Forum

Topic: Mijn Playstation internet.

Anoniem's avatar

Mijn Internet is sinds 2 maanden defect, en ik heb alles al geprobeerd… Ik heb alle DNS-fouten al gehad en sinds de grote PSN storing heeft mijn internet het 1 keer gedaan, en toen was er bij ons een stroomstoring en sinsdien is het defect. Aan ons internet ligt het niet, want onze laptop doet het nog gewoon draadloos. Als ik met kabel instel vind hij het IP-adres niet eens… En bij draadloos vind hij het IP-adres wel.
Wie o wie helpt mij??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    als je bij netwerkinstellingen kijkt op je ps3, wat geeft hij dan aan bij status?
    misschien is je netwerkkaart kapot? heb je iets veranderd op je router qua instellingen?

  2. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Mijn Internet is sinds 2 maanden defect, en ik heb alles al geprobeerd… Ik heb alle DNS-fouten al gehad en sinds de grote PSN storing heeft mijn internet het 1 keer gedaan, en toen was er bij ons een stroomstoring en sinsdien is het defect. Aan ons internet ligt het niet, want onze laptop doet het nog gewoon draadloos. Als ik met kabel instel vind hij het IP-adres niet eens… En bij draadloos vind hij het IP-adres wel.
    Wie o wie helpt mij??

    Bij een stroomstoring kan er een stroompiek ontstaan die apparatuur kapot kan maken. Misschien is je router hierdoor kapot gegaan. Doet op geen enkel apparaat LAN internet (internet via de kabel)?

  3. 2 XP
    NL-Overlord-NL's avatar

    Bij een stroomstoring kan er een stroompiek ontstaan die apparatuur kapot kan maken. Misschien is je router hierdoor kapot gegaan. Doet op geen enkel apparaat LAN internet (internet via de kabel)?

    bij onze vaste pc doet het internet het wel via de kabel..
    ik vind het maar vreemd..:annoyed_h4h: