Forum

Topic: Battlefield Bad Company 2, 2 trophies halen

Anoniem's avatar

Hey,

Ik moet nog 2 trophies halen voor battlefield bc2 namelijk:

et tu, brute, 5 vrienden kniven

en 20 mensen mensen killen door een huis te laten instorten.

Wie kan me hierbij helpen want dit zijn de laatste trophies die ik voor platina moet halen.

Laat het me maar weten dan spreken eens af op psn.

Update heb nu de Et Tu, Brute dankzij Lauwie

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 253 XP
    lauwie's avatar

    Ik zat met hetzelfde probleem. Was ook heel blij toen iemand mij hielp dus wil ik jou nu wel ff helpen.

    Je kunt mij toevoegen en dan help ik je met die 5 x een vriend knifen.

    Als je 20 destruction kills wil moet je het zelf ff doen aangezien het zeer lastig is via psn berichten. Ik ben bij valpraise rush (of iets wat er op lijkt. de map met 2 heli’s voor de atackers) Aan het eind van de map (laatste base) staan 2 uitkijk torens. daar zit meestal wel iemand in. als je goed mikt met een rpg kun je de toren met 1 schot neer krijgen.

    ps. die uitkijk torens staan ook wel in andere maps.

    psn lauwie007

  2. 14 XP
    rob6114's avatar

    Thanks, ik voeg je morgen toe en dan invite ik je wel.
    Maar kunnen we ook die 15 huis opblaas kills doen in de map Atacama Desert gaat dat goed als je gewoon bij A steeds gaat staan, je zou mij enorm helpen.
    Alvast bedankt

    Ik zat met hetzelfde probleem. Was ook heel blij toen iemand mij hielp dus wil ik jou nu wel ff helpen.

    Je kunt mij toevoegen en dan help ik je met die 5 x een vriend knifen.

    Als je 20 destruction kills wil moet je het zelf ff doen aangezien het zeer lastig is via psn berichten. Ik ben bij valpraise rush (of iets wat er op lijkt. de map met 2 heli’s voor de atackers) Aan het eind van de map (laatste base) staan 2 uitkijk torens. daar zit meestal wel iemand in. als je goed mikt met een rpg kun je de toren met 1 schot neer krijgen.

    ps. die uitkijk torens staan ook wel in andere maps.

    psn lauwie007

  3. 253 XP
    lauwie's avatar

    oke, vooruit. heb je ook facebook of hyves? dan kunnen we iets sneller chatten.

  4. 14 XP
    rob6114's avatar

    Nee dat gebruik ik niet wel msn dat stuur ik je wel via een pm anders krijg ik ook weer zo’n spam

  5. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    die destruction 2.0 kills kun je het makkelijkst krijgen op valparaiso en dan rush als attacker en dan met chopper naar de 2de basis en met die minigun kun je huizen heel snel laten instorten dat is het makkelijkst en die uitkijk torens inderdaad moet je c4 op raket op een poot schieten.

  6. 14 XP
    rob6114's avatar

    Update heb nu de Et Tu, Brute dankzij Lauwie

  7. 846 XP
    Thijs's avatar

    Update heb nu de Et Tu, Brute dankzij Lauwie

    Moet je bij de et tu brute 5 team maten knifen met hardcore of moeten het echt psn vrienden zijn?

  8. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik heb 70% bij bfbc2 !

  9. 153 XP
    Olli's avatar

    Moet je bij de et tu brute 5 team maten knifen met hardcore of moeten het echt psn vrienden zijn?

    Dit moeten echt iemand uit je PSN vrienden lijst zijn, je moet zorgen dat hij of jij bij de tegenpartij komt te zitten en dan afspreken op een plek om dit te halen.