Forum

Topic: Waar erger jij je het meest aan in games?

Anoniem's avatar

Soms heb je iets in games wat de hele speelervaring verpest, je gooit het spel vervolgens in de kast en kijkt er niet meer naar om. Beetje jammer als je toch voor de game betaald hebt.
Waar erger jij je nou het meest aan in een game?

voor mij is dit vaak slechte voice acting. Wat erger ik me daar aan als de stemmen kut zijn in een game :ranting:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

105 reacties

  1. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Dank u Dank u

    Ik wou ook een topic maken over dit. Want ik zeur nogal vaak lol.
    Ik speel alleen mw2 dus daar gaat mij gezeik dan ook over.

    1. Headsets die heel slechts zijn
    2. Game’s waar je niet in wilt en zoek je andere game komt die weer in die ouwe.
    3. Mensen die in het begin gaan rushes en jou in de weg lopen maar dan een paar meter verder gaan zitten campen.
    4. Riot shield + claymore hoekzitters.
    5. LAG.
    7. Mensen die last kill kunnen maken maar dan sniper trickshot willen doen en dood gaan.
    8. mensen die hele potje campen en als ze alleen over zijn de bom willen planten en dan zelf dood gaan:S
    9. S&D doen en de enemy gewoon 4 x bij a de bom laten planten in de eerste 10 sec 🙂
    10. S&D 5 man lopen naar A en man met de bom naar B :S
    11. Campers die op het laatst stoer gaan doen.
    12. Mensen die gaan zeiken als je sniper gebruikt dat je dan alleen maar mag QS of NS :S
    13. Super trage spelers
    14. campers
    15 Game zoeken heb je eentje staat die 3-1 15 sec over 1 tegen 6. Wil je eruit zegt die cout as a loss lol. Kan die beter zeggen kom je in deze game hou er dan rekening mee dat je een verliest 😛
    16. noob tube in de eerste 3 sec
    17. Mensen die niets doen hele potje en dan als je 4-0 staat er snel uitgaan :S
    18. Als je de bom plant en je teammate loopt gewoon bij je weg enemy komt en je bent dood! wtf lekkere dekking!
    19. bom defuse wachten tot die bij 7 sec is en dan snel ronddraaien enzo :S
    20. Fransen
    21. Bijna alles zelf moeten doen omdat de mensen die bij jou in de game zitten bij het begin punt blijven zitten:S Als ze gewoon ff 15 meter verder lopen heb je ze gewoon mja doen we niet.
    22. als ik bij hele slechte mensen inzit blijft die game maar doorgaan en doorgaan. Zit ik in hele goeie dan is het max 2 potjes en is iedereen weg. 🙁

  2. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    1. Headsets die heel slechts zijn

    dit is echt de nummer 1# irritatie die ik ook heb!!! voorall als die headsets zo hele harde piep veroorzaken

  3. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    dit is echt de nummer 1# irritatie die ik ook heb!!! voorall als die headsets zo hele harde piep veroorzaken

    Ja he en dan zijn het er ook nog vaak een stuk of 6 in elke game. Wordt er helemaal leip van/ 😛

  4. 321 XP
    Gangstha95's avatar

    Slechte graphics
    Lagggg
    Kutkinderen met headsets
    Noobs met zombies
    Boosters
    Hackers

    Wat voorbeelden

  5. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Hackers

    met hackers kan ik aleen leven als ze mij ook god mode geven met super jump en unlimited ammo.. 😛 ^GRANADE LAUNCHER !!!^
    😀

  6. 18 XP
    Matisse's avatar

    Als een game zo’n slechte ingame audio heeft dat je denkt dat je popcorn klaar is als je aan’t schieten bent.

  7. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    I hate lagggggggggggggggggggggg

  8. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ik haat hitmarkers met mw2!

  9. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    JA!! hitmarker met een 50. caliber sniper rifle… what the fuck?

  10. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    JA!! hitmarker met een 50. caliber sniper rifle… what the fuck?

    ja man .. als je in ze been schiet met een . 50 zou zijn been eigelijk niet vindbaar meer moeten zijn 😛

    Misschien aleen in hele kleinen stukjes

  11. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    5. LAG.

    LAGG*, en geef je groot gelijk!

  12. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    LAGG*, en geef je groot gelijk!

    lag ja

  13. 52 XP
    Sabitoh's avatar

    Rage Quitersssss!!!
    Quick Scopers
    Noob Tubers met danger close & 1 man army classes
    De Lag meestal als ik geen Host ben
    spelers die niet weten wat er allemaal om hun heen gebeurt ?!

  14. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    lag ja

    Shit, je hebt gelijk :O “http://nl.wikipedia.org/wiki/Lag”

    Dacht jaren dat het met 2 G’tjes waren! :p

    back-on-topic.

  15. 3889 XP
    vinnie1234's avatar

    LAG
    Vast lopers
    host niet gevonden
    vele updates 😛

  16. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Rage Quitersssss!!!
    Quick Scopers
    Noob Tubers met danger close & 1 man army classes
    De Lag meestal als ik geen Host ben
    spelers die niet weten wat er allemaal om hun heen gebeurt ?!

    Ja die zijn ook lekker ja. Of als je 4 snipers in je team hebt maar ze alle 4 naast elkaar gaan staan en op het zelfde punt aimen.

  17. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    Ja die zijn ook lekker ja. Of als je 4 snipers in je team hebt maar ze alle 4 naast elkaar gaan staan en op het zelfde punt aimen.

    een harde fail xD

  18. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Als je badcompany 2 speelt en dan ben jij een assault en de rest van je team een recon…. fail

  19. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Wanneer jij nog met 2 mensen bent enemy alleen. enemy killed jou dat betekent dat enemy op die plek ongv is ga dan niet moeilijk lopen doen jezus man.

    echt sommige mensen zijn te dom.

    met shotgun helmaal boven in gebouw zitten gelijk in het begin:S Blijf dan ff beneden als enemy gaat rushes heb je ze!

    mensen met ump45 wachten en jou met sniper voor laten gaan in gebouw en dan omstebeurt naar boven lopen en dan allemaal dood gaan!

    hahahah #1 loser !

  20. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Game search is ook vaak heel kut. Ene dag pakt die vaak overgrown fuel rush etc andere dag pakt die alleen maar andere.
    Dan join je alleen maar game’s die al 3-0 achter staat met nog 10 sec op de klok :S wtf moet je daar nou mee dan.

    Als een game over de 2-1 staat moet die gewoon niet meer in de lijst voorkomen als je search game doet! is dat nou zo moeilijk om te maken!
    Als je uit een game gaat dan wil je daar dus niet in! als ik dan zoek game doe wil ik niet in die game waar ik net uitkomen gvd!

    10 min tijd 5 x maak er maar 8 van nu 🙂 gaat lekker zo game 3-0 10 sec over 4-0 einde game lobby closed! jezus

  21. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Het geluid van de gameplay zelf. Soms lijtk het dat die van achteren komt loopt die gewoon voor je of andersom echt heel kloten is dat

  22. 156 XP
    M-judy's avatar

    Host migration !

  23. 593 XP
    tovenaar's avatar

    Waar ik mij aan irriteer in games is dat het allemaal zo op call of duty wil lijken of mischien wel moet lijken :S bha.. zoooo lame.

  24. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    aan games: Dat er bij sommige games eerst contact gemaakt moet worden voor dlc RECLAME en meer van dat soort onzin.

  25. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Lange laadtijden! :O

  26. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    Lagg!

  27. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    lol, lijkt wel een beetje op een COD bash topic xD

    OT. ik erger me wel eens als ik bijvoorbeeld bezig ben in burnout paradise. uren bezig om een bepaald bord kapot te rijden, blijkt dat je van de andere kant maar een ramp op hoeft te rijden en hem zo aan kan tikken. 🙂

  28. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    faal!xD

  29. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    ik haat NOOOOOOOOOOOOOBSSS

    en ik erger me echt de tyfus als ik ELKE KEER word gekild door dezelfde KUT sniper die ergens aan de overkant van de map in een bosje kruipt

  30. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    en als ik word gekilld omdat een noob een tomahawk over die tering map heen gooid

  31. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    ik haat NOOOOOOOOOOOOOBSSS

    en ik erger me echt de tyfus als ik ELKE KEER word gekild door dezelfde KUT sniper die ergens aan de overkant van de map in een bosje kruipt

    Er is een kleine kans dat ik dat was :p

  32. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Er is een kleine kans dat ik dat was :p

    hmm ik had al een vermoede… xD

  33. 1616 XP
    BloodlyKill's avatar

    Dat wanneer je een hoek om bent tog nog dood gaat omdat bij blops de kogel cured ofzow :s:s:s

  34. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    lol echt he hit detection van bops is facking gay

  35. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    @ joey haha echt wel zie soms commentary’s die gasten schieten meter naast hun maar het is toch raak like wtf?

  36. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    de in-game camera du echt fuck- up is.
    zoals in ninja gaiden ofzo

  37. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    ja he hoop dat dat een stuk beter is bij mw3 en bf 3

  38. 580 XP
    GVeyron's avatar

    Bij bepaalde racegames; hoe snel je ook rijdt de tegenstander altijd vlak achter je blijft rijden

  39. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Als je ergens iets stom blijft vast haken en dat je dan een oude savegame moet pakken -_- * AHUM FALLOUT NEW VEGAS *

  40. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    OT: Noobs.

  41. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    black ops word saai…

  42. 844 XP
    thom430's avatar

    Als je ergens iets stom blijft vast haken en dat je dan een oude savegame moet pakken -_- * AHUM FALLOUT NEW VEGAS *

    Inderdaad erg vervelend, gelukkig heb ik in Fallout 3 geleerd om om elke stap die je zet te saven, want het spel had de gewoonte om elk half uur te freezen of te crashen.

    New Vegas is op wonderlijke wijze nog maar een keer gecrasht bij mij…

    Hoe dan ook, mijn grootste ergernis is dat sommige mensen moeite hebben met teamwork en in teambased multiplayer games gaan rondhuppelen alsof ze achterlijk zijn, zonder ook maar enigszins samen te werken.

  43. 12 XP
    Offroaderr's avatar

    JA!! hitmarker met een 50. caliber sniper rifle… what the fuck?

    ^ dat

    +Krakende headsets
    +Stoere jongetjes met dezelfde namen en die constant lopen huilen
    +Mensen die tijdens racespellen niet racen maar lekker gaan beuken
    +Campers
    +Mensen die muziek via hun headset afspelen
    +Mensen die bij Search and Destroy leuk gaan wachten tot de bom op 5seconden is
    +Fransen,Polen en Mexicanen
    +Mensen die in black ops nog 1 seconde voor dat de map wordt gekozen en andere map kiezen waardoor je weer diezelfde kutmap hebt

    Zitten wat zelfde tussen als voorgaande posts, maar dan zijn dat ook ergernissen die we delen met zijn allen toch ?

  44. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Ja idd, met bijvoorbeeld ctf gaan ze beetje lopen campen met die flag voor extra punten;s

  45. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    enemy die onder de grons spawn met rdr

  46. 728 XP
    joeythekilla's avatar

    lol lol lol mausi

  47. 6 XP
    RaIVIpaGe's avatar

    Ergenis #1 : Kleine kindjes en bejaarden die niet weten wat ze moeten doen en dus maar gaan campen.
    (Ergenis #2) : Nadat je dood bent in een S&D potje in CoD gedwongen om de laatst overgebleven ultra noob te spectaten. :ranting:

  48. 561 XP
    Heavenly Gun's avatar

    Ergenis #1 : Kleine kindjes en bejaarden die niet weten wat ze moeten doen en dus maar gaan campen.
    (Ergenis #2) : Nadat je dood bent in een S&D potje in CoD gedwongen om de laatst overgebleven ultra noob te spectaten. :ranting:

    hahahhahah xD

    Dat je met domination 198-51 staat en dat opeens een MOGOOL een NUKE heeft WTF XD

  49. 204 XP
    NLgerben's avatar

    Mensen die een spel niet normaal serieus kunnen spelen en er anderen mee irriteren die een leuk potje wilt spelen.
    Vooral bij teamwork spellen heb ik er last van. 🙂

  50. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    Mensen die een spel niet normaal serieus kunnen spelen en er anderen mee irriteren die een leuk potje wilt spelen.
    Vooral bij teamwork spellen heb ik er last van. 🙂

    Ja idd, vooral zulke noob leavers he patty?

  51. 935 XP
    Mormel123's avatar

    Games met een player block en dat mensen dan niet doorlopen…

  52. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ja idd, vooral zulke noob leavers he patty?

    Ja die zijn echt irritant! XD

  53. 414 XP
    Milkyray's avatar

    1.) ‘hardcore’ spelers die anderen kicken omdat hun Gear niet goed genoeg is. (Two Worlds 2 multiplayer)
    2.) kleine kinderen die lopen te bleren over een headset (motorstorm, CoD)
    3.) mensen die hun headset uitzetten in coopgames, waardoor overleg onmogelijk word. (Operation Flashpoint)
    4.) game freezes (Fallout 3)
    5.) Corrupted savegames of Corrupted npc’s (Fallout 3, Far cry 2)
    6.) mensen die een game leaven als ZIJ de trophy waarom iedereen samen moet werken al wel hebben…
    7.) quick-scopen! (CoD) ik weiger hieraan mee te doen…

    Ik kan nog wel even doorgaan… maar ik laat nu een ander weer aan het woord.

  54. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    7.) quick-scopen! (CoD) ik weiger hieraan mee te doen…

    Dat is gewoon een rage voor mensen die non-stop CoD spelen, dus ik ben daar niet mee eens.
    Je kan het ook anders verklaren door te zeggen dat je het niet, of gewoon niks aan vind.. Maar je leert er veel van!

  55. 414 XP
    Milkyray's avatar

    leer je veel van quick scopen? Ik vind het gebruik maken van aim-assist. Op zich zal het best handig zijn, maar het haalt de balans uit het spel. Daarom doe ik het niet.

    Ten tweede heet de topic Waar erger JIJ je aan… Dat is subjectief en dus persoonlijk.

  56. 846 XP
    Thijs's avatar

    Mensen die op bf3 maar gaan ammo box gooien…

  57. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    leer je veel van quick scopen? Ik vind het gebruik maken van aim-assist. Op zich zal het best handig zijn, maar het haalt de balans uit het spel. Daarom doe ik het niet.

    Dat vind ik knap.. Aim – Assist is uitgeschakeld op de scope @ MW1 , MW2 , MW3. Dus als je een 360 Quick Scope doet leer je dus timen, richten, feeling van de snelheid etc.
    Ik zelf heb jarenlang MLG gedaan tot aan gestoord toe, alles getraind, en QuickScopen, No Scopen is een goede training voor meerdere gevallen.

    Daar heb je gelijk in, maar ik wou er even wat over zeggen 😉

  58. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Waar ik me echt heel erg aan erger is een camera die niet goed werkt, dat je dingen niet ziet die je wel zou moeten kunnen zien. Dat vind ik pas echt hinderlijk…

  59. 8815 XP
    7th-son's avatar

    camera’s die niet doen wat je wilt, dat die te dicht op je zit of dat je juist je character niet kunt zien
    moeten ze echt eens iets goeds voor verzinnen

  60. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    [quote]

    1.) ‘hardcore’ spelers die anderen kicken omdat hun Gear niet goed genoeg is. (Two Worlds 2 multiplayer)
    Ja dat ken ik 🙁 had ik ook.

    6.) mensen die een game leaven als ZIJ de trophy waarom iedereen samen moet werken al wel hebben.
    Burnout zeker?

    Headset: sommige mogen van mij hun headset uit zetten
    lawaai en vervelend doen: met name die kleine irritante K** kinderen

  61. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    21. Bijna alles zelf moeten doen omdat de mensen die bij jou in de game zitten bij het begin punt blijven zitten:S Als ze gewoon ff 15 meter verder lopen heb je ze gewoon mja doen we niet

    dat is echt heel flut heb ik ook vaak soms wil niemand samen werken

  62. 846 XP
    Thijs's avatar

    dat is echt heel flut heb ik ook vaak soms wil niemand samen werken

    Je moet ook geen teamwork verwachten op MW3.

  63. 752 XP
    Knockelhead's avatar

    Je moet ook geen teamwork verwachten op MW3.

    Hoef je niet te verwachten maar als je even 10 meter doorloopt heb je overzicht over een hele vlakte. Dan zijn de kansen groter om te winnen.
    Vaak is het gewoon beetje logisch nadenken en spelen wat het verschil kan maken. Als je met 6 man in een game zit en dan met 5 man langs een kant gaan lijkt mij toch heel simpel om dan daar niet langs te lopen en een andere route pakken. En helemaal als je de bom hebt en snel wilt planten en niemand die je helpt lopen allemaal de andere kant op. Daar zie ik het nut er niet van in.

  64. 636 XP
    klapper's avatar

    als je spawned en je word gelijk neergeschoten, als dat een paar keer achter elkaar gebeurt word ik het spelletje snel beu 😉

  65. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    als je spawned en je word gelijk neergeschoten, als dat een paar keer achter elkaar gebeurt word ik het spelletje snel beu 😉

    das ook iriie jaa vooral met s&d

  66. 636 XP
    klapper's avatar

    das ook iriie jaa vooral met s&d

    ik deed vroegah altijd hardcore s/d en daar had je soms van die teamgenoten die zichzelf en ons gelijk in het begin opbliezen. omfgwftbbq zo verschrikkelijk irritant hey

  67. 846 XP
    Thijs's avatar

    als je spawned en je word gelijk neergeschoten, als dat een paar keer achter elkaar gebeurt word ik het spelletje snel beu 😉

    Of op squadmaten spawnen waarbij hun naam begint met een T…

  68. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    lost connection to host/lag (MW3)
    Kindertjes die schreeuwen of denken dat ze goed zijn en de miljoenen campertjes die je moab’s verpesten

  69. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    lost connection to host/lag (MW3)
    Kindertjes die schreeuwen of denken dat ze goed zijn en de miljoenen campertjes die je moab’s verpesten

    Ik erger me aan Said 😛 Hijs een gierige killstealer in mw3 😛

  70. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    host migration met mw3 is echt irrie

    lost connection to host/lag (MW3)
    Kindertjes die schreeuwen of denken dat ze goed zijn en de miljoenen campertjes die je moab’s verpesten

    ja man dat is ook echt irritant

  71. 2457 XP
    peyj's avatar

    lost connection to host/lag (MW3)
    Kindertjes die schreeuwen of denken dat ze goed zijn en de miljoenen campertjes die je moab’s verpesten

    Vooral die momenten dat de teams net zijn gemaakt en het spel wordt geladen en je ze nog niet kan muten. En al die mensen die muziek luisteren tijdens het gamen.. Leuk, maar zet dan je mic uit!

    Iets waar ik altijd last van heb als COD al een tijdje uit is. In het begin speel je nog in potjes met 50 ping, later al 100.. lag lag lag.

  72. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    En daarom heeft BF3 dedicated servers en geen ouderwetse p2p, hosted game lobbies. 😉

  73. 846 XP
    Thijs's avatar

    host migration met mw3 is echt irrie

    ja man dat is ook echt irritant

    Koop jij waw maar eens, dan ben je blij met host migration.

  74. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik erger me aan Said 😛 Hijs een gierige killstealer in mw3 😛

    wuahuahuahauhauaha lol fatalsz toch wat heb ik jou gemist xD

  75. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    waneer het echt op het hoofd kwam maar geen headshot is

  76. 846 XP
    Thijs's avatar

    waneer het echt op het hoofd kwam maar geen headshot is

    Dat komt omdat cod geen dedicates servers heeft…

  77. 636 XP
    klapper's avatar

    ^^
    | | troll 😉

  78. 636 XP
    klapper's avatar

    Dat komt omdat cod geen dedicates servers heeft…

    are u trolling ??

  79. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    are u trolling ??

    No ..
    http://forums.watchuseek.com/attachments/f73/665807d1333050935-uncanny-repeated-weirdness-troll-face-psd62868.png

  80. 846 XP
    Thijs's avatar

    are u trolling ??

    Dedicated servers=minder lagg.

  81. 636 XP
    klapper's avatar

    Dedicated servers=minder lagg.

    i know maar je geeft wel erg snel cod de schuld, mischien had pro vraag38 dat probleem wel bij gta of resistance 😉

  82. 846 XP
    Thijs's avatar

    i know maar je geeft wel erg snel cod de schuld, mischien had pro vraag38 dat probleem wel bij gta of resistance 😉

    Hij heeft alleen maar cod.

  83. 636 XP
    klapper's avatar

    Hij heeft alleen maar cod.

    ow haha xd

  84. 2457 XP
    peyj's avatar

    Extra geld betalen voor diensten die eigenlijk gewoon voor iedereen beschikbaar hadden moeten zijn in het spel. Geld verdienen ze al zat, want ze vragen jaren nadat het spel uit is nog steeds 60 euro ervoor. (ik noem maar geen namen (A))

  85. 846 XP
    Thijs's avatar

    Extra geld betalen voor diensten die eigenlijk gewoon voor iedereen beschikbaar hadden moeten zijn in het spel. Geld verdienen ze al zat, want ze vragen jaren nadat het spel uit is nog steeds 60 euro ervoor. (ik noem maar geen namen (A))

    Of dingetjes zoals Elite, €50,- voor dingen die eigenlijk iedereen zal moeten kunnen doen.

  86. 247 XP
    pro vraag38's avatar

    Fransen

    fransen met headset is irrie xd

  87. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    fransen met headset is irrie xd

    hahah kut fransen. overigens heb ik 2 maanden niet op forum gekeken ofso. Opeens zie ik dit topic van mezelf weer. Wat zijn er eigenlijk een hoop frustraties hahaha

  88. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Best wel veel ja, haha.

    Nog iets irritants:

    Wanneer je een 40 Killstreak hebt op BF3 in een Straaljager, en je teammate die ook in een straaljager zit knalt tegen je aan. (mede omdat je straaljagers van je eigen team niet op de air-radar kan zien…) -.-‘

  89. 846 XP
    Thijs's avatar

    Best wel veel ja, haha.

    Nog iets irritants:

    Wanneer je een 40 Killstreak hebt op BF3 in een Straaljager, en je teammate die ook in een straaljager zit knalt tegen je aan. (mede omdat je straaljagers van je eigen team niet op de air-radar kan zien…) -.-‘

    Of dat mensen steeds je jet pakken…

  90. 356 XP
    xjoeyxx's avatar

    of dat je sinds een paar dagen EIN-DE-LIJK een HD LCD scherm hebt met HDMI, en je nu echt keihard faalt in alle games. Jep jep, ik ben een laatbloeier qua HD.

  91. 2240 XP
    mausi-gangsta's avatar

    of dat je sinds een paar dagen EIN-DE-LIJK een HD LCD scherm hebt met HDMI, en je nu echt keihard faalt in alle games. Jep jep, ik ben een laatbloeier qua HD.

    te groot scherm jochie?

  92. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    te groot scherm jochie?

    Ik heb Resident evil 6 gespeeld met mijn 1080p beamer, en ik moet je zeggen dat ik het er best nog wel goed uit vind zien “op een scherm van denk ik 150cm breed” dus daar hoeft het niet aan te liggen ( 2 meter 50 heb ik nog niet uit getest ) daarvoor moet ik mijn beamer verplaatsen. Ik moet wel zeggen dat als ik mijn Dreamcast aansluit op een oude crt-monitor het beeld beter is dan op mijn oude lcd-monitor.

  93. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Hekel aan Battlefield 3 PC! Moet via punkbuster en battlelog. Man wat falen beide toch hard.
    Helaas speel ik het spel wel redelijk vaak laatste tijd xd Kan niet normaal 2 potjes achterelkaar spelen zonder de connectie te verliezen of wat dan ook xd

    onzichtbare muren in games! beloftes die niet waar worden gemaakt.

    als je via een smalle gang om wilt lopen, maar campende noob team maten in de gang staan te wachten en je er gewoon niet langs kunt.

    en nog talloze frustraties/irritaties

  94. 247 XP
    Tony's avatar

    Eerlijk gezegd erger ik me in games eigenlijk nergens aan als je kijkt naar hoe het vroeger was toen er geen patches uitgebracht konden worden.. Waar ik me wel aan erger zijn die DLC’s die voor veel te duur soms worden verkocht terwijl je er minimaal iets voor terug krijgt. Vervelende is dat ik graag een complete game heb en het uiteindelijk dus toch koop :P.

  95. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Kinderen of ander gepuis online met headsets… brullend en jellent als het maar ff niet gaat zoals zij dat willen…

  96. 1374 XP
    rva_96's avatar

    Enorme laadtijden… Vooral bij modnation racers was dit erg en skyrim kan er ook wel wat van blehh

  97. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Teveel goede releases in te korte tijd, elk jaar weer in het najaar. Vroeger had ik het geld niet, nu de tijd niet. Verder heb ik weinig ergeringen, ik koop geen slechte games.

  98. 202 XP
    askanan's avatar

    online games, ik heb het gevoel dat de gemiddelde leeftijd met 20jaar gezakt is sinds eind jaren 90

  99. 8815 XP
    7th-son's avatar

    – Irritante kinderen met een headset
    – Spelers die alles voor je neus wegkapen, en door een game heen rushen
    – Camera die niet mee wil werken
    – Games die al jaren in productie zijn, en maar niet uitkomen, en ook geen nieuwe informatie over komt

  100. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    – Games die gewoonweg niet af zijn, en een patch nodig hebben voordat je ze een beetje fatsoenlijk kunt spelen.
    – DLC waar reclame voor gemaakt wordt, voordat de game uitkomt.
    – Kinderen die beginnen te schelden met ziektes etc als t effe niet wilt lukken
    – Games waar mn console van overlijd ( Wel heeeel toevallig dat mijn blu-ray drive nokkie ging met Black ops, en 2 weken terug met ModernWarfare 3 :P)
    – Amerikanen die met alles sneller aan de slag kunnen dan ons.