Forum

Topic: Foutmelding: 80010201

Anoniem's avatar

hoi.

Ik heb sinds een maand geleden ofzo een foutmelding 80010201 gekregen.
Ik heb hem al naar iemand toegebracht die heb gekeken of er een kabel los zat ofzo maar er zat een kabel een beetje scheef.
Die heb weer goed gedaan en bij hem deed die het wel. Dus ik hem opgehaald hier geporbeerd en krijg ik weer die foutmelding.
Ik hem weer een mailtje gestuurd hij zegt het ligt aan je internet.
Maar ik ben niet zo slim met internet dus heb er geen verstand van.

Mischien weten jullie wat ik eraan moet doen.??

MVG

Danny

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    misschien dat je hier even kan kijken.

  2. 18 XP
    Danny#62's avatar

    ik heb daar zonet ff gekeken. maar de code die ik heb staat daar niet tusse

  3. 18 XP
    Danny#62's avatar

    haha die 2e link.

    ik heb die eerste link ff gekeken maar ik ken geen goed engels, toen heb ik het vertaald.
    maar snap niet egt wat ze zeggen over internet, ik ga ook al aan dat ik niet zoveel van internet weet.

  4. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    heb even wat gegoogled voor je. Het lijkt erop dat dit een los kabeltje in je PS3 is.
    Het beste wat je dan kan doen (mocht hij buiten de garantie vallen) is hem zelf openschroeven en even kijken of alle kabeltjes goed aangesloten zitten.
    Ik las ergens dat het meest waarschijnlijke het kabeltje is wat, als je de kap er vanaf hebt gehaald, dan ergens op het moederbord moet zitten.dus alleen de kap eraf halen zodat je de voeding en de bluray drive ziet liggen, en de kabeltjes die zichtbaar zijn even nalopen. Meeste kabeltjes zijn volgens mij ook nog los te krijgen mocht er eentje kapot zijn.
    laat even weten of het gelukt is.

  5. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Waar is de rep button +1

    Hahaa! :rofl1:

    Ben het on-topic met Wouter eens ๐Ÿ™‚

  6. 253 XP
    lauwie's avatar

    on topic: ik hoop voor je dat het probleem is opgelost
    Off-topic: http://www.qooqle.nl/

  7. 18 XP
    Danny#62's avatar

    nee ik heb er nog niks mee gedaan. want ik heb ff gevraagd of een vriend van me wil kijken of me internet wel allemaal goed is enzo.
    maar ik ging hem gisteren ff testen toen deed die het weer, ik helemaal blij.
    moet ik die nieuwste update doen. Start die daarna opnieuw op, krijg ik gelijk weer die foutmelding.
    beetje raar:wacko2:

  8. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    heb even wat gegoogled voor je. Het lijkt erop dat dit een los kabeltje in je PS3 is.
    Het beste wat je dan kan doen (mocht hij buiten de garantie vallen) is hem zelf openschroeven en even kijken of alle kabeltjes goed aangesloten zitten.
    Ik las ergens dat het meest waarschijnlijke het kabeltje is wat, als je de kap er vanaf hebt gehaald, dan ergens op het moederbord moet zitten.dus alleen de kap eraf halen zodat je de voeding en de bluray drive ziet liggen, en de kabeltjes die zichtbaar zijn even nalopen. Meeste kabeltjes zijn volgens mij ook nog los te krijgen mocht er eentje kapot zijn.
    laat even weten of het gelukt is.

    again, ik heb niet voor niets google gebruikt.

  9. 501 XP
    nWo_VuistInSter's avatar

    Klinkt alsof er iets rammelt in die PS3 van je. Soms heb je dat ook bij een versleten koptelefoon, dan is dat kabeltje / contactje versleten en dan hoor je nu eens wel, dan eens geen geluid. Misschien een nieuw kabeltje? Of hij zit er maar half op, en zwabbert heen en weer ofzo :p Datetie af en toe wel en af en toe geen contact maakt. Ik zou het anders ook niet weten joh. Kijk nog eens goed naar die kabel zoals Wouter al aangaf

  10. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    is het gelukt of niet?

  11. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    is het gelukt of niet?

    Ik denk niet dat je daar nog antwoord van krijgt, omdat z’n laatste post om 28-06-11 om 08:58 was……

  12. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik denk niet dat je daar nog antwoord van krijgt, omdat z’n laatste post om 28-06-11 om 08:58 was……

    Haha. Echt hรจ. ๐Ÿ˜› Hij vist altijd een oud topic naar boven. (Niet dat dat in de meeste gevallen niet goed is (Y)) xD