens last van.
    WEEEEIRDD.

  10. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Welke resolutie gebruik je dan + welke PS3 heb je?

    Ik heb een PS3 Slim en speel Black Ops op 1080I.

    Ik heb een ps3 fat & speel op 1080p op een 37” TV @ 60HZ