Forum

Topic: Psx-sense op ps3 bekijken

Anoniem's avatar

De website op ps3 bekijken verloopt vlot maar als ik terugkeer naar de homepage of als ik een andere psx-sense pagina open krijg ik de foumelding dat de website niet beschikbaar is, weten jullie hier een antwoordt op ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ja.. www.psx-sense.nl/forum/m 😀
    Mobiele versie van Sense

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Foutmelding krijg ik hier niet, al wil ik niet zeggen dat de site goed werkt op PS3. De browser van de PS3 is gewoon iets waar geen rekenschap mee te houden valt, ’t is de meest verouderde en slechtste browser die er is.

  3. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Foutmelding krijg ik hier niet, al wil ik net zeggen dat de site goed werkt op PS3. De browser van de PS3 is gewoon iets waar geen rekenschap mee te houden valt, ’t is de meest verouderde en slechtste browser die er is.

    +1 ! 🙂

  4. 451 XP
    Florian's avatar

    Foutmelding krijg ik hier niet, al wil ik niet zeggen dat de site goed werkt op PS3. De browser van de PS3 is gewoon iets waar geen rekenschap mee te houden valt, ’t is de meest verouderde en slechtste browser die er is.

    Tijd voor een update dus, Sony! haha

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Tijd voor een update dus, Sony! haha

    Yeah die browser is echt verschikkelijk, het negeert ook alle web-standaarden volgens mij xD