Forum

Topic: amerikaanse playstation kaart werkt niet

Anoniem's avatar

hallo

In de Amerikaanse ps store kan je nu Borderlands voor een aantrekkelijk prijsje kopen.
Jammer genoeg kwam deze niet in de Europese store.
Dus heb ik een amerikaans account aangemaakt, ik heb via internet een 20 dollar kaart gekocht.
Ik heb de code gekregen en in gevoerd op mijn Amerikaanse account ( ik heb al eerder een europees account aangemaakt).
Alles ging goed, er staat dat het 20 dollar is dus de code doet het. dan vragen ze of ik het wil toevoegen aan mijn portemonnee. Ik klik op ja, en er staat dat het niet toegevoegd kan worden en verder niets.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is dus ging ik kijken op de playstation site.
Daar staat dat je alleen via je master account geld kan toevoegen, maar die is Europees/Nederlands.

Ik heb vervolgens alle data van mijn ps3 gehaald, zodat de mijn amerikaanse account het master account zou worden.
Maar dat heeft niet gewerkt.

Heeft iemand enig idee wat ik moet doen.

alvast bedankt.

Tom

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    Heb je code ingevoerd via sotre of via code invullen bij account informatie ding?

    Probeer dan de andere als dat je gedaan hebt 🙂

  2. 113 XP
    lordofcookies's avatar

    ik heb geprobeerd wat je zei, het heeft niet gewerkt.
    maar ik heb de sony helpdesk gebeld.
    en ze zeiden dat ik naar de Amerikaanse helpdesk een mailtje moet sturen.

    maar hij heeft bevestigt dat het kaartje nog ongebruikt is, dus daar ligt het niet aan

    toch bedankt

  3. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    En als je via PC doet? (of kan dat niet?? Ja wel toch…..)

  4. 113 XP
    lordofcookies's avatar

    ik kan niks vinden op de Amerikaanse Playstation site.