Forum

Topic: Uncharted 3 multiplayer v.s Call of duty

Anoniem's avatar

Nadat de beta geweest is ben ik heel benieuwd naar jullie feedback over de volgende stelling:

”Uncharted 3 multiplayer is vanaf nu een ware tegenstander voor call of duty!”

Wat vind je van de game als je deze naast de meest gespeelde shooter ooit legt.
Graag je mening onderbouwen. Het liefst ook daadwerklijk de online mutliplayer goed gespeeld hebben. De fanboys van call of duty kennen we nu wel en jullie mening hoef ik niet als je de unc3 beta geen kans hebt gegeven(en nee niet 1 potje gespeeld hebben en denken dat je een goed onderbouwde mening kan geven), snap dat er ook mensen zijn die mee praten als anderen wat zeggen, alsjeblieft zeg dan niks want jezelf blijven is het beste..

Ik vind dat uncharted 3 op alle vlakken de beste multiplayer van het jaar kan zijn. De graphics, de gameplay, het editen van je poppetje, de booster, de medal kickbacks, sudden death(awesome!!), 2vs2vs2, de real time maps die continue veranderen waardoor je je speelstijl moet aanpassen(denk aan de map airstrip), en bovenal de maker naughtydog die constant het spel updaten(ook met uc2) om de game fris en nieuw te houden.

hoop dat ik wat reacties krijg, ben benieuwd hoe deze discussie zich zal ontpoppen.

cheers, leroy

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    dit is niet op het zelfde niveau.. u3: teamwork-ThirdPerson-klimme en klauteren en beetje gunneren (korte samenvatting>> geen hardcore shooter, niet verslavend)

    COD: op het algemeen geen teamwork
    , hangt er van af of je gewoon TDM joint of met een clan bezig ben (nWo <3 ) en een war hebt--- FirstPerson- gwn rennen en knalle op alles wat er beweegt >🙂
    (korte samenvatting>> Hardcore shooter, no limit gaming “verslaving”, en> NO MERCY TO OHTERS!!! )

    ThX.

  2. 454 XP
    arwin1993's avatar

    Persoonlijk vind ik de multiplayer van U3 beta erg goed, maps waren erg goed en leuke gamemodes. Toch denk ik niet dat ze in de buurt van call of duty gaan komen qua populariteit omdat U3 gewoon moeilijker is om een kill te maken. Hierdoor zullen veel mensen het snel opgeven en zeggen dat het niet lekker speelt.
    Een andere groot verschil is dat je in U3 met goed samenwerken gewoon veel sterker staat als je 2 mensen tegenover je hebt is het veel moeilijker deze beide af te maken in vergelijking met call of duty.

    Ben het niet met mausi-gangsta eens dat het geen hardcore shooter is die niet verslavend is, ben in de beta tot lvl 29 gekomen. En goed samenspel beloond in U3 veel meer als bij COD als je samen speelt met je partner die je toegewezen krijgt heb je veel eerder medailles terwijl je in cod helemaal niet beloond word. Dat vind ik toch een stuk meer hardcore dan iedere noob die een kill kan maken.

  3. 127 XP
    LEROYJ's avatar

    absoluut niet mee eens met mausi-gangsta, uncharted heeft voor mij de verslavende factor en dat is: MURDER aan alles wat beweegt. een echte echte gamer voor mij is trots op elke kill die hij/zij maakt, waar moeite,kwaliteit en skills in gestopt is. de verslavingsfactor zit wel degelijk in de uncharted multiplayer, alleen niet bij jou.

    call of duty is geen hardcore spel omdat je snel dood gaat, er zit weinig skill in de game waarvan ik zeg jezus man, jij stopt echt moeite in die kill.

    En goed samenspel beloond in U3 veel meer als bij COD als je samen speelt met je partner die je toegewezen krijgt heb je veel eerder medailles terwijl je in cod helemaal niet beloond word. Dat vind ik toch een stuk meer hardcore dan iedere noob die een kill kan maken.

    true true!!

  4. 844 XP
    thom430's avatar

    Ik vond de multiplayer van U2 al beter als die van CoD, het klim gedeelte is erg origineel voor een multiplayer game, je hebt nog een oldskool wapensysteem(Oppakken in plaats van spawnen met een RPG7, wat veel eerlijker is), en de verbinding is toch denk ik het beste P2P systeem dat ik heb gezien, Naughty Dog moet toch wel wat knappe koppen hebben in hun team voor zo’n netwerkcode.

    Het partner systeem is ook heel goed bedacht, het is misschien wel de enigste manier om teamwork in een snelle shooter te krijgen.

    Enigste minpunt is dat het third person is, dat vind ik minder geschikt voor een multiplayer game.

  5. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    Ik vond het een super BETA, alleen de release datum is zo kut!
    27 okt BF3
    01 nov U3
    08 nov MW3

    Ik ga ze alle 3 halen maar ik weet echt niet welke game ik online ga gamen 😀

  6. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ik ga ze alle 3 halen maar ik weet echt niet welke game ik online ga gamen

    08 nov MW3

    Spreekt vanzelfsprekend :rofl:

  7. 393 XP
    RoBz-D's avatar

    Naughty dog is zeker op de goede weg om van UC een top shooter te maken. Met UC3 hebben ze een goede stap gezet richting de FPS kant. Maar ik denk nog niet dat zich aan Call of Duty kan meten, aangezien zij al een stapje verder zijn.

    UC3 is een begin, een goede stap in de juiste richting.