Forum

Topic: Waar erger jij je het meest aan in games?

Anoniem's avatar

Soms heb je iets in games wat de hele speelervaring verpest, je gooit het spel vervolgens in de kast en kijkt er niet meer naar om. Beetje jammer als je toch voor de game betaald hebt.
Waar erger jij je nou het meest aan in een game?

voor mij is dit vaak slechte voice acting. Wat erger ik me daar aan als de stemmen kut zijn in een game :ranting:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

105 reacties

  1. 485 XP
    Robo-Company's avatar

    als iemand een headset aan heeft en muziek aan het luisteren is en dan vooral van die alibaba muziek

  2. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    kinderen van 12 jaar die lopen te schreeuwen en te zingen door de headset (vooral bij COD) en LAGGGGGG

  3. 559 XP
    Dutch-StYloZz's avatar

    kinderen van 12 jaar die lopen te schreeuwen en te zingen door de headset (vooral bij COD) en LAGGGGGG

    Whaha is inderdaad echt om te ergeren. Net zoals mensen die je camper noemen terwijl je gewoon aan het rennen bent 😛 Maarja krijg je ervan als ze de games niet controleren na de leeftijd tijdens de verkoop!

  4. 2457 XP
    peyj's avatar

    Spellen waarin je in de multiplayer als nieuwe speler (of de game even hebt laten liggen) bijna onmogelijk kan winnen. Met Uncharted 3 heeft iedereen ondertussen zulke sterke wapens en power-ups dat ik constant wordt ingemaakt. En wanneer je wel een potje wint je een berichtje krijgt van eentje dat je een “fucking cheater” bent. Na de release was ik al snel level 40, maar dat stelt niks meer voor.. Zelfde had ik ook met Resistance 3 (die ik bij release had gekocht).. Mensen van de beta of die het spel eerder hadden waren zulke hoge levels en hadden daardoor zulke sterke wapens dat ze de strijd bepaalden. Met spellen als CoD en Battlefield is dat natuurlijk ook wel een beetje zo, maar niet zo erg!

  5. 1187 XP
    Tom-Zwolle's avatar

    Whaha is inderdaad echt om te ergeren. Net zoals mensen die je camper noemen terwijl je gewoon aan het rennen bent 😛 Maarja krijg je ervan als ze de games niet controleren na de leeftijd tijdens de verkoop!

    ja vorige week ook een x ik speelde blackops voor het eerst..(leen hem van een maat) Om ff in te komen voor Black ops 2:P
    Toen zat er een ventje van 13 bij de tegen partij die elke x zei van Tom ik own je, je word geoowwwndddd door een 13 jarige en bla bla de heletijd:P dus een MUTE haha